Skocz do zawartości
Check

New forum templat

See what we have prepared for you!

Check

New forum templat

Check

New forum templat

[Moderator] Arciet

Rekomendowane odpowiedzi

(edytowane)

Imię: Szymon

Kontakt: Discord, Steam, TS3, itp. Ewentualnie mogę podać FB prywatnie.

Coś o sobie: Cóż ja mogę tutaj napisać... Interesuję się sportem, a dokładniej Tenisem Ziemnym, Koszykówką i Skokami Narciarskimi. Trenuję zawodowo grę w tenisa ziemnego od 6 lat oraz trenuję koszykówkę od 2 lat. W wolnym czasie lubię pograć ze znajomymi w koszykówkę, pograć na różnych serwerach sieci, czy bezużytecznego siedzenia na forum i czytania starych tematów :D. Jestem wesołą i spokojną osobą, natomiast jak idzie grać w Ligę z kolegami lub CS:GO to czasami lubię grubo wyzywać przeciwników. Swoją "pracę" na forum jako redaktor, wykonuje należycie i staram się, aby wszystko było dopracowane. Każdą radę czy upomnienie biorę grubo do serca i staram się nie popełniać takich samych błędów w przyszłości.

Czy miałeś już Moderatora? Jeżeli tak to jakie masz doświadczenie?: Tak, posiadałem. Moderowałem swoje prywatne forum testowe, korzystałem z ACP/IPS i MCP. Oprócz tego na forum mam parę dostępów do moderowania treści jako redaktor. 

Ile czasu dziennie możesz poświęcić na forum?: Wszystko zależy od dnia i planów na jego resztę. Średnio ok. 3 godziny dziennie, w weekendy sięgając po liczby tj. 6 godzin lub więcej.

Znajomość Regulaminu: Znam go bardzo dobrze, natomiast w skali postawiłbym 8/10.

Dlaczego akurat Ty?: Jestem osobą, na której można położyć jakieś zadanie, a postaram się wykonać je jak najlepiej umiem. Myślę, że kolejna para rąk przyda się do pomocy. Chciałbym pomóc w rozwoju forum, jak i w jego moderacji. Jestem osobą w miarę doświadczoną, więc można na mnie polegać. Chciałbym zdobyć nowe doświadczenie w tej roli.

Edytowane przez Arciet
  • Haha 2
  • Confused 2

3x_1.gif.65526232cf8a83acaad06f382a75ed60.gif

Odnośnik do odpowiedzi

Na NIE,