Skocz do zawartości

Witaj na

Rejestracja na naszym forum zajmie Ci około 30 sekund, otwierając przed Tobą multum nowych możliwości

Darmowy VIP dla Kobiet

W tym temacie drogie panie możecie uzyskać dostęp do kobiecych modeli oraz otrzymać darmowego VIP'a na naszych serwerach

Serwer Call of Duty Mod

Zapraszamy do zapoznania się z naszym nowym najbardziej rozbudowanym w sieci serwerem Call of Duty Mod

Konkurs - do wygrania mysz i słuchawki Razer

Konkurs na naszym serwerze Call of Duty Mod - kliknij w przycisk poniżej aby wziąć udział

DrabekQ

Forumowicz
  • Liczba zawartości

    60
  • Entries on Chatbox

    4
  • Donations

    0.00 PLN 
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    6
  • Time Online

    1h 9m 26s

Ostatnia wygrana DrabekQ w dniu 10 Listopad

Użytkownicy przyznają DrabekQ punkty reputacji!

Reputacja

43 Excellent

Ostatnie wizyty

73 wyświetleń profilu
  1. Po tym jak wygląda mechanika Senny jako "wspierający adc" wydaje mi się, że RIOT naprawdę nie ma pomysłu na tą grę. Na siłę dodają kolejne heroski zamiast zająć się reworkiem niegrywalnych.
  2. Bo nikt nie ma o tym pojęcia a nie chce odpierdalać chłamu licząc na puste brawa, tak trudno to zrozumieć? Zamiast organizować turniej lepiej by wam wyszło pchanie wózka pod marketem.
  3. No to teraz jako jedna z osób które zostały powołane do reprezentacji Valkirii dorzucę swoją opinię (może się pokrywać ze słowami Angela). W swojej "karierze" (bo uważam się za dosyć doświadczonego zawodnika) grałem kilkadziesiąt turniejów. Jestem w stanie zrozumieć, że ktoś nie potrafi ogarnąć organizacji. Jestem w stanie zrozumieć, że ktoś nie może wyegzekwować konkretnych dat i godzin. Jestem w stanie zrozumieć, że ktoś nie rozumie działania twitcha i przez to nie ma powtórek. Ale nie wszystko na raz i nie jestem w stanie zrozumieć tego, że takie osoby łapią się za organizowanie "turnieju sieci". Frustrująca ilość nerwów które zjadł ten turniej, zaczynając od oczekiwania na przeciwnika, przez ustalanie daty kolejnego meczu (10 minut po naszym pierwszym rozegranym meczu organizatorzy wiedzieli, że chcemy grać w niedzielę o 19 bo to jedyny termin który nam pasuje bez przesuwania planów) skończywszy na tym, że tego samego dnia dowiadujemy się, że gramy za 4 godziny. Faktem jest, że graliśmy bez streama, prawda? Bardzo współczuję wszystkim którzy chcieli kibicować Nam oraz ekipie słonecznego dusta. I tutaj nasuwa mi się pytanie; organizatorzy "zrobili" ten turniej dla siebie? Zapewne dzięki tak dobrze zorganizowanemu turniejowy Wasz fanbase się powiększy! W końcu nie było streama z jednego meczu (dwie duże sieci) oraz nie było powtórki z poprzedniego meczu Valkirii! Na zakończenie wspomnę jeszcze o regulaminie który został napisany na szybko w przerwie między graniem na serwerach, oraz o tym, że organizatorzy nie popisali się przy sprawdzaniu, czy gracze których sami dopuszczają do grania w swoim turnieju są czyści ;) Przy kolejnych rozgrywkach od sieci Venatuss proszę się ze mną nawet nie kontaktować.
  4. Mi osobiście bardzo podoba się kreska, czekam z niecierpliwością! :D
  5. @Undead Fox jest jeszcze pełno zmian w presezonie! Coś na pewno znajdziesz do opisania :D
  6. Witam przywoływaczy z Valkirii! Jak dobrze wiecie, już niedługo czeka nas zakończenie sezonu 9 a co się z tym wiąże zostanie wprowadzony patch przedsezonowy. W tym roku czeka nas ogrom zmian, głównie jeżeli chodzi o mapę ale także zmian w itemach i runach. W tym artykule zajmiemy się zmianami na mapie! Najbardziej widocznymi zmianami, są zatoczki które zostały dodane kolejno w lewym górnym rogu i prawym dolnym rogu mapy. Od teraz będziemy mieli więcej możliwości ogrywania swojego przeciwnika na górnej i dolnej alejce! Kolejnymi wielkimi zmianami są zmiany Smoków które od teraz będą nie tylko wzmacniały naszą drużynę na stałe ale również będą miały bezpośredni wpływ na ukształtowanie Summoner's Rift. Należy jednak pamiętać, że wpływ na mapę ma dopiero trzeci smok. Nie zapomnijcie również o tym, że w sezonie 10 pierwsze 3 smoki będą różne (i nie będą się powtarzać!). Zatem w niepamięć możemy odsunąć piękne czasy, gdzie w 16 minucie mieliśmy na swoim koncie już 3 infernale. Infernal Rift: Piekielny Smok ma wpływ na Summoner's Rift w bardzo niesubtelny sposób. Gdy to on dyktuje swoje warunki, obozy wzmocnień są niszczone, przez co mamy więcej możliwości zaskoczenia nie tylko przeciwnika, ale w niektórych przypadkach też samych siebie. Ocean Rift: Moc Smoka Oceanicznego stanie się obiektem pożądania wszystkich mainów Rengara jak i waszych znajomków którzy lubią nie patrzeć gdzie chodzą. Delikatna acz widoczna zmiana polega na tym, że po pokonaniu Smoka Oceanicznego jako trzeciego ze smoków, na mapie pojawiają sie nowe krzaki które dają więcej możliwości na stworzenie skomplikowanej zasadzki. Cloud Rift: Ahh, Powietrzny Smok. Dzięki swojemu żywiołowi jest w stanie wytworzyć w niektórych miejscach (tych samych, są niezmienne) prądy powietrzne które przyspieszą nie tylko sojuszników ale też przeciwników. W ten sposób nawet Teemo może zostać Hecarimem. Trzeba mieć się na baczności. Mountainous Rift: Jak sama nazwa wskazuje, Ziemski Smok włada żywiołem ziemi. Zatem nie można być zdziwionym, kiedy z ziemii wyrosną nowe skały jako przeszkody. Moc tego smoka na dobre zmienia smoczą jamę jak i parę innych miejsc. ! Nie zapominajmy również o tym, że w zależności od żywiołu smoki dają także wzmocnienia naszej drużynie ! Infernal Dragon: Zyskujemy procentowy wzrost obrażeń od ataku i mocy umiejętności. Ocean Dragon: Regeneruje procent brakującego zdrowia co sekundę. Cloud Dragon: Zyskujemy redukcję czasu odnowienia superumiejętności. Mountain Dragon: Procentowy wzrost pancerza i odporności na magię. ! Dodatkowo, gdy drużyna zabije czwartego Smoka Żywiołów, zyskuje Duszę Smoka od dominującego żywiołu. Efekt ten nie znika podczas śmierci przywoływacza i trwa do końca gry ! Efekt Duszy Infernala: Co 3 sekundy nasz następny atak lub zaklęcie tworzy małą eksplozję obszarową która zadaje obrażenia adaptacyjne. Efekt Duszy Oceana: Zadanie obrażeń powoduje dużą regenerację zdrowia i zasobów (np. many) na 3 sekundy. Atakując stwory regeneracje jest mniejsza. Efekt Duszy Clouda: Podczas trafienia wroga umiejętnościami lub atakami skraca się czas odnowienia podstawowych umiejętności. Efekt Duszy Mountaina: Gdy nie przyjmiemy obrażeń przez 5 sekund zyskamy tarczę która trwa do momentu zniszczenia. Tarcza ta skaluje się z obrażeniami do ataku, mocą umiejętności i zdrowiem. ! Należy pamiętać o tym, że tylko jedna drużyna może zdobyć Duszę Smoka! Po zdobyciu tej duszy w jamie pojawia się Starszy Smok (Elder Dragon) !
  7. No dobra, no to moje małe przemyślenia na temat całego przebiegu worldsów i finału. Jeżeli chodzi o FunPlux Phoenix to mi osobiście podobało się ich podejście do gry. Grali staromodną drużynową ligę legend, opartą na grze wokół mida. Widać, że ciężko wypracowali sobie swój styl i za to ich szanuje. Dodatkowo wachlarz postaci którymi mógł zagrać (i grał) Doinb była całkiem imponująca co tylko potęgowało fakt, że są bardzo zgrani. Zaczynając od fazy grupowej, przez playoffy i na finale kończąc mogę śmiało powiedzieć, że byli najbardziej kompletną drużyną. Kolejnym natomiast faktem, że mimo dużej skuteczności brakowało im w niektórych momentach umiejętności karcenia przeciwnika za błąd. Dodatkowo uważam, że ich mecze były w większości mało interesujące ze względu na bardzo często schematyczne zagrania które się powtarzały na mapach (zejście supporta i razem z junglerem gank na midzie przed lvl 6; zejście mida i razem z junglerem gank na topie). Mimo tego, że jestem dużym fanem makro to kilka razy chciałem już wyłączyć mecz ze względu właśnie na te schematy. No to teraz wypadałoby napisać opinię o G2. Tutaj będzie troszkę ciężej, bo o ile uważam, że zagrali naprawdę dobry wiosenny split, zagrali bardzo dobre MSI to mimo wygranej w ostatecznym rozrachunku, letni split pokazywał już, że coś w drużynie nie gra. Najlepszym przykładem będą dwie BO5 na Fnatic, które zaczynali od przegranej mapy. Na worldsach delikatnie się obudzili w fazie grupowej, powiedziałbym, że trochę nawet zachłysnęli przez co tiebreak na Griffin był kubłem zimnej wody dla nich. Widać było, że to poskutkowało po meczu z Damwon Gaming w którym nie mieli chyba (oprócz jednej głupio straconej mapy) żadnych większych problemów. Co do półfinałów... Myślę, że G2 zdeklasowało SKT T1 na każdej możliwej płaszczyźnie, co w przebiegu meczu pokazała chociażby zmiana wspierającego (Mata za Efforta). Dla mnie osobiście MVP tego meczu był Jankos który kilkukrotnie z powodzeniem wyłączał Fakera z walk. Natomiast G2 również miało parę widocznych ułomności. Po pierwsze Caps który nie grał na swoim poziome, miał być postrachem dla azjatyckich midlanerów a skończyło się na tym, że dosyć często musiał być holowany przez Jankosa i Perkza. Drugą według mnie widoczną ułomnością był MikyX który najprościej mówiąc grał głupio. A teraz delikatne przemyślenia na temat finału. Myślę, że najprościej byłoby przedstawić to w ten sposób, że G2 po wygranej z SKT T1 już podzieliło skórę na niedźwiedziu i podeszli do finału jak do czegoś co wystarczy odbębnić i już mamy tytuł. Zaczynając od fatalnych draftów i picków (Jankos forsowany do grania Elise; open Ryze to bierzemy dla Wundera; zbanowana Xayah i brak first picka Kaisy; próba na siłę zabrania Nautilisa Doinb), kończąc na bardzo słabej dyspozycji trzech graczy (Wunder, Caps, MikyX) na wszystkich mapach spowodowało niestety brak trofeum dla Europy. Według mnie (nie zabijcie za te słowa) G2 potrzebuje nowego wspierającego, bo Miky przez ostatni split i te worldsy zalicza tylko spadki. Żeby w miarę pozytywnie skończyć tą długa opinię, to uważam, że Jankos jako jedyny (może oprócz Perkza na pierwszej mapie) zagrał tak jak nas do tego przyzwyczaił. Najlepszym tego przykładem będzie ostatnia walka ostatniej mapy, gdzie mimo obecności 3 kolegów obok siebie sam Jarvanem musiał sprawdzić czy FPX robi Nashora i w pięknym stylu jeszcze z tego wyszedł. Jeżeli komuś się chciało to wszystko przeczytać to bardzo mi miło :)
  8. DrabekQ

    TFT

    DrabekQ Możesz dodać w lidze :D
  9. DrabekQ

    TFT

    Mimo, że na forum góruje CS:GO to wychodzę z zapytaniem czy mamy tutaj miłośników LOLa którzy grają w nowy tryb Teamfight Tactics? Odezwijcie się to pogramy!
  10. DrabekQ

    Mikrofon po mutacji

    @"DupShot" oczywiście, że masz rację. Nie wiem natomiast, gdzie piszę totalną bzdurę. Żeby mutować tych ludzi? Sam to robię jak tylko mnie ktoś denerwuje, nie biegam po adminach i nie płaczę, że ktoś coś źle powiedział. Administracja jest od tego, żeby przestrzegać zasad i banować według taryfikatora czy po prostu według normalnego ludzkiego podejścia= drzesz morde dostajesz bana. Kwestia wyszkolenia kadry czy złego podejścia do problemu jest na Valkirii i to widać na pierwszy rzut oka. Jeżeli administracja nie reaguje, nie widzi tego czy po prostu są na to za leniwi to pretensje można mieć do ludzi którzy ich przyjeli. Mikro 16+ nie zmieni nic, oprócz dodania kpin na serwerze i wyzywania młodych jeżeli się odezwą. Nie bądźmy aż tak ograniczeni i nie idźmy na skróty.
  11. DrabekQ

    Mikrofon po mutacji

    Jestem na NIE. W znacznej większości jako administracja jesteśmy starszym pokoleniem które w pewien sposób ma zachęcać Młodych do grania na naszym serwerze czy ogólnie w tą grę. Z perspektywy dzieciaczka, który wchodzi na serwer i chce porozmawiać/ dać info jest to krzywdzące. Nie każdy jest normalny i ogarnięty ale też nie każdy jest rozkrzyczanym bachorem i dlatego nie możemy wrzucać ich do jednego worka. CS:GO daje przecudną możliwość jaką jest mute podczas gry danego gracza. Jeżeli komuś nie pasuje głos, sposób mówienia czy po prostu człowiek to zalecam tą opcję. Nie można zrobić mikrofonu po mutacji czy mikrofonu +16 tylko i wyłącznie dlatego, że pewnej grupie osób umili to rozgrywkę. Sam byłem świadkiem na serwerach sytuacji, w których to starsi gracze zaczepiali dzieciaki czy ich wyzywali i całkiem szczerze nie wiem czy mikro powinno być +16 czy do 16 lat ;) Rezultat jest prosty: mutując dzieciaki zabijamy w nich chęć do poznawania gry a co za tym idzie do poznawania Naszej sieci. Nie możemy sobie na to pozwolić.
  12. DrabekQ

    [Podanie] leonek404

    Sam wiek nie może być podstawą aby oczekiwać roli administratora. Jestem na NIE.
  13. DrabekQ

    Propozycja RS

    W takim razie ja też mam kilka swoich typów co do muzyki :D https://www.youtube.com/watch?v=9EwXewPAFZk 0:34 - https://www.youtube.com/watch?v=XJPAk9ctb-Q 1:02 - https://www.youtube.com/watch?v=wOBnq0Ewz5k 0:26 - https://www.youtube.com/watch?v=ltH9IgyZKbw 1:04 - I na koniec klasyczek https://www.youtube.com/watch?v=42zPPvLT9ek 0:10 ;)
  14. DrabekQ

    Witam serdecznie

    Witamy! Zapraszam na retake na odbijanie na najwyższym poziomie! ;)
  15. DrabekQ

    Witam

    Witam imiennika ;)

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie