Skocz do zawartości

Witaj na

Rejestracja na naszym forum zajmie Ci około 30 sekund, otwierając przed Tobą multum nowych możliwości

Darmowy VIP dla Kobiet

W tym temacie drogie panie możecie uzyskać dostęp do kobiecych modeli oraz otrzymać darmowego VIP'a na naszych serwerach

Serwer Call of Duty Mod

Zapraszamy do zapoznania się z naszym nowym najbardziej rozbudowanym w sieci serwerem Call of Duty Mod

MAGNET

Technik Serwerów
  • Liczba zawartości

    57
  • Entries on Chatbox

    6
  • Donations

    0.00 PLN 
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    5
  • Time Online

    14h 24m 59s

Ostatnia wygrana MAGNET w dniu 15 Maj

Użytkownicy przyznają MAGNET punkty reputacji!

Reputacja

67 Recruit

1 obserwujący

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Siemanko! Najważniejsza informacja dnia: przeprowadzony został reset poziomów, ulepszeń, magazynu i rang. Zachęcam do gry Poza tym: Saper - od teraz posiada on wyrzutnię rakiet zdalnie sterowanych. Obrażenia: 75 + INT, Dodane zostały misje (komenda !misja), zapewniające nieśmiertelniki oraz stałe, ciekawe bonusy, Replikant i perk Marionetka - od teraz można przechodzić przez repliki. Ma to zapobiec stawianiu replik w przejściach Tymczasowo wyłączona została komenda !freelvl Kiedy gracz wymaksuje statystykę "Wytrzymałość" otrzymuje dodatkowo darmowy hełm
  2. @-Dekros- Zaskoczyłeś mnie tym, że podałeś od razu gotowy kod Zaciekawił mnie wspinacz, ale po wgraniu na serwer stwierdzam, że klasa nie jest do końca grywalna - feature ciekawy, ale utrata celności tutaj jest zbyt wysoka. Chemik - mamy Marine, który działa praktycznie tak samo. Kangur - w sumie ciekawe, można o tym pomyśleć
  3. Jednak fałszywy alarm. Polecam lekturę linka, który podałem wyżej
  4. https://go-code.pl/temat/1421-ważne-wyciek-kodu-źródłowego-csgo-i-tf2/
  5. Zrobiłem na testowym serwerze małe badanie wykazujące ile dają rozwinięte na full statystyki: +50 pkt inteligencji 350 HP +15% zadawanych obrażeń -10% otrzymywanych obrażeń i 100 kevlara +30% ruchu 25% szansa na zadanie podwójnych obrażeń Zbierając wszystko do kupy, wymaksowana postać ma znaczną przewagę nad pozostałymi klasami. Ode mnie propozycja, aby wymaksowana postać otrzymywała następujące bonusy: +50 pkt inteligencji (wszystko zależy od przeliczników w perkach/klasach, więc ta wartość nie ma zbyt dużego znaczenia) 150 HP +10% zadawanych obrażeń -5% otrzymywanych obrażeń i 100 kevlara +15% ruchu 10% szansa na zadanie podwójnych obrażeń
  6. Na serwerze obserwujemy podobną sytuację jak wcześniej z Kamikadze - pół serwera nim teraz gra (w tym ja). Dlatego dostaje on nerfy na swoje mrożenie. W note'ach także kilka innych istotnych zmian Partyzant - Od teraz jego szansa na zamrożenie przeciwnika wynosi 1/2 Komandos - Broń główna została zmieniona z Mac10 na UMP45 Dodano nowy perk, który zastępuje występujący do tej pory "Pusty perk": Kamienna Zbroja Zapewnia niewrażliwość na obrażenia zadawane nożem (również na instakill od komandosa) Breach Charge Zmieniona rzadkość - od teraz jest to zwykły, żółty perk Duch Od teraz moc jest wyłączana również przy oddawaniu celnego strzału przez osobę, która ducha posiada Kamikadze Cooldown modułu zmniejszony z 10 sekund do 8, Dodano również dźwięk przy skoku
  7. Jedyne co daje lvl, to punkty do statystyk, które wzmacniają postać. Wystarczy je osłabić i wtedy balans może zostać przywrócony Moim zdaniem dużym problemem jest sama ilość zdrowia wyższych postaci, ponieważ pojedynczy punkt w zdrowie daje aż 2HP - to pozwala na latanie postacią 400HP przy wymaksowanej statystyce. Od początku nie chciałem, aby tak to wyglądało, ale jak Angel tak chciał to sie nie kłociłem. Wg mnie jeden punkt w zdrowie powinien dawać maksymalnie 1 HP (lub nawet jeszcze mniej) Podobnie pozostałe statystyki - nikt od początku nie maksuje adrenaliny, bo zdaje sobie sprawę, że są lepsze statystyki od innych Osobiście sprowadziłbym nawet statystyki do takiego pułapu, gdzie pełne ich wymaksowanie daje ogólnego boosta w wysokości ~130% względem 1 poziomu i jest raczej miłym dodatkiem, a funkcje prawdziwych boosterów pełniłby - jak do tej pory - perki.
  8. MAGNET

    [Odwołanie] AMAD

    Sprawdziłem demko i popełniłem błąd Myślałem, że kolega ma wallhacka, bo patrzył się w korytarz pod stopami, gdzie znajdował się przeciwnik, jednak po obejrzeniu demka zdałem sobie sprawę, że to były zwyczajne kroki, które A|Mad słyszał. Moje kolejne podejrzenie wzbudził fakt, że lata sobie za przeciwnikiem na nożu bez oglądania się i sprawdzania miejscówek - ale przecież została tylko jedna osoba, a on sa ma terminatora, który na nożu jest mniej widoczny Tak więc z mojej strony przeprosiny się należą - każdemu się zdarza Tutaj demko dla zainteresowanych (sytuacja w jednej z pierwszych rund po rozpoczęciu mapy): http://722621.node49.pukawka.pl/dem-de_westwood_2010_valkiria-1586602329-1586603783.zip
  9. Dawno nie było żadnych patch note'ów - pora to nadrobić Na serwer dodano kilka nowych map, w tym cs_wiocha. Polecam sprawdzić na własną rękę Inżynier - Od teraz pułapki stawia się pod E. Może on nimi rzucać do przodu. Moc wyrzutu jest kontrolowana przez trzymanie klawisza E. Zwykłe naciśnięcie = standardowe położenie pułapki na ziemi. - Zmieniono ilość pułapek z 2 na 3 - skrócono czas stuna z 5 sekund na 3.5 - pułapki można teraz zniszczyć strzelając do nich Valkiria Od teraz jej strzały leczą sojuszników oraz dają expa za leczenie (pojedyncze uleczenie = 1XP) Terminator Od teraz gołębie mogą być rzucane w dwusekundowym odstępnie czasowym. Ponadto kiedy trzyma nóż jest niewidzialny na radarze Medyk Stawianie apteczek w 2-sekundowym odstępnie czasowym
  10. Na dziś spora zmiana odnośnie działania medishotów, buffy dla tych, którzy kochają komandosa i kilka innych drobnych poprawek Od teraz wzmocnienia medishotów nie wpływają na zmianę dopuszczalnej ich ilości, a mocy działania. Każdy może mieć maksymalnie 5 medishotów, które leczą o 30 + 50% sumy wszystkich bonusów związanych z medishotami (bazowe+VIP+sklep+perk) HP. Łącznie można rozwinąć możliwości regeneracyjne strzykawy do około 45-iu HP Komandos - wracają 3 skoki Poprawiono bug, który polegał na tym, że nieśmiertelniki nie dropiły ze wszystkich zmarłych. Terminator - przywrócone 10% niewidzialności na nożu, ponieważ 5% było zdecydowanie za silne Od teraz moc kaprala nie działa na Obrońcę i Tarczę SWAT. Podobnie, są oni odporni na zamrożenie partyzanta Poprawiono głośność dźwięków towarzyszących zamrażaniu przez Partyzanta, a także dropu perka Poprawiono drobny błąd, przez który gracz mógł zmienić broń sojusznikowi używając perku Kuglarz
  11. Na dzisiaj kilka zmian. Wśród nich najważniejsza - od teraz szansa na wypadnięcie perku to 50% (wartość ta może jeszcze ulec zmianie). Ponadto nowy perk legendarny i pare innych zmianek Od teraz szansa na wypadnięcie perku to 50% - nie z każdego zabitego coś będzie dropić Na serwer dodano nowy perk - Pluskwa Pluskwa (perk czerwony) Ustawia całemu przeciwnemu teamowi 1HP. Po użyciu niszczy się oraz może być wywołany tylko raz na mapę Partyzant - od teraz jego strzały zamrażają przeciwnika na 0.2s, jednak szansa to 100%. Oznacza to, że ciągły ostrzał skutkuje perma stunem (można wtedy jednak normalnie strzelać i obracać celownikiem). Ponadto zamiast P90 posiada on teraz galila Terminator - 1/2 z AWP (było 1/4). 2 gołębie (był 1) i 5% widoczności na nożu (było 10%) Komandos - zmniejszona regeneracja zdrowia z 25% do 15% Naprawiono błąd polegający na kradzieży somsiada somsiadem (xD)
  12. to było po prostu "życie"
  13. To "coś" był miną sprawiedliwości...złodzieju jeden xd

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie