Skocz do zawartości
7days

Regulamin Administratora Serwera

Rekomendowane odpowiedzi

Regulamin Administratora Serwera.

Poniższe punkty opisują pracę Admina

 

 

Słowniczek pojęć

Spoiler

Uprawnienia - flagi Admina na serwerze.

Ban - blokuje możliwość połączenia się z serwerem na dany okres.
Commban - mowa tu o wszelkich blokadach czatu, czyli: mute (blokada czatu głosowego), gag (chatu tekstowego) i silence (obydwu). 
Taryfikator kar - spis wykroczeń wraz z opisem kary które są niedozwolone na naszych serwerach. >link< ~wkrótce
Nieobecność -  każdy Admin powinien ją zgłosić jeśli ma ona trwać powyżej 3 dni. >link<

Rozpiska dema - opis sytuacji w których łamany jest regulamin wraz z minutami dema.

 

 

Postanowienia ogólne

1. Każda osoba posiadająca uprawnienia na co najmniej jednym serwerze CS:GO podlega temu regulaminowi. 
2. Nieznajomość tematu nie zwalnia z przestrzegania go. 

3. Admin jest to osoba pilnująca porządku na danym serwerze. Egzekwuje ona regulamin serwera poprzez nadawanie kar dla graczy typu ban i commban zgodnie z taryfikatorem kar.
4. Odpowiada kolejno przed Opiekunem Serwera/Właścicielem Serwera/Moderatorem/Globalnym Moderatorem/Właścicielem. 
5. Administracja forum zastrzega sobie prawo do edycji tematu w każdej chwili, Admini będą mieć 48h na przystosowanie się.

 

 

Powinności i Obowiązki

1. Każdy admin ma obowiązek raz na 48h oddać głos na WSZYSTKIE serwery oraz wpisać się do tematu (wyjątkiem jest wcześniej zgłoszona nieobecność). >Link<

2. Składka. Każdy Admin podlega opłacie za swoje uprawnienia w postaci pieniężnej bądź reklam. 
3. W zależności od rodzaju składki i dostępności usługi na serwerze, w uprawnieniach dopisane zostają flagi VIP'a.

4. Rozpiska. Jeśli gracz odwoła się od kary, Admin banujący musi w ciągu 24h (od wezwania przez członka AntyCheatu) przedstawić dowody które skłoniły go do nadania zakazu (przeważnie link do dema z rozpiską), w innym wypadku gracz dostanie UB.
5. Zebrania administracji są obowiązkowe. Takowe zapowiedzieć może z 24h wyprzedzeniem zarząd serwera/sieci (wyjątek to wcześniejsza nieobecność).
6. Admin powinien zachować pełną kulturę nie tylko na serwerze, ale także poza nim i tym samym godnie reprezentować naszą sieć. Nie może on dać się sprowokować i odpowiadać w wulgarny sposób czy kiedykolwiek obrażać! 

7. Brak przestrzegania oraz egzekwowania regulaminu. Nie wyobrażamy sobie sytuacji, w której Admin przebywający na serwerze ignoruje łamanie regulaminu. Szczególnie tyczy się to nadużywania micro/obrażania/okazywania braku kultury. Admin nie może bać się karać graczy jeśli są ku temu powody. Na każdym serwerze posiadamy GOTV więc nie ma problemu z późniejszym udowodnieniem winy w potencjalnym odwołaniu.

8. Jeśli dostaje on zgłoszenie od graczy o możliwym złamaniu regulaminu, ma obowiązek sprawdzenia gracza/y.

9. Jest bezstronny (nikogo nie faworyzuje). 
10. Musi być aktywny (inne, pkt. 5) zarówno na serwerze jak i na forum (nie tyczy się nieobecności).
11. Nakaz posiadania podobnej nazwy użytkownika forum, z nickiem na steam. 
12. Powód bana/commbana musi być jasny i zrozumiały dla wszystkich. 


 

 

Zakazy

1. Zakaz nadawania bezpodstawnych kar.
2. Zakaz nadużywania komend typu slay, slap, msay, csay itp. 
3. Zakaz dzielenia się kontem steam z uprawnieniami, jedna osoba zostaje przyjęta na posadę nie więcej. 

4. Zakaz posiadania blokady VAC.
5. Zakaz używania komend "Podpal", "Naćpaj", bez wcześniejszej zgody gracza/y.

 

 

Inne

1. Kary czasowe inne niż w taryfikatorze są możliwejednak Admin nadający takową musi zgłosić to do rangi wyższej.

W przypadku ukarania gracza karą wyższą niż jest to przewidziane w regulaminie serwera, Admin ma obowiązek zgłosić to h@ serwera z uzasadnieniem decyzji. 

2. Banowanie w sytuacjach nieoczywistych. Chodzi tutaj szczególnie o banowanie graczy za czity, którzy starają się to ukrywać tzn. nie celują przez ściany prosto w modele, nie kręcą się patrząc w podłogę itp. Przed zbanowaniem takiego gracza Admin powinien mieć świadomość, że w przypadku odwołania musi przedstawić dobre dowody. Przed wlepieniem bana powinien obejrzeć minimum 3 jego rundy lub zobaczyć kilka jednoznacznych akcji.

3. Za brak wykonywania swoich obowiązków na Admina zostanie nałożona kara w postaci warna (decyduje o tym kolejno: Opiekun Serwera/Właściciel Serwera/Moderator/Globalny Moderator/Właściciel). Każdy po otrzymaniu warna na forum ma 7 dni na jego odpracowanie. 3 pkt. – tracisz posadę Admina.  Żeby nie było tak strasznie, każdy punkt  można odpracować wykonując dodatkowo reklamy sieci lub serwera. 1 pkt. karny = 5 reklam sieci do odpracowania lub 1 pkt. karny = 2.5zł. Jeśli będzie on zdobywał je wielokrotnie i w szybkim czasie odpracowywał - również może stracić uprawnienia (5 pkt. w 1 miesiącu).

4. Kontrola pracy Adminów. Od czasu do czasu na serwerze może pojawić się „anonimowy obserwator”, który będzie nadzorował oraz oceniał działanie administracji. Tak więc Admini lepiej się pilnujcie ;)  

5.  "Aktywny", czyli powyżej 300m w tygodniu. W przypadku zmiany nicku bez wcześniejszego zgłoszenia oraz przesłania linku do nowego GT, godziny z niego nie będą brane pod uwagę w zliczaniu aktywności Admina co może skutkować warnem, bądź degradem.

6. Każdemu Adminowi przysługuje kanał na naszym serwerze TS3.
7. Widzisz jakiś błąd w tym regulaminie? Na serwerze? Na forum? Pisz do rang wyższych, a zostanie on rozwiązany jak najszybciej!
8. Każdą kwestię sporną nie wymienioną wyżej rozwiązuje ranga wyższa.

 

 

Ważne linki:
- Taryfikator ~Wkrótce
-
Regulaminy serwerów

 

 

Zakaz kopiowania bez wcześniejszej zgody autora.

  • Like 8

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dodanie pkt. 8 w sekcji "inne"

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie