Skocz do zawartości
Check

New forum templat

See what we have prepared for you!

Check

New forum templat

See what we have prepared for you!

Check

New forum templat

See what we have prepared for you!

Rekomendowane odpowiedzi

Witam i zapraszam wszystkich graczy, którzy chcą zmienić coda na lepsze dawać swoje propozycje, które byście wprowadzili na serwer.
Oczywiście możecie napisać cokolwiek chcecie wszystkie komentarze będą rozpatrywane.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
(edytowane)

Aby nieśmiertelniki nie wypadały na ziemie tylko do ekwipunku gracza który zrobił fraga. i dodać np że za głowe można dropnąć 2/3 nieśmiertelniki
Perki:
przeniesienie pluskwy na niebieski perk albo całkowite usunięcie

przeniesienie nano z czerwonego na niebieski perk.
naprawienie braku rozrzutu nie pamietam jak sie dokladnie nazywa ten perk, ale i tak jak sie go ma to jest rozrzut maly ale jest przez co totalnie nie da sie tym grac
+super pomysł deepiego
Klasy:
Rework snajpera: snajper jest po prostu sredni, najlepiej zamiast tej trutki dac mu ladowanie int-dmg z awpy

Buff Kaprala zamiast tej trutki na snajperze dodać ją do kaprala ALBO dodać 2 skok i trochę więcej kondycji
Lekki buff Replikanta tak zeby 1int dawał kolo 0.8% dmg
Buff Ninji jest totalnie ussles, nie wiem dodac mu 1/1 z tazera i dodać szanse po zabiciu na zrespienie sie kolejnego tazera.
Buff Grenadiera dać mu z 70% od inta nawet do tego nade bo jest slabiutki
Buff medyka aby mógł podnosic ludzi którzy nie żyją najlepiej szybciej niz valkiria i dopisanie jaki jest przelicznik tych jego apteczek

buff rushera dodać mu jakieś autobh albo lekki moduł odrzutowy cos w tym stylu.

WSZYSTKIE MOJE PROPOZYCJE SĄ UZGODNIONE Z KILKOMA GRACZAMI NA SERWERZE.


USUNĄĆ WALONY SKYLIMIT W SENSIE OGRANICZENIE NA NIEKTORYCH MAPACH WYSOKOSCI SKAKANIA ITP, WIEKOSZSC KLAS PRZEZ TO NIE MA SENSU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Edytowane przez Pilex
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

blobDanceWitam coś mam do dodania do siebieblobDance 

Zmiany:

KLASY

1. Valkiria - Usunąć jej odporność i ograniczyć jej reanimacje członków z drużyny. 

2. Zwiadowca - Usunąć mu tazera z teca.

3. Lewitujący żołnierz - Rework tej klasy (ewentualnie zmiana broni na np m4a4).

4. Kapral - Dodanie mu double jumpa  i pare granatów.

5. Capitan Price [P] - Zmiana broni głównej lub rework umiejętności klasy .

6. MP5 NAVY -  Dać klasie jakiegoś buffa w postaci kradzieży życia czy coś.

7. Replikant - Zmiana broni głównej z powrotem na ump 

PERKI

1. Po prostu naprawić perki które są zbagowane 

2. Zmienic lub dodać betonowe ciało jako czerwoną skrzynkę

Dodać:

1.Dodać nowy perk np odebranie przeciwnikowi nieśmiertelników lub przeniesienie lvl w skrzynce bardziej rare niż czerwona 

2.Dodać klasę np jakiegoś zabójcę cichego z usp , jakaś klasę co by generowała inna bron co rundę i jakąś klasę z m4a4

:clap::clap::clap::clap::clap::clap::clap:

  • Like 1
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • Global Moderator

Dodanie zamiast jakiejś useless premki (Capitan Price i jeszcze jedna slaba była) klasy "Żołnierz Doskonały" czy coś. Polegała by ona na różnorodności umiejętności i broni np. do zmiany snajpa/rifle/pm i jako umiejętność zwiększony dmg o 50% + int na 5 sek. Nie wiem czy to ma sens ale mi wpadło do głowy to pisze xD

  • Thanks 1
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1.Naprawienie hitboxów gołębi na mp5navy bo są 2razy większe od samego gołębia i przez to nie przechodzą  przez okna lub drzwi
2. Nowe klasy:
-hitman - zadaje 2x dmg w głowę z usp ,od 70lvl 3x , od 120 4x, i ma ciche kroki do 130lvl żeby nie był z byt op
-hassasyn[P] na nożu i na kucaku jest całkowicie niewidzialny ale ma tylko 20hp, nie działają na niego: gołębie i rakiety sapera ,ale miny i fake skrzynki demolitions tak. Żeby to miało jakiś sens
-tryhard - przez pierwsze 60lvl nie dostaje pkt do rozdania w umiejętności i nie ma umiejętności specjalnych ma kałacha , deagla i komplet granatów
-AS serwera- w tym przypadku żeby ta klasa nie była z byt OP lub zbyt słaba trzeba dodać nowy rodzaj klas czyli od jakiegoś lvl'a w tym przypadku 70, na kosie jest tak samo widzialny jak terminator ma 2 skoki i famasa.
3.dodanie w  rozwoju klas do ninjy i do snajpera(można też z innymi klasami) . Do ninjy za 200N można zmniejszyć widzialność ninjy a na snajperze więcej inty czyli jak jest max 50 to za 100mozna dodać 5.

  • Confused 1
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szczerze podwyższyłbym ceny klas premium i dodałbym do opisu gracza jak mamy jaką postacią gra jaki lvl perk itp itp to że należy lub nie należy do klanu bo szczerze mówiąc jest to ogólnie fajny pomysł że dodaliście możliwość stworzenia klanu w rozgrywce ale jest to całkowicie niewidoczne i każdy nowy gracz nawet może nie widzieć że takie coś wgl istnieje 

  • Confused 2

6541b766ac5d2b1a766fe142d2ad8ebc.png

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Propozycja o klasę,klasa Hitman ma tylko usp 1 na 1 w glowe, na kosie jest 60% niewidzialny, moc klasy regeneruje sie 50 zdrowia co 35 sekund, max hp 280,klasa zwykla :).

  • Confused 1
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
(edytowane)

1. Terminator.... usunąć mu mp9,golebie i niewidzialnosc ale za to dac mu awp 1/1 nie bd op poniewaz czesto leci perk "płaszcz negacji" wiec bd mozna z nim pograc ;p

2.Niinja ta klasa jest bardzo ciezka no chyba ze trafi sie mapa ;p jabym mu dal 1/1 z kosy i cicho biegi lub cicho biegi i zeus laduje sie co 10s ta klasa i tak jest bardzo widoczna no i oczywiscie zeby ten zeus zabijal 1/1 a nie jak teraz ze za 60 zada ;)

3. Komandos klasa zbyt mocna wiec zabral bym mu maca10 i tylko pistolet i kosa i tak bedzie mocna klasa

4. dodalbym jakies nowe misje jk np. zaplantowac bombe lub def, zabij x z kosy, zabij x z danej broni

5.Medyk powinien dostawac expa za leczenie

6. Valkiria ma odp w glowe wiec zabralbym leczenie molotowem i podnoszenie swojego teamu

7. mp5navi ja bym zabral te golebie i dodal mu 1/9 na wyrzucenie broni u przeciwnika to by byla ciekawa opcja idmg od inta a jak nie to zeby golębie po 10s dopiero strzelaly poniewaz na start na respa sa aktywowane  ;/ a na malych mapach to masakra

8. dodalbym nowa klase z m4a4 ktora moze zatruc przeciwnika zatrucie od inta, bo nie ma zadnej klasy z m4a4 no chyba ze szturmowiec jak sie zmieni bron

9. Hitmana tez bym dodal ale 1/1 w glowe i ciche kroki + za kazdego kill'a 20 hp

10. rusher jest zbugowany poniewaz wbija w ziemie tak samo perk zawodowy rusher (no chyba ze zostanie dopisane do opisu klasy)

11. mistrz scouta nie dziala (perk)

12.Partyzant ^^ w opisie jest napisane ze 2x dmg w plecy no ale chyba to nie dziala ;p dziala z kazdej strony ten 2x dmg :D no i zamrozenie w kazdym strzale troche za mocne jak dla mnie

13.misja "podnies 150 czerwonych skrzynek" to to jest chyba nie mozliwwa misja xD moze zmienic na 50?

14. Zwiadowca... zeby teleport naprawić tzn. żeby sie odbijał od txt a nie sie zabijal. Zbyt często to sie dzieje

15. uzywanie useclass po 10 sekundach od rozpoczecia rundy np. mapa poolday na start gołębie lub rakieta sapera

16.spaer gdy uzywamy rakiety zeby byl niewidzialny

 

jak cos jeszcze wymysle to dopisze ;)

 

Edytowane przez Kapitan
  • Like 1
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
(edytowane)

Komandos do usunięcia :) lub dobry nerf

Edytowane przez Olciakk
  • Like 2
  • Thanks 1
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dla urozmaicenia gierki pisałem już wcześniej aby zwiększyć ilość wymaganych pkt na wbicie danej rangi, dotychczas wbicie GE nie jest w cale dużym wyczynem. 

Zwiększać co jakiś poziom (załóżmy co drugi/trzeci) koszt ulepszenia w klanie, byłoby co robić z nieśmiertelnikami czyli również dla urozmaicenia gierki. :D

Wstawić jakąś klasę za bałwana bo tak naprawdę nie jest ona grywalna, chyba jeszcze premki jakieś nie są też niby można by je zamienić na inne. :D 

Całkowicie usunąć lub pomyśleć nad dobrą zmianą te cale losy, naklejki itd. są one zbędne na serwerze. 

 

 

 

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 7days featured this temat
  • Global Moderator

powered by @Akeshii

Klasa Zabójca / Assasyn

Spoiler

 

Usp-S 

Umiejętnośc  na rundę: cichobiegi na 7s, widocznosc zmniejsza sie do 14 przez 4s.

 

( Pod Kosą ma Strzałki które można wystrzelic w przeciwnika, ilośc strzalek na runde 2, bazowo strzalka trzyma sie na przeciwniku 2s i zadaje po 40 dmg { Strzałka, którą można Zatruc Gracza, 10int = +0.5s działania trucizny } )

 

Bazowe Statystyki:

Zdrowie - 70

Wytrzymałośc - 30

 

Umiejętnośc Pasywna:

Zdrowie - 0

Wyrzymałośc - 0

Kondycja - 15

Inteligencja - 0

Obrażenia - 0

Widocznosc - 150

 

 

 

powered by @SIMPUL

 

Klasa Platny Zabojca (Premium)

Ma 1/3 AWP, M4A1, 1 golebia oraz wszystkie granaty, 110 hp bazowe, 120% biegu.

 

2 godziny temu, :-|KurelPops :-| napisał:

Żeby każda klasa z m4a1-S miała m4a4 do zmiany pod ''f'' i na odwrót

Z tego co pamiętam to niektóre mają jeszcze jakąś broń i wtedy byłby młyn, czyt. m4a4>m4a1s>awp. Może dałoby radę zrobić !preferencje czy coś gdzie ustawiasz każdą broń z podwójnym wyborem (m4, usp, mp5). Spoko pomysł ;)

  • Like 1
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
(edytowane)

Witam! 

Może nie jestem już zbyt mile widziany ale też chciałbym coś dodać od siebie żeby na serwerze trochę więcej rzeczy się działo 

 

uznałem że skoro moje propozycje z poprzedniego roku były dobrze odebrane więc dodam je do tego tematu

Edytowane przez Zwinny Tomuś <3
  • Thanks 1
  • Confused 1
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Do końca miesiąca macie czas na dopisanie swoich propozycji, później wybiorę moim zdaniem najlepsze i albo zostaną wdrożone w całości lub częściowo

hF2wL5h.png
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
(edytowane)

Żeby każda klasa z m4a1-S miała m4a4 do zmiany pod ''f'' i na odwrót

Edytowane przez :-|KurelPops :-|
  • Thanks 2
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
(edytowane)

Witam, mam do zaproponowania trochę klas ( klasy były tworzone pod serwer 401)

 

1.Kwatermistrz 
opis: Zadaje 120 obrarzen z nova (+INT)

bronie: nova / deagle

staty:

inteligencja = 20
zdrowie = 40
obrazenia = 20
wytrzymalosc = 100
kondycja =  90

 

2.Wampir 

opis: Ma podwójny skok, dodatkowe obrażenia z M4A1-S i 20 hp za każde zabójstwo

bronie: M4A1-S / glock / nade / molotov / smoke / i 2x flash

staty:

inteligencja = 40
zdrowie = 40
obrazenia = 20
wytrzymalosc = 100
kondycja =  60

 

3.Rambo 

opis: Ma 1/15 na natychmiastowe zabicie

bronie: AK-47 / Deagle

staty:

inteligencja = 40
zdrowie = 50
obrazenia = 30
wytrzymalosc = 30
kondycja =  80

 

4.Chemik 

opis: Posiada 6 beczek z chemikaliami, moc ich obrażeń (+INT)

bronie: galil / fiveseven

staty:

inteligencja = 50
zdrowie = 20
obrazenia = 20
wytrzymalosc = 20
kondycja = 110

 

5.John Wick 

opis: Zadaje (+INT) obrażeń więcej z mp7

bronie: mp7 / deagle

staty:

inteligencja = 5
zdrowie = 40
obrazenia = 30
wytrzymalosc = 20
kondycja = 80

 

6.Brudny Harry (zwiększony recoil ppm)

opis: Posiada natychmistowe zabicie z Revolweru ppm

bronie: Rewolwer 

staty:

inteligencja = 0
zdrowie = -10
obrazenia = 0
wytrzymalosc = 0
kondycja = 130

 

7.Psychopata

opis: Ma 60 hp oraz pełen magazynek za fraga

bronie obrzyn / revolwer 

staty:

inteligencja = 10
zdrowie = 10
obrazenia = 80
wytrzymalosc = 100
kondycja = 100

 

8.Anioł

opis: Ma podwójny skok i szybkostrzelność z glocka

bronie: pp-bizon / glock

staty:

inteligencja = 0
zdrowie = 30
obrazenia = 0
wytrzymalosc = 20
kondycja = 38

 

9.Admirał

opis: Posiada 1/10 na natychmiastowe zabójstwo z HE

bronie: famas/glock/he

staty:

inteligencja = 0
zdrowie = 30
obrazenia = 0
wytrzymalosc = 20
kondycja = 38

 

10.Cichy zabójca

opis: Jest ledwo widoczny oraz ma dodatkowe obrażenia z USP (+INT)

bronie: USP-S

staty:

inteligencja = 20
zdrowie = 40
obrazenia = 20
wytrzymalosc = 100
kondycja = 90

 

11.Wsparcie Ogniowe

opis: Posiada 2 rakiety, moc rakiet (+INT)

bronie: mp7/glock

staty:

inteligencja = 0
zdrowie = 0
obrazenia = 0
wytrzymalosc = 10
kondycja = 0

 

12.Wspinacz

opis: Posiada linę, prędkość wspinania się po niej (+INT)

bronie: mac-10/p2000/smoke

staty:

inteligencja = 0
zdrowie = 5
obrazenia = 0
wytrzymalosc = 15
kondycja = 10

 

Posiadam gotowe pluginy mogę przesłać

Edytowane przez xczornex
  • Like 1
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Proponuje dodanie do regulaminu COD'a "mikro po mutacji lub 16+", gdyż na tym serwerze jest mnóstwo młodszych(bez mutacji) przedstawicieli, którzy mają denerwujący głos, zdarza się, że nawet wyzywają ale chyba nie wiedzą co mówią, mają odpalone ciągle mikro, bądź komentują każdą rzecz jaka się stanie w danej sekundzie. (Wiem że jest opcja wyciszenia w tabeli, lecz lepsze takie zastosowanie jak dla mnie) Nie mówię o wszystkich użytkownikach którzy grają tam i nikogo nie dyskryminuję, ale niektórzy mocno przesadzają z tym mikrofonem.

  • Like 2
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
(edytowane)

@Olciakk mikro 16+ nie wprowadzą bo ten serwer jest 4fun a nie żeby specjalnie jakoś na nim tryhardzić jak na mirage, i jak sama napisałaś sama dla siebie mutować graczy więc jeśli ci coś przeszkadza to napisz skargę albo wyciszasz sama dla siebie...

Edytowane przez Zwinny Tomuś <3
  • Like 1
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
(edytowane)
1 godzinę temu, Zwinny Tomuś <3 napisał:

@Olciakk mikro 16+ nie wprowadzą bo ten serwer jest 4fun a nie żeby specjalnie jakoś na nim tryhardzić jak na mirage, i jak sama napisałaś sama dla siebie mutować graczy więc jeśli ci coś przeszkadza to napisz skargę albo wyciszasz sama dla siebie...

4fun i tryhard ( z czego też nie wiem skąd pomysł na tryhard na only mirage i jak już tryhard to własnie na Codzie gdy cały serwer gra na 40 lvl i te kilka osób z topki bierze specjlanie jakieś 100-150 lvl) nie ma nic do używania mikrofonu, po za tym z tego co mi wiadomo kiedyś było mikro po mutacji, a takie sytuacje nie tylko mi przeszkadzają

Edytowane przez Olciakk
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
22 godziny temu, Olciakk napisał:

po za tym z tego co mi wiadomo kiedyś było mikro po mutacji

Akurat nie było chyba nigdy mikro +16. Były poruszane tematy żeby mikro po mutacji albo +16. I mikro +16 na Cod Modzie to nie mądry pomysł, gdyż spora liczba graczy to są młodsi gracze. I nie trzeba tam trihardować bo wystarczy wybrać tylko dobrą klasę i można wygrać z takim 100 lvl. 

 

A moja propozycja to będą dwie klasy 

[P] Kameleon 

opis: Jak sama nazwa wskazuje, można będzie znikać i to będzie czasowe. Coś jak ma klasa kangur, że np. 10s znikasz i możesz się przemieścić. Ale też propozycja jest taka żeby co jakiś czas się odnawiała ta funkcja znikania. 

bronie: mag-7, nova, obrzyn / Deagla/ smoke, flash

staty:

inteligencja = 0
zdrowie = 5
obrazenia = 5
wytrzymalosc = 10
kondycja = 20

 

[P] Global Elite

opis: Kiedy trafi w ciało zalicza to jako głowę. Dodatkowo ma auto bh albo duble jumpa. 

Broń: Deagla / dwa flashe 

staty:

inteligencja = 5
zdrowie = 5
obrazenia = 5
wytrzymalosc = 10
kondycja = 10 

  • Confused 1

Zobacz obraz źródłowy

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
(edytowane)

Perk Betonowe Ciało dać jako Czerwony perk lub zostawić jako niebieski ale wtedy dać ograniczenie czasowe np. 10sec

 

/Nagrody dla 3 najlepszych graczy na mapie w postaci nieśmiertelników.

 

// 

~ Był kiedyś plugin w 1.6, który z automatu uniemożliwiał stawianie min jeżeli osoba miara zamiar postawić minę w przejściu, może jest taki plugin do GO lub jest możliwość stworzenia go to poprawiłoby sytuacje z saperem i jego minami na serwerze. :D

~ Osłabienie lekko Valkirii jak i Terminatora - co konkretnie zostawiam właścicielowi/opiekunowi. 

~ Może nocny exp 22-8?

 

 

Edytowane przez WEEDSJUSZ.
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czekam na dalsze propozycje, na razie widzę kilka miernych klas + ściągnięte z innych serwerów, postarajcie się i wymyślcie coś czego nigdzie indziej nie ma - ogranicza was tylko wyobraźnia ;)

Temat otwarty będzie jeszcze 24h

hF2wL5h.png
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
(edytowane)

Zmniejszyć nieco DMG a bardziej przelicznik na miny u sapera oraz aby nie zostawiał min po śmierci.

Dodać pkt w regulaminie:

- Zakaz skanowania na początku rundy przez płot a bardziej z respa na resp na mapie de_eldorado.

- Zakazać stawiania min na bsach

 

Propozycja klas:

Żywiołak 

Famas, p250

Opis - Odporny na podpalenia, zamarznięcia, miny, gołębie, zatrucia 

 

Deagler (Premium) 

Deagle + 2 fleshe 

Opis - 1/2 na natychmiastowe zabicie wroga po HS, podwójny skok, wbudowany SPEED UP - można aktywować go raz na runde i działa przez 5-7sec.

 

Propozycja perków:

Sokole Oko - Widzisz niewidzialnych + miny,

Złodziej ammo - 1/x szansa na zabranie amunicji przeciwnikowi podczas trafień

ala Pułkownik (niebieski) - Może odpalić WH tak jak ma to klasa Pułkownik na 4-7sec.

 

 

Edytowane przez WEEDSJUSZ.
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli coś się powtarza to przepraszam, ale nie chce mi się czytać wszystkich propozycji.

Zmiany klas: 

Ninja: Ninja na małym lvlu jest bardzo słaba, jej widoczność jest tak duża, że nigdzie nie idzie się schować, a jak ktoś gra na przykład taką Valkirią to nawet jeśli trafimy Zeusem to zdąży nas zabić bo przeżyje. Dlatego mam propozycje:
- Zmniejszenie widoczności,
- Dodanie z tego jednego Zeusa 1/1 na zabicie natychmiastowe lub żeby po użyciu Zeusa co mniej więcej 5 sekund dostać nowego,

- Dodanie mu cichobiegów na stałe, albo jako umiejętność klasową na kilka sekund (1 punkt w inteligencje +0,2 sekundy) zamiast tych smoke.

Komandos:
-usunąć mu MAC-10



Nowe Misje:
- Dodanie misji na zabójstwa z noża,
 

 

Nowa zasada:

-Na mapie fy_poolday i fy_poolnight zabronić rzucania smoke Marine i molotova tak żeby przeciwnicy nie mogli się w ogóle z respa ruszyć, bo jak ktoś ma 5 lvl na jakiejś klasie a Marine ma 100 to 2 razy uderzy ten smoke i giniesz. 

To chyba tyle ode mnie. Miłego dnia/wieczoru ;)

  • Like 1
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
(edytowane)

dodanie Darmowej klasy: Elektryk

 

1.Bronie 

-AK-47

-USP-S

2.Granaty 

-Flesh 

3. Skille

-Co 10 sekund strzał z błyskawic pod bindem useclass. Im więcej inteligencji to większy dmg z błyskawic. (max +/- 10-100 dmg )

-Dobule Jump

4.Staty

inteligencja - 5
zdrowie = 10
obrazenia = 5
wytrzymalosc = 20
kondycja = 15

 

Edytowane przez plandeka
  • Like 1
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
(edytowane)

Nowa klasa Darmowa: Morderca

1.Bronie:

-M4a4

-USP-S

2.Granaty

-Wybuchowy

-Flesh

3.Umiejętności

-Miał by 2 rakiety (useclass)

-Double Jump

4.Punkty

inteligencja 5

zdrowie 15

obrażenia 5

wytrzymałość 10 lub 5

kondycja 10 lub 5

 

 

 

 

Edytowane przez :-|KurelPops :-|
  • Like 1
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 7days locked this temat
  • 7days unfeatured this temat
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie