Skocz do zawartości
Check

New forum templat

See what we have prepared for you!

Check

New forum templat

Check

New forum templat

[Podanie] @jvras

Rekomendowane odpowiedzi

1. Nick: @jvras/ jvras
2. Imię: Piotr
3. Wiek: 18
3. Znajomość SMXX (1-10): (2/3)/10
4. Sprawny i działający mikrofon: Tak, pojemnościowy! :)
5. Link do swojego serwerowego GameTracker'a:  https://www.gametracker.com/player/@jvras/145.239.237.106:27070/
6. Parę słów o sobie : Cześć, mam na imię Piotr, dla znajomych Juras, mam 18 lat, w CS:GO gram od 2014 roku, wcześniejszy staż w CS 1.6 od 2010 roku.
7. Dlaczego chciałbyś zostać administratorem: Chciałbym zostać adminem z powodu częstego braku żadnego wsparcia na serwerze, przegrałem już trochę na serwerze i często zdarza się, że wchodzą całkowicie nowe konta bez prime i są na totalnym odpale, nawet się nie kryją. Często też słychać nie kulturalną rozmowę 12 letnich dzieci, które drą się na siebie używając słów których nawet nie rozumieją.
8. Podaj STEAM_ID: https://steamid.io/lookup/76561198010818620 / STEAM_0:0:25276446
9. Ile czasu możesz poświecić na serwerze: Dziennie średnio gram po 2/3h na tym serwerze, ponieważ jest to bardzo przyjemna rozgrywka, więc jestem w stanie poświęcić również na ludzi grających na waszym serwerze.
10. W jakich godzinach grasz? (Dni robocze, weekendy): Popołudnia oraz wieczory.
11. Staż w Counter-Strike GO: Razem około 5000h, na aktualnym koncie jest to 3000h, gram w CS:GO od 2014 roku.
12. Czy posiadałeś już admina? (nie podajemy linków): Tak, posiadałem admina na wielu serwerach CS:GO jak i CS 1.6.
13. Składka (reklama */przelew/sms): Przelew, najlepiej BLIK

Odnośnik do odpowiedzi
  • Olymp pinned this temat

WIADOMOŚĆ WYGENEROWANA AUTOMATYCZNIE

Podanie zaakceptowane

Zgłoś się do mnie na PW / STEAM

Pozdrawiamy, Zespół Valkiria.com.pl

Odnośnik do odpowiedzi
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników