Skocz do zawartości
SnickerS

Komandos-Propozycja

Rekomendowane odpowiedzi

(edytowane)

Witam. 

Komandos ma spore problemy z zabijaniem praktycznie każdego jeśli nie jest wystarczająco blisko. Przykładowo strzelając do gracza który ma maksymalną ilość wytrzymałości czyli 100ap każdy strzał z Maca zadaje mu 7-8 obrażeń, a po wymaxowaniu statystyki OBRAŻENIA rośnie to do 12-16 obrażeń na strzał. W głowę z bliska trafia się za 44. Więc pomimo tego że mam większy poziom od wielu graczy nadal mam spory problem w jakimkolwiek starciu z nimi. Moja propozycja jest taka, że zmieniłbym mu broń na np MP7 lub MP5.  

Jeszcze jest sytuacja odnośnie tego do czego komandos  teoretycznie powinien być stworzony czyli zabijanie przeciwników z zaskoczenia z kosy. Obecnie komandos nie ma 1/1 z noża ale zostanie to podobno niedługo naprawione. Bardziej chodzi mi o skrócenie dystansu. Po wymaxowaniu kondycji jesteśmy szybsi ale nasze skoki sporo tracą bo skacze się niżej i szybciej spada. Dodałbym komandosowi np niesłyszalność kroków, żeby łatwiej było mu przemknąć gdzieś pomiędzy budynkami czy zabudowaniami i dorwać kogoś z noża lub moduł odrzutowy/rakietowy.

Pozdrawiam.

Edytowane przez SnickerS
  • Sad 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jestem za, może zamiast wybierać pomiędzy jedną bronią komandos powinien mieć dostęp do wszystkich pm'ów? Co do kroków to prawda, trudno użyć abilitki komandosa bez dobrego perku czy nie kampiąc, ciche kroki powinny mu wystarczająco pomóc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A może by tak zezwolić mu na rzucanie tymi nożami? ;>

Które nadal by miały 1/1?
Oczywiście taki nóż leciałby po paraboli tak aby trafienie nie było zbyt proste

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 18.10.2019 o 17:35, Angel napisał:

rzucanie

ulepszony balwan? 
 

W dniu 18.10.2019 o 13:24, SnickerS napisał:

7-8 obrażeń, a po wymaxowaniu statystyki OBRAŻENIA rośnie to do 12-16 obrażeń na strzał. W głowę z bliska trafia się za 44.

przeciez ta klasa w samym zalozeniu ma byc assasinem wiec nie dziwne ze przegrywasz 1v1 na takiego medyka czy pulkownika 
^po to sa 3 skoki i 1/1 z kosy 
jak dla mnie klasa jest optymalna nie liczac tego ze te 1/1 z kosy nie zawsze wchodzi na kogos kto ma wiecej hp :v 

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W założeniu ma być Assasinem czyli powinienem szybko zabijać przeciwników z zaskoczenia. Teraz to wygląda tak, że mogę albo czekać aż zabiją mnie z daleka albo obiegać i czekać aż usłyszą moje kroki i dostane 3 głowy z normalnej broni i umrę. Uważam, że rzucanie nożami nie jest potrzebne bo tak jak napisał kolega wyżej byłby to drugi dużo lepszy bałwan. Wystarczy dodać mu ciche bieganie i uważam, że to w zupełności wystarczy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
13 minut temu, SnickerS napisał:

ciche bieganie

no to lewitujacy v2 :v 
klasa jest dobra biorac pod uwage jej glowne atrybuty czyli 3 skoki i 1/1 z kosy a nie wybieganie z maciem tak o  :v
wybrales po prostu zla klase co ja mam ci powiedziec 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
(edytowane)

Lewitujący v2? Lewitujący ma 5 albo 6 skoków o ile mnie pamięć nie myli, zmniejszoną grawitacje, ciche kroki i Galila który bije po 30, a nie 10. Nie rozumiem w ogóle dlaczego wypowiadasz się na temat balansu klas mając na serwerze 6 godzin

Edytowane przez SnickerS
  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mi przypadł pomysł z rzucaniem kosy. Pamietacie ninje z diablo moda? Można by było dać mu na start 2 takie kosy, a wraz ze wzrostem int do 50 miałby przykładowo 10 takich kos 1/1. Do tego dodać ciche chodzenie, ale zabrać maca i zostawić dgl i noz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak jak napisał 7days na serwerze jest klasa bałwan, która ma 3 śnieżki i 1/1 z nich więc pomysł z kosami eliminuje tą klase całkowicie i komandos byłby wtedy dużo silniejszy. Ostatnio sporo grałem komandosem z różnymi perkami i na różne klasy i stwierdzam, że broni nie trzeba zmienić jeśli 1/1 z kosy będzie działało, ale ciche chodzenie nie wzmocniłoby go bardzo mocno ale zdecydowanie pomogło więc uważam, że to jedyna rzecz jaką powinno się w nim zmienić.

  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dobra bo widzę że nie dojdziemy do ładu ;)

@SnickerS utwórz proszę nowy temat, a w nim zrób ankietę w której podasz 3 propozycje "buff'a" klasy Komandos, niech zadecyduje większość, a my w Niedzielę wprowadzimy poprawkę w klasie, ten temat zaś zamykam ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

WIADOMOŚĆ WYGENEROWANA AUTOMATYCZNIE

Propozycja zaakceptowana

Jeśli nie zgadzasz się z tą akcją, zgłoś ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.

Pozdrawiamy, Zespół Valkiria.com.pl

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie