Skocz do zawartości

Witaj na

Rejestracja na naszym forum zajmie Ci około 30 sekund, otwierając przed Tobą multum nowych możliwości

Darmowy VIP dla Kobiet

W tym temacie drogie panie możecie uzyskać dostęp do kobiecych modeli oraz otrzymać darmowego VIP'a na naszych serwerach

Serwer Call of Duty Mod

Zapraszamy do zapoznania się z naszym nowym najbardziej rozbudowanym w sieci serwerem Call of Duty Mod

LayoSS

Admin COD
  • Liczba zawartości

    39
  • Entries on Chatbox

    8
  • Donations

    30.00 PLN 
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1
  • Time Online

    5h 42m 49s

Ostatnia wygrana LayoSS w dniu 26 Wrzesień 2017

Użytkownicy przyznają LayoSS punkty reputacji!

Reputacja

32 Excellent

Ostatnie wizyty

105 wyświetleń profilu
  1. COD Głosów oddanych dziś: 10/25 AWP Głosów oddanych dziś: 9/25 MIRAGE Głosów oddanych dziś: 9/25 5MAPS Głosów oddanych dziś: 9/25 ARENA Głosów oddanych dziś: 9/25
  2. COD Głosów oddanych dziś: 17/∞ AWP Głosów oddanych dziś: 20/∞ MIRAGE Głosów oddanych dziś: 19/∞ 5MAPS Głosów oddanych dziś: 17/∞ ARENA Głosów oddanych dziś: 17/∞
  3. LayoSS

    Pierwszy!

    Gratulacje, może nas przestaniesz teraz gnębić tym medykiem
  4. Jesteś nowy na serwerze? Nie wiesz jaką klasę wybrać? A może miałeś przerwę i przytłoczyła Cię ilość zmian na naszym prężnie rozwijającym się serwerze? Mam nadzieję że to zestawienie pomoże Ci się odnaleźć i dokonać trafnego wyboru Zacznijmy więc od Listy: GOD TIER - ~ TIER A - Komandos, Rusher, Marine[P], Capitan Price[P], Medyk, Valkiria[P], Terminator[P] TIER B - Snajper, Replikant, Szturmowiec, Grenadier, Zwiadowca, Demolition, Kamikadze, Ciężki snajper, Kapral, TIER C - Partyzant, Lekki Żołnierz, Saper, Obrońca, Inżynier, Bumper TIER D - Bałwan, MP5 Navy Legenda: GOD TIER - Najlepsze klasy dostępne na serwerze, według mojej opinii za silne w stosunku do innych klas. TIER A- Klasy bardzo dobrze sprawdzające się w aktualnej mecie TIER B- Klasy całkiem dobre klasy, jeśli któraś z nich Ci się spodoba śmiało można wbijać na nich wysokie lvl. TIER C- Przeciętne klasy które potrzebują znaleźć się w odpowiednich rękach by być przydatne TIER D- Klasy które nie radzą sobie najlepiej w aktualnej mecie, lepiej zainteresować się klasami z wyższego tieru. Tiery nie należy traktować sztywno, są jedynie wskazówką a granica pomiędzy nimi jest płynna. Linki do ostatnich PATCH NOTE'ów: Zmiany w tierach i krótki opis aktualnej mety: Kamikadze dostał kolejnego nerfa, tym razem zwiększony cooldown na moduł rakietowy. Komandos znów posiada 3 skoki jednak z powodu wzmocnienia wielu innych klas nie wraca do GOD TIERU co nie zmienia faktu, że wciąż jest solidnym wyborem. Terminator [P] po zmianie szansy na instakill z AWP na 1/2 stał się najlepszą posiadającą AWP. Snajperzy wiecie co robić . Marine [P] i Capitan Price [P] to klasy rzadziej widywane od pozostałych wysokotierowych klas z racji tego że są klasami premium i wymagają rozsądnego korzystania z granatów by wykorzystać ich pełen potencjał jednak w dobrych rękach potrafią narobić dużo szkód w szeregach wroga. Valkiria [P] strzelając do swoich sojuszników leczy ich teraz, co sprawia że razem oprócz medyka jest najlepszą klasą wspomagającą na serwerze. Spora ilość klas dostała buffy jednak nie wszystkie wróciły przez to do gry. Wciąż czekamy na powrót odświeżonej wersji Pułkownika [P], jak bardzo będzie w stanie namieszać? To okaże się w najbliższym czasie. Tak prezentuje się aktualna meta oraz tier lista, polecam zaobserwować zarówno ten temat jak i śledzić całą zakładkę informacji, gdyż @MAGNET na bieżąco zamieszcza wykazy wszystkich zmian jakie wprowadza. Jeśli potrzebujecie jeszcze więcej informacji użyjcie na serwerze komendy /tutorial. Ode mnie to wszystko, życzę powodzenia i do zobaczenia na serwerze Stan z 05.04.2020 Godzina 16:00. TIER LISTA aktualizowana będzie nieregularnie, w zależności od stanu mety/rozgrywki na serwerze - w skrócie, jeśli będzie taka potrzeba nastąpi aktualizacja
  5. Hej, wpadłem na pomysł żeby posprawdzać ile w przybliżeniu potrzeba nieśmiertelników na wbicie danego lvla Poniżej wklejam wszystkie dane i obliczenia, które udało mi się wyklikać Lvl-Nieśmiertelniki potrzebne do wbicia lvl próba pierwsza, -||- próba druga ~ uśredniony wynik 25 lv - 400n, 350n ~ 375n 50 lv - 1400n, 1400n ~ 1400n 75 lv - 3050n, 3200n ~ 3125n 100 lv - 5600n, 5600n ~ 5600n 120 lv - 8050n, 8250n ~ 8150n 140 lv - 11150n, 11400n ~ 11275n 150 lv - 12700n, 12900n ~ 12800n 160 lv - 14500n, 14700n ~ 14600n 170 lv - 16550n, 16600n ~ 16575n 180 lv - 18500n, 18600n ~ 18550n 185 lv - 19450n, 19700n ~ 19575n 190 lv - 20650n, 20750n ~ 20700n 195 lv - 21650n, 21900n ~ 21775n 196 lv - 21900n, 22100n ~ 22000n 197 lv - 22050n, 22300n ~ 22175n 198 lv - 22250n, 22500n ~ 22375n 199 lv - 22400n, 22700n ~ 22550n 200 lv - 22550n, 23050n ~ 22800n Przedział lvlowy ~~ średnia ilość nieśmiertelników potrzebna do lvl up o 1 lvl w danym przedziale 1-25lv ~~ 15n 25-50lv ~~ 41n 50-75lv ~~ 69n 75-100lv ~~ 99n 100-120lv ~~ 128n 120-140lv ~~ 152n 140-150lv ~~ 158n 150-160lv ~~ 180n 160-170lv ~~ 198n 170-180lv ~~ 198n 180-185lv ~~ 205n 185-190lv ~~ 215n 190-195lv ~~ 225n 195-196lv ~~ 225n 196-197lv ~~ 175n 197-198lv ~~ 200n 198-199lv ~~ 175n 199-200lv ~~ 250n Rozbieżność wyników na końcu prawdopodobnie powstała dlatego że wyniki zapisywałem po wbiciu lvl niezależnie czy po lvl upie było 1% czy 15%, oraz przedziały są mniejsze więc większy wpływ na wynik miało ile expa zostało wylosowane w sklepie Mam nadzieję że komuś się przyda
  6. COD Głosów oddanych dziś: 11/∞ AWP Głosów oddanych dziś: 11/∞ MIRAGE Głosów oddanych dziś: 11/∞ 5MAPS Głosów oddanych dziś: 11/∞ ARENA Głosów oddanych dziś: 11/∞
  7. Coś się odezwał we mnie zew matematyka i postanowiłem z czystej ciekawości policzyć co ten kamikadze taki wybuchowy. Oto ilość strzałów w danej próbie, która była mi potrzebna do zadania natychmiastowej śmierci. (10;7;7;6;13;4;2;13;3;8;14;6) - (% na zabicie przy 1/12) - w rzeczywistości 1/8 z średniej arytmetycznej. Z schematu Bernoulliego: Może na początek założenia. Każde z doświadczeń jest niezależne, to znaczy, że kiedy nie wejdzie instakill na danym strzale to nie wpływa to w żaden sposób na to czy kolejny strzał okaże się instakillem. Dodatkowo każdy ze strzałów może zakończyć się na dwa sposoby - albo okaże się natychmiastowym killem albo nie czyli kończy się sukcesem lub porażką a inne wyjścia nie istnieją. Przy każdym strzale mamy takie same szanse, które według opisu wynoszą 1/12 a więc prawdopodobieństwo sukcesu nie zmienia się. Ok założenia mamy z głowy. To teraz parę oznaczeń: A - w ten sposób oznaczmy sobie nasze zdarzenie czyli instakill n - liczba prób w schemacie Bernuliego k - Liczba sukcesów uzyskanych w n próbach p - prawdopodobieństwo sukcesu w jednej próbie q - prawdopodobieństwo porażki w jednej próbie I z racji tego że jedna próba może zakończyć się sukcesem lub porażką p+q musi się równać 1. Ok to teraz trochę rozważań. p według opisu wynosi 1/12 ze wzoru p+q=1 możemy wywnioskować że q = 11/12 n w naszym przypadku to będzie 12 k będzie wynosiło jeden, ponieważ oznacza to zadanie natychmiastowej śmierci. No dobrze to teraz obliczenia (Tutaj zapraszam do załącznika, wybaczcie charakter pisma ale pisanie myszką nie jest łatwe ) Jak widać prawdopodobieństwo omawianego zdarzenia to 0,3840 oznacza to że w przypadku gdy szansa jest 1/12 to przed 12 strzałem instakill powinien nastąpić w co ~2,6 (co 2-3) przypadku. Na serwerze wystąpiło to 9 razy w 12 próbach co daje 1,33(3) (czyli niemal zawsze). Ostatni raz rachunkiem prawdopodobieństwa bawiłem się 5 lat temu więc nie wykluczam błędów, jak ktoś jakieś widzi to śmiało mnie poprawcie ale bazując na tych wynikach wniosków mam parę. Albo przy tych kilku próbach miałem szczęście i instakille wchodziły mi szczęśliwie szybko albo stan rzeczywisty nie odpowiada opisowi. Kamikadze z szansą na killa nawet zmienioną na 1/12 jest zbyt silny, dodatkowo zamienia się w klasę-ruletkę i zmiana z 1/10 na 1/12 nie wnosi praktycznie nic. Tak z ciekawości obliczyłem nawet i różnica pomiędzy 1/10 a 1/12 wynosiła ~ 0,06. Co więcej przy prawdopodobieństwie 1/12 szansa na instakilla w 6 próbach wynosi 0,3236 to też całkiem sporo a idąc o krok dalej to przy takim samym prawdopodobieństwie szansa na instalkilla już w drugim strzale to 0.15 (co 7-8 instakill Kamikadze jest w po drugim strzale). Jak widzi się 1/12 to wydaje się że to nie dużo ale jak tak przysiąść nad tym to wychodzi na to że siada znacznie częściej niż by się mogło wydawać, suche obliczenia to jedno ale to na prawdę czuć w grze.
  8. COD Głosów oddanych dziś: 4/∞ AWP Głosów oddanych dziś: 4/∞ MIRAGE Głosów oddanych dziś: 4/∞ 5MAPS Głosów oddanych dziś: 4/∞ ARENA Głosów oddanych dziś: 4/∞
  9. COD Głosów oddanych dziś: 9/∞ AWP Głosów oddanych dziś: 9/∞ MIRAGE Głosów oddanych dziś: 9/∞ 5MAPS Głosów oddanych dziś: 10/∞ ARENA Głosów oddanych dziś: 9/∞ NIe wiem czemu pokazuje że mam tyle samo oddanych co Pro100 no ale tak jest, ss na potwierdzenie
  10. Na serwerze powstał problem z klasą Pułkownik, jego WH lagowało cały serwer i trzeba poszukać alternatywy. Były już propozycje zmiany działania WH na takie, które zużywają mniej zasobów ale może jest to dobry moment na większe zmiany w tej klasie. Spotkałem się z wieloma opiniami że WH jest op. Z tym się nie do końca zgadzam ale jestem w stanie zrozumieć że jest co najmniej irytujące. Według mnie największą siłą jest leczenie od % zadanych obrażeń, przy maksymalnej ilości zdrowia daje to zbyt dużą przeżywalność i według mnie to tutaj jest największy problem z balansem. Proponuję aby Pułkownik był klasą, która byłaby honorowana za zabójstwa. Oto zmiany które proponuję: - WH - Leczenie od % zadanych obrażeń + Uzupełnienie do pełna magazynku po zabójstwie + Odzyskanie określonej liczby/% maksymalnego zdrowia po zabójstwie Takie zmiany byłyby buffem dla zabijających dużo na przestrzeni rundy, jednocześnie ułatwiając zabicie Pułkownika w bezpośrednich starciach. Kwestię liczb, balansu pozostawię bardziej doświadczonym i zachęcam do dyskusji i podawania swoich pomysłów
  11. COD Głosów oddanych dziś: 8/∞ AWP Głosów oddanych dziś: 8/∞ MIRAGE Głosów oddanych dziś: 8/∞ 5MAPS Głosów oddanych dziś: 8/∞ ARENA Głosów oddanych dziś: 8/∞
  12. LayoSS

    CS:GO VS CoronaVirus

    received_225809201809084.mp4 Nie radzę sobie
  13. LayoSS

    Blokada perków

    Jakoś nigdy nie zwróciłem uwagi żeby Speed Up wyjątkowo dobrze działał z Marine ale z pozostałymi zgadzam się w 100%
  14. COD Głosów oddanych dziś: 23/∞ AWP Głosów oddanych dziś: 29/∞ MIRAGE Głosów oddanych dziś: 23/∞ 5MAPS Głosów oddanych dziś: 23/∞ ARENA Głosów oddanych dziś: 23/∞

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie