Skocz do zawartości

Witaj na

Rejestracja na naszym forum zajmie Ci około 30 sekund, otwierając przed Tobą multum nowych możliwości

Darmowy VIP dla Kobiet

W tym temacie drogie panie możecie uzyskać dostęp do kobiecych modeli oraz otrzymać darmowego VIP'a na naszych serwerach

Serwer Call of Duty Mod

Zapraszamy do zapoznania się z naszym nowym najbardziej rozbudowanym w sieci serwerem Call of Duty Mod

fenix

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    16
  • Entries on Chatbox

    67
  • Donations

    0.00 PLN 
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Time Online

    9h 16m 3s

Reputacja

23 Amateur

O fenix

  • Urodziny 12/28/1995

Informacje

  • Imię
    Jędrzej
  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnie wizyty

44 wyświetleń profilu
  1. Dzisiaj swoją premierę ma Valorant, strzelanaka przypominająca nieco CS:GO przyszłości, za którą odpowiadają twórcy LoL. Jednocześnie pojawił się pierwszy patch 1.0. Oto szczegóły oraz wymagania sprzętowe gry. Valorant opuszcza testy beta i gra jest już dostępna do pobrania za darmo dla posiadaczy komputerów PC. Studio Riot Games przygotowało również premierowy patch 1.0, który dodaje nieco zawartości oraz rozprawia się z błędami zauważonymi podczas testów. Tutaj pobierzesz grę Valorant za darmo Valorant przypomina nieco CS:GO, lecz w odróżnieniu od tradycyjnych broni w tytule od Valve, tutaj otrzymamy również futurystyczny oręż. Tak samo jak w Counter-Strike: Global Offensive, starcie rozpoczynamy od kupowania broni. Oprócz prucia do przeciwników z różnych karabinów, mamy broń krótką, snajperki, noże i coś, co najbardziej odróżnia opisywany tytuł od CS:GO – umiejętności. Są futurystyczne łuki, zasłony (przez które widzimy pozycję wroga) i inne bajery rodem z science fiction. Kto chce pobrać Valorant, niech zerknie na wymagania sprzętowe: Valorant – zalecenia dotyczące specyfikacji Windows 7/8/10 64 bit 4GB RAM 1GB VRAM Valorant – wymagania sprzętowe minimalne (30 fps) CPU: Intel Core 2 Duo E8400 GPU: Intel HD 3000 Valorant – wymagania sprzętowe rekomendowane (60 fps) CPU: Intel i3-4150 GPU: Geforce GT 730 Valorant – wymagania sprzętowe high-end (144+ fps) CPU: Intel Core i5-4460 3.2GHz GPU: GTX 1050 Ti Jak wspomnieliśmy, dzisiaj pojawił się również patch 1.0 do Valorant. Zerknijcie, co przynosi ze sobą aktualizacja: Patch 1.0 do Valorant – lista zmian i nowości ROZGRYWKA I WYWAŻENIE AKTUALIZACJE AGENTÓW SAGE Czas odnowienia Leczącej Kuli wydłużono z 35 do 45 sekund. Podoba nam się to, jak dużo zdrowia jest w stanie odzyskać Sage w trakcie pojedynczego leczenia, jednak mieliśmy wrażenie, że mogła korzystać z tej umiejętności zbyt często podczas jednej rundy. Wytrzymałość pojedynczego segmentu Kuli Bariery zmniejszono z 1000 do 800. Czas trwania Kuli Bariery skrócono z 40 do 30 sekund. Ściany sojuszniczej Kuli Bariery są teraz widoczne na minimapie. Poprzednie zmiany w Kuli Bariery Sage zapewniały dodatkowe możliwości kontry podczas wczesnych rund i rund z pistoletami, jednak miała ona zbyt duży wpływ na każdą rundę. Mamy nadzieję, że ściana pozostanie potężnym narzędziem opóźniającym wroga, ale chcemy, żeby gracze się zastanowili, kiedy w trakcie rundy jej użyć. RAZE Promień maksymalnych obrażeń Bombowej Paki zmniejszono z 2 do 1 metra. Bombowa Paka okazała się dość potężna, zwłaszcza użyta jedna po drugiej. Zmniejszając wewnętrzny promień maksymalnych obrażeń, liczymy na ograniczenie zadawanych przez tę umiejętność średnich obrażeń bez jej zbytniego osłabienia. JETT Czas trwania dymu z Zasłony Chmur wydłużono z 4 do 7 sekund. Uważamy, że Jett jest wartościową agentką z uwagi na jej zdolność do uniemożliwienia przeciwnikowi skutecznej wymiany ognia. Sądzimy jednak, że jej umiejętności wspierające drużynę mogłyby być lepsze. W ten sposób zapewnimy jej oraz jej towarzyszom więcej czasu na wykorzystanie dymu. Pomyślny Wiatr automatycznie niszczy Potykacze Cyphera krótko po ujawnieniu gracza. Pomyślny Wiatr jest na tyle potężny, że Jett powinna z łatwością wyrwać się z każdej uwięzi. Pozwoli jej to na nieco większą swobodę w stosowaniu agresywnych, lecz nieco ryzykownych zagrań, dających więcej przestrzeni całej drużynie. PHOENIX Czas trwania Pożogi wydłużono z 6 do 8 sekund. Mieliśmy wrażenie, że krótki czas trwania ściany ognia w połączeniu z długim czasem użycia i jej krótkim zasięgiem zmuszał Phoenixa do nieco przewidywalnej gry, gdy chciał ją wykorzystać. Nieznacznie wydłużamy czas jej trwania, by zapewnić mu większe pole manewru. Zmiana obrażeń Pożogi z 15 co 0,25 sekundy na 1 co 0,033 sekundy. Zmiana ilości leczonych przez Pożogę obrażeń z 3 co 0,25 sekundy na 1 co 0,16 sekundy. Obrażenia i leczenie w czasie zostały zaktualizowane, by dostosować je do zmian innych umiejętności zadających obrażenia w czasie. Oprócz tego dostosowaliśmy wartość obrażeń/leczenia, żeby były w połowie tak skuteczne, jak Gorące Dłonie, a efekt leczenia każdej z tych dwóch umiejętności był równy (50 pkt. zdrowia każda). Zmiany miały na celu także sprawić, by Pożoga nie stała się faktyczną „uzdrawiającą” umiejętnością w porównaniu do Gorących Dłoni. Zmiana ilości leczonych przez Gorące Dłonie obrażeń z 3 co 0,25 sekundy na 1 co 0,08 sekundy. Zaktualizowano model leczenia w czasie, by dostosować go do zmian umiejętności zadających obrażenia w czasie. Maksymalny czas trwania błysku Podkręconej Piłki wydłużono z 0,8 do 1,1 sekundy. Czas trwania błysku jest krótki w związku z prędkością, z jaką Phoenix może posłać Podkręconą Piłkę w kierunku zbłąkanego wroga. Stwierdziliśmy jednak, że był zbyt krótki, zwłaszcza w stosunku do nowej ceny umiejętności — 200 kredytów. Drugie Podejście automatycznie przeładowuje wszystkie bronie po odrodzeniu się. Bliżej tej zmianie do usprawnienia jakości rozgrywki. Ult Phoenixa często stawia go w sytuacji, kiedy opróżnia on magazynki tuż przed odesłaniem. Drażniło to grających Phoenixem, ponieważ musieli czekać kilka sekund na odrodzenie, by kolejną sekundę stracić na przeładowanie broni, często będąc pod ostrzałem wroga. Uważamy, że kilkusekundowy czas odrodzenia uzasadnia automatyczne przeładowanie. OMEN Paranoja musi być teraz wyposażona, nie jest już umiejętnością szybkiego użycia. Usprawniono także wykrywanie trafień, zwłaszcza na bliskim dystansie. Zmieniono sposób użycia, by nagradzać bardziej aktywne wykorzystanie Paranoi, zamiast jej reakcyjnego stosowania. Wrogowie zostaną ostrzeżeni w momencie wystrzelenia pocisku, zamiast po prostu znaleźć się na jego drodze. Pozwoli to trafiać przeciwników o wiele skuteczniej. Mroczna Osłona — aby stworzyć dym Omen przechodzi teraz do świata, w którym widzi przez ściany, a wciśnięcie przycisku PRZEŁADOWANIA przełącza tryb namierzania między zwykłym a „fazowym”. Chcieliśmy, by Omen mógł o wiele precyzyjniej tworzyć dym w wybranych miejscach, zwłaszcza tych położonych wyżej. Umożliwiliśmy przełączenie na stary widok, by wspierać szybką rozgrywkę na bliskim dystansie z wykorzystaniem dymu, jaką wielu grających Omenem opanowało na wysokim poziomie. Sterowanie Mroczną Osłoną zostało zaktualizowane — Omen może teraz zwiększać dystans dymu klawiszem STRZAŁU PODSTAWOWEGO, zmniejszać przyciskiem STRZAŁU ALTERNATYWNEGO, a rzucać go przy użyciu KLAWISZA UMIEJĘTNOŚCI. Tak, z początku może to być trudna do opanowania zmiana dla tych, którzy grają Omenem, jednak w dalszej perspektywie (oraz w przypadku nowych graczy) uznaliśmy, że teraz jest ono bardziej intuicyjne, kiedy kontrolujemy dystans, trzymając jedną rękę na myszce. Krok w Mrok — Omen widzi teraz miejsce teleportacji na mapie oraz wskaźnik, który pokazuje mu wybrane miejsce, kiedy jego wizja jest ograniczona. Chcemy, by Omen wiedział, gdzie będzie teleportowany, zwłaszcza jeśli teleportuje się z własnego dymu. Z Cieni — Omen może teraz anulować teleportację, będąc w cienistej postaci, jeśli ponownie wciśnie KLAWISZ UMIEJĘTNOŚCI. W przypadku anulowania Omen straci wszystkie swoje punkty ulta. Chcemy, by Omen inicjował akcje i wywoływał strach w szeregach wroga, wykorzystując do tego swojego ulta. Wcześniej karą za jego użycie była niemal pewna śmierć, jeśli gracz został złapany przez wroga, przez co umiejętność ta była rzadko stosowana. Umożliwienie anulowania ulta, kiedy Omen jest w niebezpieczeństwie (co prawda kosztem utraty wszystkich punktów ulta), być może otworzy przed graczami nowe możliwości, pozwalając im jednocześnie wybrać najlepsze miejsce do teleportacji. WIZUALIZACJA DŹWIĘKU (TŁUMIENIE DŹWIĘKU) Przenieśliśmy więcej dźwięków wydawanych przez agentów do kategorii dźwięków ukazujących ich słyszalność na minimapie za pośrednictwem białego okręgu. Chodzi tu o dźwięki umiejętności, przeładowania, interakcji ze Spike’em i inne. Dlaczego? Chcieliśmy sprawić, by gracze zrozumieli, kiedy wydawane przez nich dźwięki są słyszane przez wrogów i uzmysłowić im, jak daleko dany dźwięk może docierać. AKTUALIZACJE MAP PRZEDSTAWIAMY NOWĄ MAPĘ — ASCENT Ascent to mapa osadzona we Włoszech. Wprowadza ona duży, otwarty obszar na środku, o który obie drużyny mogą toczyć walkę. Środek to teren, na którym można wykorzystać różnorodne umiejętności, a przejęcie kontroli nad nim otwiera dodatkowe drogi dla atakujących do obu punktów, gdzie można podłożyć Spike’a. Ponieważ Ascent to nowa mapa przygotowana na premierę, przez kilka pierwszych dni może być wybierana częściej podczas matchmakingu, aby gracze mieli więcej okazji do jej poznania. SPLIT Przebudowano wąski przesmyk na środku. Mieliśmy wrażenie, że obrońcy są w stanie skutecznie „zatkać” główne wąskie przejście na środku przez większą część rundy. Nowy układ powinien temu zaradzić. Zmiany poszerzają nieco przestrzeń i zapewniają dodatkową możliwość wykorzystania umiejętności opóźniających wrogów na schodach. Atakujący mają także szersze pole do popisu, jeśli chcą zająć wieżę B oraz wentyle. Pewnej żabie jest teraz cieplej w głowę. Ekipa naprawcza na dworcu kolejowym była w stanie wymienić spalony system głośnikowy. HAVEN/BIND/SPLIT/ASCENT Nasz nowy system, mający na celu walkę z lukami, wdrożyliśmy na wszystkich mapach — uniemożliwi on każdemu graczowi ucieczkę poza przestrzeń gry. W dalszym ciągu naprawiamy kolizję na poziomie, by zapewnić płynność rozgrywki na całym obszarze gry. Ukończyliśmy optymalizację tzw. „polecenia rysowania”. Blokujemy kolejne miejsca, w których Kamera Szpiegowska Cyphera uniemożliwiała przeciwnikom kontrę. Oczywiście dziękujemy wszystkim, którzy pomogli namierzyć te lokacje! AKTUALIZACJA TRYBU RYWALIZACJI Tryb rywalizacji nie będzie dostępny w dniu premiery. Podobnie jak w przypadku startu zamkniętej bety, tak i tutaj skupiamy się na zapewnieniu stabilności usług przed uruchomieniem matchmakingu rankingowego. Jest to także ukłon w stronę nowych graczy, podobnie jak to było w czasie zamkniętej bety, kiedy wszyscy musieli opanować samą grę, zanim zajęli się zabawą rankingową. Wprowadzimy tu także kilka poprawek, bazując na opiniach graczy po zamkniętej becie. Tryb rankingowy planujemy odpalić w jednym z kolejnych patchów po premierze gry. AKTUALIZACJE WYDAJNOŚCI W tym patchu naszej ekipie udało się usunąć kilka problemów z wydajnością. Skupiliśmy się głównie na spadkach liczby klatek, których mogliście doświadczać podczas walki. W chwilach, kiedy niewiele dzieje się na ekranie, niekoniecznie zauważycie wzrost FPS-ów. Wiedzcie jednak, że to nie koniec usprawnień wydajności. W kolejnych aktualizacjach możecie się spodziewać kolejnych działań. Wydajność podczas walki: poprawiono wiele przypadków spadku liczby klatek w trakcie walki. Dzięki temu gra powinna sprawiać wrażenie płynniejszej, zwłaszcza podczas walki na komputerach wyższej klasy. Dodano tzw. „łączenie efektów” dla uderzeń, wystrzałów oraz kroków. Powinno to ograniczyć spadki klatek podczas tych wydarzeń. Wyłączono łuski po nabojach z obliczeń fizycznych oraz ich dźwięki odbijania się od podłoża. W przyszłości, po optymalizacji, planujemy przywrócić tę funkcję. Dziesięciokrotnie zredukowano zużycie sygnałów dostępnych pod klawiszem Z oraz tych po śmierci gracza. Naprawiono błąd powodujący 90 raycastów na sekundę podczas sygnalizowania. Naprawiono błąd, który powodował, że jeśli NIE otworzyło się menu opcji co grę, regularnie dochodziło do spadku liczby klatek. Zwiększono wartość FPS na sprzęcie między średnią a wyższą klasą: przyspieszono obliczenia po stronie CPU dla wątków gry oraz renderowania. Zmiany te odczują zwłaszcza posiadacze potężniejszych GPU, ograniczanych przez szybkość ich CPU. Zoptymalizowano minimapę pod kątem widocznych elementów. Naprawiono błąd, w wyniku którego minimapa była obliczana dwukrotnie na każdą ramkę. Naprawiono bryły brzegowe dla różnorodnych efektów wizualnych, ograniczając liczbę aktualizowanych efektów w danym momencie. Ograniczono koszt aktualizacji transformacji wątku renderowania. Przeprojektowano różne elementu HUD-a, które funkcjonowały do tej pory na wyjątkowo wolnym komponencie. Zwiększono wartość FPS na sprzęcie między niższą a średnią klasą: usprawniono zawartość, która pomoże w renderowaniu świata gry na komputerach niższej i średniej klasy. Ograniczono tzw. „polecenia rysowania” na wszystkich mapach. Usunięto niezwiązane z rozgrywką cząstki map przy niskim i średnim poziomie jakości detali. Zoptymalizowano cienie widziane w pierwszej osobie, by nie zawierały światła, które nie wpływa na ostateczny wygląd cieni. Usunięto zbyt duże tekstury w przywieszkach, lunetach i tłumikach. Zoptymalizowano efekty wizualne postaci. Omen — WSZYSTKIE UMIEJĘTNOŚCI Sage — WSZYSTKIE UMIEJĘTNOŚCI Viper — WSZYSTKIE UMIEJĘTNOŚCI Uniemożliwiono wykorzystanie luki przy użyciu narzędzia Nvidia Inspector, pozwalającego widzieć przez ściany stawiane przez Viper i Phoenixa. Dodano ustawienia konfiguracji głośnika. Dodano podpowiedzi wyjaśniające poszczególne ustawienia graficzne. Statystyka czasu GPU wlicza teraz także czas bezczynności. JAKOŚĆ ROZGRYWKI Śmierć z ręki gracza niebędącego wrogiem nie zapewnia już punktów ulta. Wlicza się w to śmierć z powodu Spike’a, obrażeń od upadku, umiejętności towarzysza lub własnej. Powinno to wyeliminować dziwne metody zbierania punktów ulta, kiedy śmierć gracza nie ma większego wpływu na rozgrywkę (np. zabicie się na koniec rundy pistoletowej lub śmierć z ręki towarzysza na początku rundy oszczędzania). Będziemy monitorować temat, by sprawdzić, czy trzeba dalej zniechęcać graczy do ginięcia z własnej woli w rundach oszczędzania. Dodano komunikat „Zasady społeczności VALORANT” dla nowych graczy. Dodano ograniczenia czatu tekstowego i głosowego dla osób, które notorycznie łamią „Zasady społeczności”. Ograniczenia czatu tekstowego i głosowego nakładane są na 72 godziny. Po nałożeniu ograniczeń gracz będzie się musiał wylogować. Da mu to chwilę na ochłonięcie i przemyślenie swojego zachowania, nim ponownie zaloguje się do VALORANT. Ograniczenia czatu tekstowego będą dotyczyć czatu dla wszystkich oraz drużynowego, jednak wciąż dostępny będzie czat grupowy. Ograniczenia czatu głosowego będą dotyczyć czatu drużynowego, jednak wciąż dostępny będzie czat grupowy. Zaktualizowano kategorie zgłoszeń, by odpowiadały szerszemu zakresowi łamania „Zasad społeczności”. Dodano ekrany przejścia między wyborem postaci a grą właściwą. Przycisk ulepszenia skórki broni mówi teraz o rodzaju otrzymanego ulepszenia (wersja, animacja itp.). Aktualizacje wizualne na stronach kolekcji i kontraktów. Dostosowano obliczenia sygnalizowania, by były dokładniejsze. Dodano ustawienie wyłączające widżet liczby obserwujących w HUD-zie. Zaktualizowano kamerę po śmierci postaci, by uniknąć zasłonienia ekranu od razu po śmierci. Dodano znak wodny wersji gry. Aktualizacje obserwatora Dodano pierwszoosobowy widok z efektem fresnela podczas obserwacji drużyny. Dodano spójną kolorystykę dla atakujących/obrońców w HUD-zie. Atakujący i obrońcy nie zamieniają się miejscami w HUD-zie w rundach, kiedy następuje zmiana stron. Przypisania klawiszy nie zmieniają się co rundę przy przełączaniu się między graczami. Naprawiono tablicę wyników, by pokazywała prawidłowy wynik. Usunięto „czas zatrzymania”, który włączał się podczas oczekiwania, aż gracz połączy się ponownie na początku fazy zakupów. Zaktualizowano ikony sklepu. HUD I INTERFEJS UŻYTKOWNIKA Dodano efekty wizualne dla umiejętności, listy zabójstw i ceremonii (np. As lub Clutch). Zaktualizowano widok Spike’a w ekwipunku. Zaktualizowano ikony pancerza w sklepie. Zaktualizowano portrety postaci. Dodano ograniczenia czatu, dzięki czemu podczas wielokrotnego wysyłania tego samego sygnału lub komendy głosowej wysłana zostanie tylko jedna wiadomość danego rodzaju. NAPRAWIONE BŁĘDY: W GRZE Naprawiono błąd związany z „przewijaniem” rejestracji trafień, który dotykał wszystkich graczy, a przy niższej wartości FPS stawał się jeszcze bardziej uciążliwy. Przewijanie to sytuacja, w której klient i serwer komunikują się między sobą, by wiedzieć, czy doszło do trafienia. Serwer przewija (mówi klientowi — powinieneś być tutaj), by dostosować się do opóźnienia lub lagów. Usprawniono rejestrację trafień dla klientów o niskiej wartości FPS. Naprawiono błąd, który pozwalał graczowi poruszać się z ogromną prędkością po użyciu Toksycznej Zasłony Viper jako dopalacza. Naprawiono błąd umożliwiający aktywację Toksycznej Chmury Viper w powietrzu, jeśli została podniesiona. Usunięto spowolnienie z opisu Jadowitego Ukąszenia Viper. Kamera Szpiegowska Cyphera pokazuje teraz kierunek, w którym jest zwrócona po przejęciu. Naprawiono kolejne miejsca, w których gracze nie powinni móc umieszczać Kamery Szpiegowskiej Cyphera. Naprawiono strzały Sovy, które niekiedy odbijały się w nieprzewidywalny sposób. Naprawiono strzały Sovy, by nie były widoczne przez niektóre ściany. Naprawiono błąd, w wyniku którego dolna część ciała Jett była przesunięta podczas szybowania — fizykoterapia czyni cuda! Naprawiono błąd, w wyniku którego krew była wyłączona. Naprawiono błąd u obserwatorów, w wyniku którego zabici gracze byli wyświetlani w HUD-zie jako Phoenix, kiedy cała drużyna była martwa. Naprawiono błąd obserwatora, który sprawiał, że smugi Cyphera pojawiały się nieprawidłowo, jeśli obserwator przełączył się na niego po tym, jak Cypher wszedł lub wyszedł z podglądu kamery. Naprawiono błąd, w wyniku którego po rozłączeniu się całej drużyny po zmianie stron w celu poddania się, zamiast przegranej naliczana była wygrana. Naprawiono błąd, przez który smugi po stronie klienta ulegały desynchronizacji w trakcie przełączania sterowania. Naprawiono błąd, w wyniku którego wciśnięcie PPM podczas korzystania z broni Bucky pozwalało przebić się przez geografię świata. Naprawiono błąd związany z dymkiem komunikacji nad głową gracza — powinien być teraz widoczny podczas korzystania z czatu grupowego i drużynowego. Naprawiono błąd, przez który liczba kredytów w HUD-zie była znacznie wyższa niż 800 (które otrzymuje się podczas rund po zmianie stron). Naprawiono błąd, w wyniku którego na tablicy wyników wroga drużyna miała więcej kredytów niż wynosi limit. Naprawiono błąd, w wyniku którego ruch graczy był niedokładny po wskrzeszeniu lub odrodzeniu. Usunięto możliwości przekroczenia limitu na interaktywnych obiektach, takich jak kule czy Spike. Naprawiono błąd, w wyniku którego ekwipunek towarzyszy wyświetlał rannych towarzyszy jako mających pełne zdrowie. Naprawiono błąd związany z komunikatami HUD-a, które były ucinane, jeśli klawisz służący do aktywacji komunikatu był przypisany do klawisza z więcej niż jedną literą. Naprawiono błąd, w wyniku którego komunikat podczas fazy zakupów informował o konieczności wciśnięcia klawisza „B” do zakupu, mimo że klawisz przypisany do otwarcia zbrojowni był inny. Naprawiono błąd, przez który komunikaty o przywróceniu łączności były widoczne na początku każdej rundy. Naprawiono błąd obserwatora, w wyniku którego tekst nachodził na siebie w komunikacie fazy zakupów. Naprawiono błąd obserwatora, w wyniku którego niektóre umiejętności nie były poprawnie wyświetlane na minimapie. Naprawiono błąd, w wyniku którego koło sygnalizowania na dużej mapie nie ulegało wyszarzeniu po osiągnięciu limitu sygnalizowania. Naprawiono błąd w zbrojowni, w wyniku którego szczegóły dotyczące broni znikały po jej zakupie. Naprawiono błąd, w wyniku którego skrót klawiszowy „Wyposaż ostatnio używaną broń” nie działał poprawnie po użyciu umiejętności. Naprawiono nachodzące na siebie wskaźniki niestabilności (np. wysoki ping) i widżet obserwatora. Naprawiono nachodzące na siebie teksty i przekroczenia limitu w Raporcie z bitwy. Naprawiono błąd, w wyniku którego modele martwych postaci sporadycznie migotały. Naprawiono błąd animacji widziany przez obserwatorów podczas celowania z broni Odin. Naprawiono migoczący w kilku miejscach kursor myszy. Podpowiedź wskazującą kontrakty można teraz wyłączyć NA STAŁE. Naprawiono błąd, w wyniku którego połowa strony arsenału zanikała po kliknięciu zakładki „Kolekcja”. Naprawiono błąd, w wyniku którego spersonalizowane oferty w sklepie migotały przed zaniknięciem. Naprawiono błąd, w wyniku którego różne menu mogły nachodzić na ekran lobby po pominięciu kolejki. NAPRAWIONE BŁĘDY: KLIENT GRY Naprawiono kilka błędów wizualnych w menu ustawień. Naprawiono błąd z trybem wyświetlania „W oknie”, w wyniku którego okno gry VALORANT nie zapisywało poprawnie swojej pozycji. ZNANE PROBLEMY Mimo że sporo osiągnęliśmy w temacie usuwania błędów związanych z rejestracją trafień, istnieją jeszcze dwa, których wciąż nie wyeliminowaliśmy: Kiedy gracz zalicza sporą utratę pakietów, doświadcza niekiedy sytuacji, w których wróg wygląda, jakby kucał, kiedy tak naprawdę stoi (serwer pominął pakiet mówiący o tym, że „ten gracz już nie kuca”). Planujemy jak najszybciej naprawić ten błąd. Kiedy zamiast krwi włączone są iskry, pojawiają się problemy z rozróżnieniem między trafieniem w korpus a głowę — chcemy to naprawić w niedalekiej przyszłości. Źródło: dGry.eu
  2. Firma Sony ujawniła listę gier, które w czerwcu bez dodatkowych opłat będą mogli pobrać wszyscy abonenci usługi PS Plus. Zgodnie z wcześniejszymi zapewnieniami, od 26 maja na PS4 można ściągać Call of Duty: WW2. To strzelanka osadzona - zgodnie z tytułem - w czasach II wojny światowej. W kampanii fabularnej gracze kierują członkiem oddziału z amerykańskiej 1. Dywizji Piechoty. Posiadacze PlayStation 4 z aktywnym abonamentem otrzymają także Star Wars Battlefront 2 - FPS w uniwersum „Gwiezdnych wojen”. Gra oferuje rozbudowany multiplayer i tryb dla pojedynczego gracza. W tym ostatnim wcielamy się w Iden Versio, członkinię oddziału specjalnego Imperium. W czerwcu do PS Plus trafią: Call of Duty: WW2 (PS4) - już dostępne Star Wars Battlefront 2 (PS4) - od 2 czerwca Natomiast 2 czerwca znikną: Cities: Skylines (PS4) Farming Simulator 19 (PS4) Źródło: dGry.eu
  3. Games with Gold czerwiec 2020 przyniesie ze sobą standardowo cztery gry i Microsoft ujawnił już wszystkie tytuły. Tym razem bez wielkich hitów, lecz fani gier niezależnych mogą być zadowoleni. Games with Gold czerwiec 2020 – gry Xbox One i X360 – oferta Shantae and the Pirate’s Curse – gra dostępna od 1 czerwca do 30 czerwca na konsoli Xbox One Coffee Talk – gra dostępna od 16 czerwca do 15 lipca na konsoli Xbox One Destroy All Humans! – gra dostępna od 1 czerwca do 15 czerwca na konsoli Xbox One i Xbox 360 SINE MORA – gra dostępna od 16 czerwca do 30 czerwca na konsoli Xbox One i Xbox 360 Jak zatem widzicie, w GwG na czerwiec znalazła się platformówka 2D Shantae and the Pirate’s Curse (bardzo fajna, polecamy), Coffee Talk będąca przedstawicielem visual novel, Destroy All Humans! z 2005 roku (znane jeszcze z pierwszego Xboxa) oraz Sine Mora nawiązująca do klasycznych strzelanin z gatunku shoot’em up. Czy któraś z tych gier zagości na dysku Waszej konsoli? Źródło: dGry.eu
  4. W tym tygodniu nie powinniśmy narzekać na nowe gry, które debiutują w PS Store. Sony pokazało pełną listę, na której znajduje się choćby Mortal Kombat: Aftermath Kollection, Warface: Breakout oraz Minecraft Dungeons. Na oficjalnym blogu PlayStation pojawiła się lista gier, które w tym tygodniu zadebiutują na PS4. Sony zwraca naszą uwagę na kilka tytułów. Na pierwszy rzut idzie Kolekcja Mortal Kombat 11: Następstwa, czyli krwawa bijatyka wyposażona w najnowszy dodatek. Samo DLC Następstwa można nabyć również oddzielnie, lecz do jego uruchomienia musimy posiadać podstawową wersję MK 11. Kolejną polecaną przez Sony produkcją jest Minecraft Dungeons. Jak czytamy na karcie produktu, w tej nowej grze akcji osadzonej w świecie Minecrafta i inspirowanej klasycznymi grami RPG typu dungeon crawl weźmiesz udział w niezapomnianych starciach! Zapuść się w lochy w pojedynkę lub ze znajomymi! W drużynie liczącej do czterech graczy przedrzyjcie się przez zróżnicowane poziomy pełne przeciwników i skarbów, aby u kresu tej epickiej podróży uratować osadników i pokonać złego Arcyzłosadnika. Ciekawie prezentuje się również Warface: Breakout, czyli strzelanka w stylu CS:GO. To taktyczny shooter online, w którym ostra wymiana ognia i strategiczna kooperacja drużyny determinują PvP wysokich lotów. Na koniec Sony zwraca naszą uwagę na Bug Fables: The Everlasting Sapling, grę RPG o trzech robakach szukających skarbów i nieśmiertelności. Nowości na PS4 – premiery na ten tydzień: Premiera 26 maja Minecraft Dungeons – 79 zł Minecraft Dungeons Hero Edition – 125 zł Mortal Kombat 11: Aftermath Kollection – 249 zł Warface: Breakout – 99 zł Warface: Breakout – Deluxe Edition – 149 zł Premiera 27 maja Castle Pals – 21 zł Many Faces – 21 zł Premiera 28 maja A Fold Apart Atomicrops Bug Fables: The Everlasting Sapling Hotel R’n’R Moonlighter: Complete Edition Those Who Remain Premiera 29 maja Genetic Disaster Little Misfortune PONG Quest Utawarerumono: Prelude to the Fallen Źródło: dGry.eu
  5. Szczegóły oferty PlayStation Plus na czerwiec mamy poznać już za kilka dni. Synoptycy zapowiadają gwałtowny wzrost liczby abonentów. Maj dobiega końca i zapewne już w nadchodzącą środę poznamy szczegóły czerwcowej oferty PlayStation Plus dla konsol PlayStation 4. Ta wedle najnowszych pogłosek może być jeszcze lepsza niż te z ubiegłych miesięcy. Jeden z graczy podczas zakupu gry Marvel’s Spider-Man zauważył oznaczenie, które sugeruje, iż gra będzie udostępniona bezpłatnie subskrybentom usługi PlayStation Plus. Rzućcie okiem na poniższą grafikę. Oczywiście do czasu oficjalnych ogłoszeń Sony sprawa pozostaje otwarta, ale jeśli przymierzaliście się do zakupu najnowszej gry studia Insomniac Games, to warto poczekać przynajmniej do środy. Marvel’s Spider-Man zadebiutowało w 2018 roku wyłącznie na konsolach PlayStation 4. Źródło: dGry.eu
  6. Na brak nowości w ofercie Netfliksa narzekać nie musimy i narzekać nie będziemy musieli również w czerwcu. Tytuły na licencji: 1 czerwca – Pod podkładem 1 czerwca – Gospodynie z kasą. Nowy Jork 1 czerwca – Dzikość serca 1 czerwca – Nieuchwytny cel 1 czerwca – Naga broń 33 1/3: Ostateczna zniewaga 1 czerwca – Cztery łapy 1 czerwca – Wielka Przygoda Barneya 1 czerwca – Hey Arnold! The Movie 1 czerwca – Odzyskać dziecko 1 czerwca – Wybawiciel 17 czerwca – Upgrade 17 czerwca – Dark Web: Usuń Znajomego 17 czerwca – Narodziny Gwiazdy Netflix Original: 4 czerwca – Czy mnie słyszysz? (sezon 1) 5 czerwca – Choked: Money Talks 12 czerwca – Jo Koy: In His Elements 12 czerwca – Dating Around (sezon 2) 13 czerwca – Alexa & Katie (sezon 3B) 17 czerwca – Mr. Iglesias (sezon 2) 18 czerwca – The Order (sezon 2) 19 czerwca – The Politician (sezon 2) 19 czerwca – W rytmie Bossa Novy (sezon 2) 19 czerwca – Niemowlęta (sezon 2) 19 czerwca – Podłoga to lawa (sezon 1) 24 czerwca – Nikt nie wie, że tu jestem 30 czerwca – George Lopez: We’ll Do It For Half Źródło: dGry.eu
  7. Szukacie taniego abonamentu PS Plus na 3 miesiące lub miesięcznego Xbox Game Pass Ultimate? Oto najkorzystniejsze w tej chwili oferty. Kto chce już teraz zaopatrzyć się w abonament PlayStation Plus, może skorzystać z promocji i kupić 3 miesiące subskrypcji za 90 zł. A jeśli ktoś chce rozpocząć swoją przygodę z Xbox Game Pass, abonament Ultimate może złapać za jedyne 4 zł: Sony Subskrypcja PlayStation Plus 3 m-ce [kod aktywacyjny] za 90 zł w RTV Euro AGD(Cena z kodem: LEPIEJJAKWEEKEND / Cen obowiązuje do 25 maja lub do wyczerpania promocyjnych kluczy) Xbox Game Pass Ultimate na miesiąc za 4 zł w sklepie Microsoftu Źródło: dGry.eu
  8. W związku z nadchodzącym weekendem twórcy DayZ postanowili zrobić graczom mały prezent, udostępniając pełną wersję swojej produkcji za darmo na Steamie. Oferta jest ważna przez trzy dni. Oprócz możliwości przetestowania gry zupełnie bezpłatnie, na platformie Valve pojawiła się też promocja -40 procent, która daje nam możliwość zakupu DayZ w cenie 97,19 złotych. Rabat trwa tyle samo, co darmowy weekend: 25 maja nie będzie już ważny i produkcja wróci do swojej starej ceny (161,99 złotych). Zainteresowanych odsyłamy na stronę tytułu na Steamie. DayZ to survivalowa gra online z otwartym światem, w której 60 graczy trafia do Czarnorusi i ma za zadanie przetrwać jak najdłużej, eksplorując świat, poszukując zapasów i walcząc z zombie, bandytami, dzikimi zwierzętami i dynamicznie zmieniającą się pogodą. Rozbudowany system craftingu pomaga konstruować bardziej złożone bronie, dzięki którym szansa na przetrwanie zwiększa się. Oprócz ludzkich przeciwników i dzikiej zwierzyny musimy także walczyć z głodem i chłodem. Nie ma tu dodatkowych żyć czy wskazówek dotyczących tego, co powinniśmy zrobić – jesteśmy zdani wyłącznie na siebie. Porażka oznacza rozpoczęcie wszystkiego całkowicie od nowa. Źródło: dGry.eu
  9. Zgodnie z wcześniejszymi informacjami kolejną grą jaką możemy zdobyć po GTA V jest Civilization VI. Tak jak poprzednio oferta jest ograniczona czasowo dlatego warto się śpieszyć. Aby dodać Civilization VI za darmo do swojej kolekcji na Epic Games Store należy wejść TUTAJ. Co więcej, dzisiaj jest również premiera nowego dodatku do gry wprowadzającego nową frakcję. Źródło: dGry.eu
  10. Od ujawnienia ostatnich materiałów prezentujących kolejnego Serious Sama minęły już prawie dwa lata. Za to wczoraj twórcy pokazali całkiem sporo nowych filmików. Na oficjalnym trailerze widoczna jest data premiery tytułu: będzie to sierpień 2020. Twórcy gry, studio Croteam, wraz z wydawcą Devolver Digital opublikowali kilka materiałów z SS 4. Pierwszy z filmów to oficjalny trailer, który ujawnia termin debiutu produkcji, a pozostałe są krótkimi – aczkolwiek treściwymi – pokazami elementów gameplayu wzbogaconymi o komentarze autorów. Oprawa wizualna gry nie powala, ale fani serii na pewno zgodzą się z faktem, że grafika nie była tym, co w Serious Samie najważniejsze. W tym tytule chodzi przecież raczej o dobrą, beztroską zabawę – a tego na pewno tutaj nie zabraknie. Nie zabraknie tu też tego dziwnego ducha szaleństwa i groteski, z którego słynęły poprzednie części – ta cecha charakterystyczna serii dosłownie wylewa się z wyjawionych wczoraj materiałów. Na jednym z filmików został omówiony autorski system Legion, który generuje tysiące tysięcy, setki tysięcy wrogów ruszających na gracza w jednym momencie. Na pewno nie będzie więc nudno. Sierpniowa data debiutu SS4 dotyczy jedynie wersji gry na Steama i Google Stadię – na konsolach PS4 i Xboksie One tytuł wyląduje dopiero w przyszłym roku. Źródło dGry.eu
  11. Call of Duty: jeszcze w tym roku premiera Call of Duty Cold War Według jednego z informatorów jeszcze tej jesieni na półki sklepowe ma trafić nowa gra serii Call of Duty o podtytule Black Ops Cold War. Oznacza to, że powrócimy do lat 60 XX wieku. Dzisiaj w nocy na Twitterze jeden z użytkowników opublikował przerobioną okładkę nowej odsłony serii CoD o podtytule Cold War. O Sprawie informuje serwis Eurogamer. Zgodnie z tytułem, Cold War ma nas zabrać do korzeni, czyli do lat 60. XX wieku. Jest to sytuacja podobna do Modern Warfare Infinity Ward, które po kilku wydaniach przeszło miękki restart. Wczoraj w Call of Duty Warzone pojawiły się zamknięte bunkry, które mogą przypominać te z czasów zimnej wojny. Według doniesień ma minąć jeszcze sporo czasu zanim Activision oficjalnie ogłosi Cold War. Jak na razie graczom udało się przejść przez ściany i dostać do zamkniętych bunkrów. W środku znaleźli samolot szpiegowski z czasów zimnej wojny. Nie powinno raczej nikogo dziwić, że w tym roku dostaniemy kolejne Call of Duty. Będzie to już piąta duża gra z serii Black Ops od Treyarch. Od poprzedniej minęły zaledwie dwa lata. Activision na razie nie komentuje sprawy.
  12. Studio CD Projekt RED wrzuciło na Twittera krótki filmik pozwalający nam zerknąć na The Badlands, jeden z regionów, który zwiedzimy w oczekiwanej polskiej grze. REDzi podzielili się ze światem kilkusekundowym klipem z Cyberpunk 2077. Możemy na nim zobaczyć samochód inspirowany filmem Mad Max: Na drodze gniewu. Polski deweloper pokazał auto w piątą rocznicę postapokaliptycznego dzieła. Na szczęście samochód – nazwany Reaver – nie jest zwykłym hołdem złożonym marce Mad Max, ponieważ będzie on dostępny w grze i siądziemy za jego kierownicą. Polacy tłumaczą, że jest to 1000-konna zmodyfikowana wersja pojazdu Quadry Type-66, którym jeżdżą członkowie gangu Wraith. Gangsterzy z Wraith walczą o wpływy z grupą Aldecados i spotkamy ich na przedmieściach Night City – pustynnym regionie The Badlands. To właśnie w tym otoczeniu Reaver prezentuje swoje wdzięki. Data premiery Cyberpunk 2077 została ustalona na 17 września tego roku.
  13. Tytuł można pobrać w Google Play. Oto kolejna gra mobilna oferowana w ostatnim czasie bezpłatnie przez Square Enix. Produkcja i bez oferty jest bardzo tania, co nie znaczy, że nie jest fajnie dostać coś za darmo. Po Snipera udajcie się pod ten adres. Hitman: Sniper to mobilna wersja cyklu o Codename 47, będąca rozbudowaną wersją minigry Sniper Challenge. W porównaniu do tytułów z serii, nie mamy tu do czynienia z widokiem trzecioosobowym, bo gra skupia się wyłącznie na wyzwaniach snajperskich. Mamy cele, celownik i musimy trafić w określone miejsce (najlepiej w głowę). Jak to wszystko wygląda, możecie zobaczyć na poniższym trailerze.
  14. Internet od wczoraj żyje rozdawaną za darmo grą GTA 5. Tymczasem do Internetu wyciekła lista kolejnych tytułów, które Epic Games Store zamierza rozdawać. Wygląda na to, że hit Rockstar Games to dopiero początek. Jeśli wierzyć opublikowanej w Internecie grafice, to w kolejnych tygodniach Epic Games Store szykuje kolejne, duże tytuły, które będą rozdawane wszystkim użytkownikom za darmo. Już w przyszłym tygodniu zagramy w Cywilizację VI, a w kolejnych tygodniach także w Borderlands: The Handsome Collection oraz ARK Survival Evolved. Lista prezentuje się następująco: Grand Theft Auto V – od 14 maja Civilization VI – od 21 maja Borderlands: The Handsome Collection – od 28 maja ARK Survival Evolved – od 4 czerwca Oczywiście powyższa informacja nie jest potwierdzona, więc traktuje ją z dystansem. Pomimo tego, jeśli planowaliście kupno któreś z powyższych gier, to lepiej na jakiś czas się z tym wstrzymać. Jest spora szansa, że zaoszczędzicie dzięki temu kilkadziesiąt lub więcej złotych.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie