Skocz do zawartości

Tworzymy nowego COD'a - wasze propozycje


Rekomendowane odpowiedzi

Temat w formie luźnej dyskusji, co chcielibyście zobaczyć na naszym nowo powstającym COD Modzie? :>

Zapraszam wszystkich serdecznie do wypowiedzi ;)

hF2wL5h.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bardzo podobał mi się system zdobywania perków na 1.6. Chodzi mi o skrzynki, które zostawały po śmierci gracza, w których były losowe itemki. Nie trzeba było zabić, a można było podnieść perk, który nas zainteresował i akurat był w skrzynce. Był on INNY i dużo lepszy od tych, które posiadały wówczas wszystkie inne serwery "zabij i dostań losowy perk". Ciekawym pomysłem było też party czyli grupa kilku osób na którą rozdzielany jest exp. Tak jak na diablo modzie były gildie, tak tutaj można zrobić coś w tym stylu tylko pod inną nazwą (drużyna, jednostka, dywizja?). Gracze należący do takiej jednostki zdobywali by na jej konto jakieś expy czy punkty, które można by było dodatkowo na coś rozdać (np. za 100 punktów każdy z członków dostaje jedną apteczke na początku rundy). Ogólnie podobają mi się takie rzeczy, które w jakiś sposób oddziałują na interakcje i wspólne działania między graczami.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ok, czyli system podnoszenia itemów zostanie wdrożony, jak i również apteczek

Co do drugiego masz rację, więcej kooperacji niż samotnego wbijania leveli

 

 

PS. Jakieś pomysły na klasy/itemy? ;>

hF2wL5h.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Awanse/stopnie - po osiągnięciu danego lvla klasa awansuje o stopień dając/ulepszając umiejętność/broń klasie. Np klasa: Snajper - stopień I ( awp, usp, smoke) stopień II ( awp, deagle, smoke, 2xfb, molo) stopień III ( te bronie co w II + umiejętność zmniejszona widoczność do 20% gdy kuca bez ruchu)

Klasa: Szpieg - stopień I ( galil , glock, fb, strój wroga ) stopień II ( galil , glock , 2xfb, umiejętność: skan - raz w rundzie może użyć skanu, który pokazuje na jego radarze na 2/3 sekundy położenie wrogów ) stopień III ( to co w II + umiejętność 1/x pojawienia się u wroga na respie na początku rundy )

Stopnie można rozdać mniej więcej w takim samym zakresie lvli. Np. I - dostajesz po 30lvl, II - po 60 lvl, III po 90lvl. Zależy ile będziemy mieli lvli. Co o tym myślicie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wszystko spoko, ale od strony technicznej to awanse na drugą edycję bym zostawił ;D

Już teraz materiału jest od groma, więc niech na początku będzie to łatwe i przyjemne, a z awansami kojarzy mi się BF2 MOD (Indes prowadził jesli pamiętacie) i tam wbijało się odznaki, więc można by z tego zrobić osobnego MOD'a w przyszłości ;))

 

Co o tym sądzisz?

  • Like 1
hF2wL5h.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja proponuję dodać klasę "Syzyf"

Umiejętności: 

[bierna] Wraz ze spadkiem zdrowia spada jego widoczność. 100% hp = 100% widzialności, 80% hp 80% widzialności itd.

[użycie] Zmniejsza swoją widzialność do 10% na kilka sekund 

Bronie: M4 + AK, USP oraz zestaw granatów 

 

^^

 

@edit, Angel

A loda do tego w cenie robisz Ty czy Beg? :D

social_media_social_media_logo_steam-128.png

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No tak, z odznakami było podobnie kazde ulepszenie coś dawało. A jakieś misje, questy? Czy narazie zajmujemy sie wymyślaniem klas i perków?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na razie klasy/itemy

 

 

Syzyf zrobie Ci taką klasę jak:

(Uwaga zawartość tylko dla ludzi o mocnych nerwach

 

 

 

Wpłacisz 500zł na rozruch tego serwera i zgolisz ten rudy łeb na łyso :D hah

 

 

hF2wL5h.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kilka propozycji:

KLASY:

 

 

Cichociemny:

-mp7, usp, 2fb, sg

-nie słychać jego kroków

- szybka jednostka

 

Strzelec wyborowy:

-awp, dgl,sg

- 1/4 szans na krytyczny strzał z awp

- gdy kuca nie słychać jego strzałów

 

Major:

-sg553, five-seven, 2xhe

- +5 pocisków w magazynku + dodatkowy magazynek

- zmniejszony rozrzut o 25%(? zobaczymy jak wypadnie) podczas celowania (ppm)

 

Inżynier:

-p90, p250, 2xsg

-50% szybsze podkładnie/rozbrajanie paki

-posiada 2 granaty paraliżujące, które spowalniają wrogów i blokuja możliwośc strzelania na 3-4sec

 

Szeryf:

-rewolwer

-zwiększona szybkostrzelność z lpm o 30%

- 1/6 na zatruty nabój, który co sekunde zabiera 15hp, trwa 5 sekund

 

Narkoman:

-mac10, duale

-lekko zwiekszone hp

- umiejetnosc "zastrzyk" zabiera 50hp postaci, ale za to jej dmg oraz szybkość x2, trwa 7-8sec, kolejne uzycie umiejetnosci mozliwe za 15 sekund

 

Yobany Talib

-ak47, glock, he

-przeciwnicy których zabijasz eksplodują raniąc innych dookoła, po smierci tez wybuchasz zadając spore obrażenia

 

ITEMY:

Silne ramie - zmiejsza rozrzut o 50%

Wolololo - 1/8 po trafieniu przeciwnika ze zrobi obrót o 360

Księżycowe buty - zmniejszona grawitacja, +4 skoki w powietrzu

Dotyk proboszcza - po trafieniu 1/5 na oślepienie przeciwnika

Zimny leszek - ulecz sie do max hp

Somsiad - wybierz gracza i zabierz jego item

Blachotrapez - po trafieniu przeciwnika przejmuje właściwości jego itemu na czas kolejnej rundy, pożniej wraca

Błędnik - 1/5, że po trafieniu przeciwnika jego sterowanie postaci zmienia się na przeciwne (tzn. klika "w" idzie w tył, "d" idzie w lewo)

Disco granat - otrzymujesz granat, który po wybuchu sprawia, że przeciwnicy zaczynają się kręcić przez 5 sekund

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Lodziarz:

- mac10, fiveseven

- 1/10 - 1/20 szansy na zamrożenie przeciwnika przy strzelaniu

- delikatnie szybsza

 

Co to propozycji MP to tylko bym miał wątpliwości co do strzelca wyborowego i jego kucaniu (już widzę wszystkich kucających snajperów xDDDDDDD) może coś innego jak np zwinne rączki (szybsze przeładowanie)?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na obecną chwile mamy rozpisany silnik klasy + utworzone kilka klas które będą modyfikowane

Wasze propozycje biorę pod uwagę, lecz o końcowym wyglądzie każdej klasy zdecydujemy na TSie z najbardziej zaangażowanymi osobami, nie chcę rozpisywać tutaj każdej klasy (jej umiejętności) itp ponieważ konkurencja nie śpi i mogłaby skopiować pomysły ^^

  • Like 1
hF2wL5h.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kadetka:

-tazer z nieskonczonoscia ladowan, naladowany odrazu po killu (był taki tazer w ostatniej operacji), zwiekszone dmg, spowalnia przeciwnika po trafieniu na 3 sec

- 1/2 z kosy (ppm)

-mp9

 

Sanitariuszka:

-famas, p250

-umiejetnosc gdy jest ranna, co sekunde leczy się o 3hp

-posiada 3 bandaże dzieki którym może uleczyc teammatea o 50hp

-może reanimować poległego teammatea, respi sie on z 50hp, za reanimacje dostaje exp +15hp

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A co z sivvą i Miką z 1.6? ;c

  • Like 1

spacer.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sivva, Mika, Pułkownik i Valkiria nadają sie na premki, tak jak to było w 1.6 :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@MichalMP i tak zapewne będzie, na razie jestem na etapie szukania pluginu na działko stacjonarne ;)

hF2wL5h.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Myślę, że plugin na dawanie i zamiane itemami też byłby ciekawym dodatkiem. Np. wchodzi na serwer jakas dziewczyna, dajesz jej swój item i pyk +10 punktów na starcie xD. Tak serio to był ten plugin na 1.6 i często wielu graczy z niego korzystało.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 5 months later...

Chemik:

-bizon, glock

-umiejetnosc ma możliwość postawienia 2 beczek które zadają dmg wrogom stojących w danej odległości

im więcej inteligencji tym dalszy zasieg ma beczka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czekamy na więcej propozycji! ;)

Klasy praktycznie ukończone, a ja wybieram z waszych propozycji i te najlepsze (delikatnie zmodyfikowane) pojawią się na serwerze

  • Like 1
hF2wL5h.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Komandos:

-deagle

-na kosie jest niewidzialny nawet gdy chodzi 

-w plecy zabija na hita

-inteligencja zwiększa naboje 

-ma tylko 2 magazynki 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Propozycja perku:

Nieśmiertelność na X sekund (powiedźmy dwie)

*można użyć raz na rundę.

social_media_social_media_logo_steam-128.png

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

PERKI:

Ksiega wiedzy: +100 do kazdej statystyki

Buty speed'ego gonzalesa: +70 do kondycji

Tajemnica SWAT:  +300 kamizelki 

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Klasa:

 

Nazwa: Dziadek mróz

Bronie: M4A4, USP

Opis: Ma 1/16 na zamrożenie swojego przeciwka, posiada granat zamrażający.

 

Perki:

 

Rękawice złodzieja: Gdy strzelamy do przeciwnika jest 1/5 szans że bron wroga wypadnie.

 

Zatrute naboje: Gdy strzelamy do przeciwnika jest 1/4 szans że przeciwnik zostanie naćpany na 3sek.

 

Okulary przeciwsłoneczne: Nie działają na ciebie granaty oślepiające.

 

Krytyczne naboje: Masz 1/3 szans na zadanie przeciwnikowi 2 razy większych obrażeń.

 

Granat obezwładniający: Dostajesz granat, który obezwładnia przeciwników (spowalnia i uniemożliwia strzelanie) na kilka sekund.

 

 

Mapy:

 

de_celtic: https://gamebanana.com/maps/203291

 

de_dust3: https://gamebanana.com/maps/188406

 

de_aurelia: https://gamebanana.com/maps/202630

 

Soat: https://gamebanana.com/maps/197803

 

de_fright: https://gamebanana.com/maps/197702

 

de_outferno: https://gamebanana.com/maps/196772

 

de_amalia: https://gamebanana.com/maps/192749

 

de_mekong: https://gamebanana.com/maps/189425

 

de_commercial: https://gamebanana.com/maps/189388

  • Like 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Klasa Grenadier

Broń: PP-Bizon

Umiejętność 1: klejące się 2-3granaty wybuchowe 

Umiejętność 2 : 1/5 na natychmiastowe zabicie granatem 

 

Klasa Rusher:

Broń : xm1014

Umiejętność 1: rakietowy shotgun odrzucający wrogów

Umiejętność 2 : ubiór wroga / ewentualnie 1/x z xm1014 

 

 

Klasa Medyk 

Broń: m4a4

Umiejętność 1 : może postawić 3 apteczki, którymi leczy siebie i sojuszników 

Umiejętność 2 : autobh (może zachęcić do gry gdyż medyk to mało grywalna klasa na cod'ach) 

 

 

Klasa mp5 navy :

Broń: mp5

Umiejętność 1: posiada 2 rakiety (dmg zależny od inty)

Umiejętność 2: widzi niewidzialnych (gdyż będą takie klasy ) 

 

 

 

Klasa Demolition

Broń: aug 

Umiejętność 1:Co rundę może podłożyć atrapę skrzynki z perkiem i zdalnie ją zdetonować

Umiejętność 2: posiada 1/15 na wyrzucenie broni przeciwnika

 

Klasy te zostały już wymyślone ja tylko uzupełniłem braki w umiejętnościach 

 

Teraz kilka perków:

Perk: Wyrzutnik

Opis: 1/6 - 1/10 na wyrzucenie wr

oga w powietrze oraz 2x dmg gdy jest on w locie

 

Perk: Złota kosa

Opis: 1/2 Kosa z LPM

 

Perk: Szpieg

Opis: 1/6 na pojawienie sie na respie wroga

 

Perk: Scout master

Opis: 1/3 na natychmiastowe zabójstwo ze scauta

 

Perk: Replika

Opis: Mozemy postawic replikę swojej postaci w dowolnym miejscu

 

Perk: MP5 Master

Opis: 1/10 z mp5

 

Perk: Awp sniper 

Opis: 1/2 z awp

 

Perk: Amulet

Opis: +25 do wszystkich statystyk

 

Perk: Skrzynka partyzanta

Opis: Dostajemy 4 granaty (smoke,flash,he,molotv)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 3 months later...

Fajnie jakby komandos byl minimalnie szybszy od reszty klas zeby mogl ich dogonic z noza.

 

Klasa valkiria jest troche za mocna z umiejetnoscia absorwowania 100% dmg w glowe faje jakby zmniejszala dmg w glowe moze o 50% ale nie az 100% jak ktos ma duzo hp to bardzo ciezko kogos taiego zabic. I ktos powie ze strzelaj po ciele i nogach ale jak ktos sie schowa i wystawi tylko glowe np. schody lub jakas skrzynka to jest niesmiertelny i nic nie mozemy takiej osobie zrobic.

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@"weedom" zawsze pozostają granaty, a efekt krwawienia klasy Snajper zostaje nałożony nawet w przypadku nie zadania obrażeń w głowę czy też w ciało jeśli ktoś posiada perk "betonowe ciało" jednakże przyjrzę się tej klasie ;)

hF2wL5h.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 7days pinned this temat
  • 7days unfeatured this temat

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie