El Professor 60 27 Wrzesień 2020 1. Nick: El Professor 2. Imię: Gracjan 3. Wiek: 16 3. Znajomość SMXX (1-10): 2/3 4. Sprawny i działający mikrofon: Tak 5. Link do swojego serwerowego GameTracker'a: https://www.gametracker.com/player/El Professor/145.239.236.12:28005/ | https://www.gametracker.com/player/El Professor Valkiria.com.pl/145.239.236.12:28005/ 6. Parę słów o sobie : Mam 16 lat, mieszkam w Szczecinie, chodzę do 2 klasy technikum. Szkoła trudna, lecz staram się łączyć obowiązek z pasją. Gram na tym serwerze od +- 9 miesięcy. Większość graczy mnie zna/kojarzy 7. Dlaczego chciałbyś zostać administratorem: Chciałbym zostać adminem, bo nie lubię jak ktoś oszukuje a akurat nie ma admina(dość częsta sytuacja). Poprostu szybki ban i można grać dalej 8. Podaj STEAM_ID: STEAM_1:1:76311819 9. Ile czasu możesz poświecić na serwerze: 3h w dni robocze, cały dzień w weekend 10. W jakich godzinach grasz? (Dni robocze, weekendy): dni robocze 17/18 do 22, weekend od 9/10 do nocy 11. Staż w Counter-Strike GO: ok. 1400h 12. Czy posiadałeś już admina? (nie podajemy linków): Nie 13. Składka (reklama */przelew/sms): przelew Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
alex 205 27 Wrzesień 2020 (edytowane) wiek + SMXX +/- jest jakiś progres od ostatniego podania. staż + gt - i tu mam pewien problem. Piszesz, że grasz na serverze od 9 miesięcy a masz na nim ok. 25 godzin. Do tego trochę już tu siedzę a pierwszy raz na serverze widziałem Cię z 2 tygodnie temu. Jeśli odwołam się także do Twojego poprzedniego podania to większość wypowiadających się, także Cię nie kojarzyło więc ciężko mi uwierzyć w część podpunktu szóstego. Do tego pod ostatnim podaniem zrobiłeś ostry młyn. Mimo wszystko wierzę, że zrozumiałeś błąd i jestem na TAK P.S. Podbij trochę GT bo 25 godzin to wcale nie tak sporo Edytowane 27 Wrzesień 2020 przez alex 3 愛は芸術です Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach