Skocz do zawartości

[Podanie] El Professor

Rekomendowane odpowiedzi

1. Nick: El Professor
2. Imię: Gracjan
3. Wiek: 16
3. Znajomość SMXX (1-10): 0, lecz szybko się uczę
4. Sprawny i działający mikrofon: Tak
5. Link do swojego serwerowego GameTracker'a:  https://www.gametracker.com/player/El Professor/145.239.236.12:28005/

6. Parę słów o sobie : Jestem uczniem 2 klasy technikum i staram się łączyć naukę z moją pasją czyli graniem w gry komputerowe głównie cs:go i battlefield
7. Dlaczego chciałbyś zostać administratorem: Chcę spróbować czegoś nowego niż bycie poprostu graczem, jak widzę cheaterów to poprostu podskakuje mi ciśnienie, a admin nie zawsze jest na serwerze.
8. Podaj STEAM_ID: STEAM_1:1:76311819
9. Ile czasu możesz poświecić na serwerze: w dni robocze ok. 2godz. w weekendy poświęcam się grze cały dzień 
10. W jakich godzinach grasz? (Dni robocze, weekendy): Dni robocze 19/20-22. Weekendy od 10 do nocy
11. Staż w Counter-Strike GO: Prawie 1400h
12. Czy posiadałeś już admina? (nie podajemy linków):Niestety nie
13. Składka (reklama */przelew/sms):Oczywiście się złożę przelewem

• Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
(edytowane)

Wiek +

SMXX - (ale można się szybko nauczyć :))

Staż -

Gt +/-

Składka +

Jestem za okresem próbnym, ale  na Tak

Edytowane przez KOS4
  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Wiek +

SM - 

GT - 

Staż +/-

jestem za okresem próbnym

• Like 1

eee.jpg

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

A Ja jestem na nie, gość gra 3/4 dni i ma dostać admina bez przesady pograj dłużej daj się poznać i dopiero :)

• Like 1

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
9 minut temu, PRo100whEad napisał:

A Ja jestem na nie, gość gra 3/4 dni i ma dostać admina bez przesady pograj dłużej daj się poznać i dopiero :)