Skocz do zawartości

[Podanie] El Professor

Rekomendowane odpowiedzi

1. Nick: El Professor
2. Imię: Gracjan
3. Wiek: 16
3. Znajomość SMXX (1-10):  2/3
4. Sprawny i działający mikrofon: Tak
5. Link do swojego serwerowego GameTracker'a: https://www.gametracker.com/player/El Professor/145.239.236.12:28005/ | https://www.gametracker.com/player/El Professor Valkiria.com.pl/145.239.236.12:28005/
6. Parę słów o sobie : Mam 16 lat, mieszkam w Szczecinie, chodzę do 2 klasy technikum. Szkoła trudna, lecz staram się łączyć obowiązek z pasją. Gram na tym serwerze od +- 9 miesięcy. Większość graczy mnie zna/kojarzy
7. Dlaczego chciałbyś zostać administratorem: Chciałbym zostać adminem, bo nie lubię jak ktoś oszukuje a akurat nie ma admina(dość częsta sytuacja). Poprostu szybki ban i można grać dalej
8. Podaj STEAM_ID: STEAM_1:1:76311819
9. Ile czasu możesz poświecić na serwerze: 3h w dni robocze, cały dzień w weekend
10. W jakich godzinach grasz? (Dni robocze, weekendy): dni robocze 17/18 do 22, weekend od 9/10 do nocy
11. Staż w Counter-Strike GO: ok. 1400h
12. Czy posiadałeś już admina? (nie podajemy linków): Nie
13. Składka (reklama */przelew/sms): przelew

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
  • El Professor changed the title to [Podanie] El Professor
(edytowane)

wiek +

SMXX +/- jest jakiś progres od ostatniego podania.

staż +

gt - i tu mam pewien problem. Piszesz, że grasz na serverze od 9 miesięcy a masz na nim ok. 25 godzin. Do tego trochę już tu siedzę a pierwszy raz na serverze widziałem Cię z 2 tygodnie temu. Jeśli odwołam się także do Twojego poprzedniego podania to większość wypowiadających się, także Cię nie kojarzyło więc ciężko mi uwierzyć w część podpunktu szóstego.

Do tego pod ostatnim podaniem zrobiłeś ostry młyn.

Mimo wszystko wierzę, że zrozumiałeś błąd i jestem na TAK

P.S. Podbij trochę GT bo 25 godzin to wcale nie tak sporo

Edytowane przez alex
  • Like 3

eee.jpg

愛は芸術です

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi