Skocz do zawartości

Witaj na

Rejestracja na naszym forum zajmie Ci około 30 sekund, otwierając przed Tobą multum nowych możliwości

Darmowy VIP dla Kobiet

W tym temacie drogie panie możecie uzyskać dostęp do kobiecych modeli oraz otrzymać darmowego VIP'a na naszych serwerach

Serwer Call of Duty Mod

Zapraszamy do zapoznania się z naszym nowym najbardziej rozbudowanym w sieci serwerem Call of Duty Mod

fenix

Redaktor
  • Liczba zawartości

    26
  • Entries on Chatbox

    87
  • Donations

    0.00 PLN 
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1
  • Time Online

    11h 52m 1s

Ostatnia wygrana fenix w dniu 5 Czerwiec

Użytkownicy przyznają fenix punkty reputacji!

Reputacja

40 Excellent

O fenix

  • Urodziny 12/28/1995

Informacje

  • Imię
    Jędrzej
  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnie wizyty

126 wyświetleń profilu
  1. Fani Fortnite’a mogą cieszyć się nowościami, jakie oferuje im dostępny od wczoraj update 13.40. Wprowadzono wyczekiwane auta i możliwość słuchania radia. Update wprowadza do tytułu cztery auta: Islander Prevalent, Whiplash, Og Bear i ciężarówkę Titano Mudflap. Zgodnie z nieoficjalnymi danymi krążącymi w sieci, samochody oprócz wyglądu różnią się od siebie chociażby takimi parametrami jak prędkość czy zużycie paliwa – bo owszem, trzeba je tankować na stacjach paliwowych (lub wyposażyć się w kanister i zrobić odpowiednie zapasy). Aktualizacja Przejażdżka daje również możliwość słuchania radia w pojazdach (nie tylko w samochodach, ale i chociażby motorówkach). W grze słyszymy takich artystów jak Ariana Grande, Lady Gaga czy Ed Sheeran (o śpiewającym z nim w duecie Justinie Bieberze nie wspominając). Źródło: dGry.eu
  2. W Media Markt trwa akcja, podczas której przy zakupie trzech gier za jedną płacimy tylko złotówkę. Zobaczcie, co do wyboru i kompletujcie swój zestaw! Wspomniany market wystartował z promocją dla graczy “3 za 2”. Sprawa jest prosta. Wybieramy trzy gry i za najtańszą płacimy 1 zł. Rabat jest naliczany w momencie dodania do koszyka trzech interesujących nas tytułów. PEŁNA LISTA GIER W PROMOCJI “3 za 2” TUTAJ, a poniżej wybrane tytuły Gry na PS4: Children of Morta PS4 – 60,70 zł Control PS4 – 79,80 zł DriveClub PS4 – 79,80 zł God Of War 3 Remastered PS4 – 79,80 zł God of War PS4 – 79,80 zł Gran Turismo Sport PS4 – 79,80 zł Horizon Zero Dawn Complete Edition PS4 – 65,80 zł Nioh PS4 – 79,80 zł The Long Dark PS4 – 49,98 zł The Last of Us Remastered PS4 – 79,80 zł Uncharted: Kolekcja Nathana Drakea PS4 – 79,80 zł Uncharted 4: Kres Złodzieja PS4 – 79,80 zł Uncharted: Zaginione Dziedzictwo PS4 – 79,80 zł Until Dawn PS4 – 79,80 zł Warhammer: Vermintide 2 Deluxe Edition PS4 – 39,97 zł Neverwinter Nights: Enhanced Edition PS4 – 49,97 zł Gry na Xbox One: Elex Xbox One – 39,99 zł Baldur’s Gate: Enhanced Edition Xbox One – 59,90 zł Control Xbox One – 79,90 zł The Surge 2 Xbox One – 79,90 zł Mutant Year Zero: Road to Eden Edycja Deluxe – 59,90 zł Kingdom Come: Deliverance – 79,90 zł Trine 4: The Nightmare Prince – 59,90 zł Gry na PC: Age of Wonders: Planetfall – 39,99 zł Vampyr – 39,99 zł Trine 4: The Nightmare Prince – 49,99 zł Sinking City Day One Edition – 59,90 zł Heavy Rain – 49,90 zł Blair Witch – 49,99 zł Źródło: dGry.eu
  3. Bethesda udostępniła patch 21 do Fallout 76, który przynosi ze sobą nowe aktywności oraz poprawki. Łatka jest stosunkowo mała, jeśli posiadamy wersję gry na Steam, jednak kto zakupił tytuł w Microsoft Store… To już 21. próba załatania Fallout 76, choć nie tylko, ponieważ nowa aktualizacja wprowadza również nowe wyzwania społeczności związane ze Wzmacnianiem ATLAS-a, wydarzenie sezonowe mięsnego tygodnia oraz nowe wydarzenie, „Olbrzymi problem”, które pojawi się w nadchodzących tygodniach. Wielkość łatki jest bardzo nierówna w zależności od platformy. Najwięcej, bo aż blisko 50 GB!, musimy pobrać w przypadku wersji kupionej poprzez sklep Microsoftu: PC (Bethesda.net): 1.3.3.24 (4,7 GB) PC (Microsoft Store): 1.3.3.24 (49,6 GB) PC (Steam): 1.3.3.24 (2,4 GB) PS4: 1.3.3.24 (8,7 GB) Xbox: 1.3.3.24 (13,2 GB) Poniżej znajdziecie pełną listę nowości oraz zmian, które wprowadza update 21. WZMACNIANIE ATLAS-A Od dziś możecie wziąć udział we „Wzmacnianiu ATLAS-a”, dwuczęściowym zadaniu dla całej społeczności, którego celem jest wzniesienie bazy dla Bractwa Stali. Jeśli społeczność z powodzeniem przekaże dość zaopatrzenia w ciągu kilku następnych tygodni, wszyscy odblokują wydarzenia i nowe nagrody kosmetyczne. Niejaki Russell Dorsey uważa, że Bractwo Stali zmierza w Appalachy, a obserwatorium ATLAS na Dzikiej Rubieży stanie się dla jego członków idealnym prowizorycznym sztabem, gdy już przybędą. Russell rozpoczyna akcję zbierania zaopatrzenia. Będzie prosił wszystkich o dostarczenie mnóstwa surowców, aby pomóc we wzmacnianiu ATLAS-a przez kolejnych kilka tygodni. Jeśli społeczność zdoła dostarczyć dość złomu każdego typu na czas, wszyscy gracze otrzymają nagrody w grze, w tym nowe przedmioty kosmetyczne w stylu Bractwa Stali, superwyprzedaż u dostawcy, wydarzenie podwójnych punktów S.C.O.R.E. za wyzwania dnia i nie tylko! Dodatkowo, za każdym razem gdy oddacie materiały, otrzymacie „zaopatrzenie darczyńców ATLAS-a”, które będziecie mogli otworzyć w ekwipunku i otrzymać atrakcyjne przedmioty – będzie też szansa na rzadkie plany. Wzmacnianie ATLAS-a podzielone będzie na dwie części – Projekt Alpha, rozpoczynający się 4 sierpnia, i Projekt Bravo, rozpoczynający się 27 sierpnia. Każdy z nich będzie miał własne wymagania zaopatrzeniowe, czasy trwania i nagrody. OLBRZYMI PROBLEM Uwaga: Dzisiejsza aktualizacja wprowadza do gry nowe wydarzenie publiczne: „Olbrzymi problem”. Zanim jednak je włączymy, wciąż dokonujemy kilku regulacji wydajności i przeprowadzamy testy. Planujemy udostępnić „Olbrzymi problem” wraz z kolejną aktualizacją, w ciągu kilku następnych tygodni. „Olbrzymi problem” to instancjonowane wydarzenie publiczne dla wielu osób, którego akcja rozgrywać będzie się w sercu kopalni w Monongah na Dzikiej Rubieży. Gdy już włączymy „Olbrzymi problem”, będziecie mogli spotkać się z Maggie Williams w Opoce, aby dowiedzieć się o kopalni w Monongah i rozpocząć zadanie dodatkowe „Coś sentymentalnego”. Niestety, wejście do kopalni w Monongah zostało zablokowane. Będziecie musieli wysadzić zawalisko, zrzucając atomówkę. Po odpaleniu atomówki na mapie pojawi się ikona wydarzenia publicznego, a wy otrzymacie powiadomienie o tym, że „Olbrzymi problem” się rozpoczyna. Gdy jedna instancja „Olbrzymiego problemu” się zapełni, pojawi się nowa, aby więcej graczy mogło rozpocząć wydarzenie. Po wejściu do kopalni w Monongah wraz z towarzyszami z wydarzenia będziecie mieli kilka minut na przygotowanie. To pełne wyzwań starcie jest stworzone z myślą o graczach na poziomie 50. lub wyższym. Zalecamy też dołączenie do innych graczy. Po zakończeniu przygotowań zejdziecie niżej do trzewi kopalni i rozpoczniecie walkę z imponującym legendarnym olbrzymim wendigo oraz jego najbliższymi znajomymi. Oprócz wrogich stworów czekają też na was inne niebezpieczeństwa, takie jak spadające odłamki i ogromny świder. Jeśli obalicie kolosa, zanim upłynie czas wydarzenia, otrzymacie łupy, PD, kapsle, obligacje skarbowe i szansę na nowe tematyczne elementy do swoich C.A.M.P. Nie marudźcie zbyt długo, ponieważ kopalnia w Monongah na pewno się zawali po długiej walce. Na czas znajdźcie wyjście z kopalni, a zdołacie zachować życie. MIĘSNY TYDZIEŃ POWRACA! Wydarzenie sezonowe mięsnego tygodnia wraca w tym miesiącu w Appalachy w dniach 18-24 sierpnia. Jeśli nie braliście w nim udziału w przeszłości, mięsny tydzień to świetna okazja na zdobycie legendarnych akcji, przejęcie łupów i dołączenie do społeczności (wraz z Grahmem, jej ulubionym supermutantem) podczas przepysznego mięso-gotowania. Mięsny tydzień składa się z dwóch części, a jego podstawy opisaliśmy poniżej: ŚWIETNE KĄSKI Do swojego mięso-gotowania Grahm chce użyć jedynie najlepszych smakołyków. Dołączcie do wydarzeń świetnych kąsków w różnych regionach Appalachów, aby upolować potężne bestie i zebrać nieco świetnego mięsa. Wydarzenia świetnych kąsków zaczynają się co 15 minut w trzech regionach Appalachów jednocześnie. Każde zawiera różne poziomy trudności, aby mogły w nich uczestniczyć postacie na niskim, średnim i wysokim poziomie. Zabijajcie fale potężnych bestii zanim upłynie czas świetnych kąsków, a otrzymacie w nagrodę kilka kawałków świetnego mięsa. Koniecznie oddajcie świetne mięso Grahmowi podczas wydarzeń mięso-gotowania, aby odebrać legendarne akcje. MIĘSO-GOTOWANIE GRAHMA Aby uczcić mięsny tydzień, Grahm urządza mięso-gotowanie dla wszystkich ulubionych ludzi, o każdej pełnej godzinie, w okolicach Krypty 76 w Lesie. Pomóżcie Grahmowi w różnych aktywnościach, takich jak gaszenie pożarów, muzykowanie, obracanie rusztów z mięsem, sprzątanie po Chally i innych, aby upewnić się, że impreza będzie hitem. Im bardziej udane mięso-gotowanie, tym wyższa szansa na lepsze nagrody wydarzenia. W tym roku dodaliśmy też kilka nowych nagród, takich jak plany wytworzenia własnego zmiękczacza, nowy strój i nie tylko! AKTUALIZACJE ZAŁOŻEŃ Przetwornik amunicji: W związku z uwagami społeczności, dokonaliśmy kilku ulepszeń przetwornika amunicji. Dodajemy opcję kupna i sprzedaży dziesięciokrotnej i stukrotnej liczby nabojów, dzięki czemu szybciej wymienicie ich większe ilości. Kupowanie i sprzedawanie zostanie dodane bezpośrednio do strony terminalu dla każdego rodzaju amunicji, dzięki czemu podczas wymieniania amunicji nie trzeba będzie przeklikiwać tylu ekranów. Zwiększyliśmy maksymalną liczbę punktów amunicji, które możecie przechowywać, z dwóch do stu tysięcy. Legendarne łupy: Codzienne zadania i wydarzenia będą posiadały własne nagrody legendarnych łupów, zawierające dodatkowe przedmioty, takie jak rąsia, pancerz tajnych służb i inne, o ile tylko znacie ich plany. ZADANIA I WYDARZENIA Uncja prewencji: Uprościliśmy krok zadania „Zbierz próbki krwi: 0/3”, aby wymagało pobrania jedynie jednej próbki krwi ze zdziczałego ghula. Ten krok zadania wprowadzał często zamieszanie wśród nowych graczy i był obciążony błędem, który czasem blokował postępy. Powyższa zmiana powinna sprawić, że Uncja prewencji będzie przyjemniejsza dla wszystkich. Siła sygnału: W Krajowej Izolowanej Instalacji Radiowej usunęliśmy falę trudnych robotów, które się pojawiały, tym samym zmniejszając ogólny poziom trudności wrogów na tym obszarze. Siła sygnału mogła być trudna dla nowych postaci ze względu na wrogów wysokiego poziomu w instalacji radiowej. Obniżyliśmy poziom trudności, aby ta część zadania była łatwiejsza do zaliczenia dla postaci na niższych poziomach. NAPRAWIONE BŁĘDY OGÓLNE Uwaga: Okazało się, że poczynając od dzisiejszej aktualizacji, sojuszniczy zbieracz nie oferuje zadań codziennych graczom, którzy goszczą go w swoich C.A.M.P. Nie starczyło nam czasu, by naprawić to przed wypuszczeniem tej aktualizacji, ale pracujemy nad poprawką i planujemy ją udostępnić tak szybko, jak to możliwe. GRAFIKA I ANIMACJE Animacje: Usunęliśmy szereg problemów z animacjami wpływających na skórkę krzyczący orzeł na karabin domowej roboty. Animacje: Poza pozamiatane nie powoduje już, że ramię postaci wygina się nienaturalnie w tył. Grafika: Dokonaliśmy zmian w plecakach, aby po założeniu nie wyglądały już, jakby zapadały się w plecy postaci. Grafika: Dostosowaliśmy przedni celownik na skórce appalaskiej grzmotorury na karabin Gatlinga, aby był on spójny z celownikiem gry podczas korzystania z celownika w widoku pierwszoosobowym. Grafika: Dostosowaliśmy modyfikację wyjątkowo dużego magazynka dla skórki appalaskiej grzmotorury, aby ograniczyć zasłanianie widoku podczas korzystania z celownika w pierwszej osobie. Grafika: W ramce mieszkańca pustkowia Vault Boy ma teraz na ramieniu karabin, a nie laserowy muszkiet. C.A.M.P. ORAZ WARSZTATY Przetwornik amunicji: Właściwie znika teraz po zniszczeniu w warsztacie lub C.A.M.P. do czasu, gdy gracz go naprawi. Prowincjonalny bungalow: Gracze nie mogą już przechodzić przez szklane ściany bungalowu. Budowa: W trakcie próby zbudowania obiektu wolnostojącego nie będzie on już szybko migotał pomiędzy dwiema lokacjami przyciągania. Budowa: Podgląd oprawionej planszy do gry kapitana Kosmosa właściwie obraca się teraz ku graczowi podczas próby jej zbudowania. Kurnik: Efekty dźwiękowe nie odtwarzają się po zniszczeniu kurnika. Stacja kolektrona: Fasnachtowy kolektron właściwie znika teraz po przetworzeniu lub umieszczeniu w magazynie jego stacji. Exploit: Usunęliśmy exploit pozwalający graczom układać jedne pułapki na drugich. Exploit: Usunęliśmy exploit związany z przetwarzaniem hełmów szturmotronów. Sekretne drzwi w kominku: Po zniszczeniu nie pozostawiają już po sobie efektów wizualnych. Fundamenty: Usunięto błąd, w wyniku którego elementy fundamentów można było zbudować w błędnych warunkach. Światła: Obiekty ze światłami właściwie rozświetlają się teraz zaraz po naprawieniu. Rustykalny młyn wodny: Wersja rustykalnego młyna wodnego w wersji z generatorem właściwie wymaga teraz od gracza znajomości receptury na średni generator, zanim będzie można go zbudować. Przetwarzanie: Usunięto błąd, w wyniku którego proces rzemieślniczy używał elementów śmieci z ekwipunku i skrytki gracza zanim użył dostępnego złomu. Wytwarzanie, budowanie i naprawianie nadaje teraz priorytet używania złomu i śmieci w następującej kolejności: Złom w ekwipunku gracza Złom w skrytce Złom w skrytce Fallout 1st Śmieci w ekwipunku gracza będą automatycznie przetwarzane Śmieci w skrytce będą automatycznie przetwarzane Ściany: Usunięto błąd, w wyniku którego ściany z drzwiami ciężko było umieścić pod dachami i górnymi piętrami. Ściany: Usunięto błąd, w wyniku którego nachylonych ścian nie można było przyciągać do dachów. Ściany: Usunięto błąd, w wyniku którego ściany mogły się przyciągać do znajdujących się wyżej dachów i pięter, co powodowało, że ściany unosiły się w powietrzu. WYZWANIA Ogólne: Zaimplementowano dodatkową poprawkę, która usuwa problemy z pozostałymi przypadkami krańcowymi, w których wyzwania tygodniowe i dzienne mogły zaliczać się automatycznie. Nuclear Winter: Usunięto błąd, w wyniku którego poprzednie ograniczone czasowe wyzwania Nuclear Winter wciąż były dostępne i można je było zaliczyć mimo upłynięcia daty końcowej. WALKA Exploit: Usunięto exploit związany ze wskrzeszaniem innego gracza w pewnych okolicznościach. Exploit: Usunięto exploit pozwalający łukom strzelać znacznie szybciej niż zamierzono. WROGOWIE Olbrzymi wendigo: Otwarcie Pip-Boya tuż przed przestraszeniem przez olbrzymiego wendigo nie powoduje już tymczasowej blokady sterowania. PRZEDMIOTY Plecaki: Usunięto błąd, w wyniku którego gracze nie mogli przetworzyć nowo wytworzonych plecaków. Łuki: Skórka krwawego orła na łuk może być teraz nakładana także na łuki bloczkowe. Chiński kombinezon ułatwiający skradanie się: Hełm do chińskiego kombinezonu ułatwiającego skradanie się nie informuje już błędnie o ochronie przed chorobami po kontakcie z zakażoną wodą. Broń energetyczna: Usunięto błąd, w wyniku którego broń energetyczna, taka jak karabin Tesli i miotacz ognia, mogła w pewnych okolicznościach nie zadawać wrogom obrażeń. Plecaki odrzutowe: Usunięto błąd, w wyniku którego skórka Atomowego Sklepu na pancerz wspomagany i plecak odrzutowy mogła być używana przez graczy, którzy jej nie posiadali. Plecaki odrzutowe: Plecak odrzutowy Kapitana Kosmosa właściwie pojawia się teraz na liście modyfikacji do pancerza wspomaganego T-65. Pudełka śniadaniowe: Użycie więcej niż czterech pudełek śniadaniowych właściwie odświeża teraz czas trwania wzmocnienia 100% PD. Pancerz wspomagany: Reflektor pancerza wspomaganego T-65 nie świeci już w złym kierunku po przełączeniu pomiędzy widokiem pierwszo- i trzecioosobowym. Pancerz tajnych służb: Dodano plany do wytwarzania modyfikacji kieszeni i głębokich kieszeni dla kończyn pancerza tajnych służb. Można je kupić odpowiednio za 250 i 500 sztabek złota od Regsa w Krypcie 79. Pancerz tajnych służb: Skórka stroju kamuflującego nie zasłania już widoku w widoku pierwszoosobowym. Modyfikacje: Usunięto błąd, w wyniku którego łuk, karabin szturmowy i karabin zwiadowczy Bractwa nie posiadały po zebraniu ustawionego „domyślnego wyglądu”. Pakiety zaopatrzeniowe Vault-Tec: Posiadają teraz właściwą wagę 0,1 funta. MUTACJE Roślinożerność i mięsożerność: Poprawiono szereg korzyści żywieniowych, które nie były właściwie podwajane przez mutacje roślinożerność i mięsożerność. NPC Ogólne: Usunięto rzadki przypadek, w którym NPC mogli podnosić przedmioty, które gracz wrzucił do torby z łupem. Wytyczanie drogi: Usunięto problemy z wytyczaniem drogi dla kilku NPC w Opoce. Handlarze zbieracze: Nie są już raz za razem powalani z powodu obrażeń od promieniowania w pobliżu aktywnej strefy rażenia. Uśmiech: Uśmiech resetuje się teraz poprawnie co poniedziałek, dzięki czemu gracze mogą co tydzień kupować od niego sztabki złota. Jeśli znajdujecie się w Wayward podczas resetu Uśmiecha, musicie wyjść i wrócić do Wayward, aby jego zapasy sztabek złota się „zaktualizowały”. Ward: Kazaliśmy Wardowi zostać w przyczepie, żebyście nie spotykali go już, jak przechadza się po Opoce. WYDAJNOŚĆ I STABILNOŚĆ Wydajność: Usunięto błąd, w wyniku którego pojawiały się problemy z wydajnością klienta podczas próby umieszczenia wielu obiektów C.A.M.P. na sobie na niewielkiej przestrzeni. Stabilność klienta: Próba wymiany płotu w trybie modyfikacji nie wyłącza już czasem klienta gry. Stabilność serwera: Usunięto błąd, w wyniku którego serwer mógł się wyłączyć podczas wczytywania komórki zewnętrznej. Stabilność serwerów: Usunięto błąd, w wyniku którego serwer mógł się wyłączać podczas wczytywania warsztatu. Stabilność serwerów: Usunięto problem związany z wytyczaniem drogi. Stabilność serwerów: Usunięto błąd związany z używanymi elementami ekwipunku. Stabilność serwerów: Usunięto szereg błędów, które mogły powodować wyłączenie serwera podczas starć Nuclear Winter. PROFITY Adrenalina: Prawidłowo dodaje teraz premie obrażeń po likwidacji wrogów. Ekspert robotyki: Nie uniemożliwia już graczom handlowania z robotami-handlarzami. ZADANIA I WYDARZENIA Sojusz: twarde lądowanie: Wylogowanie się i ponowne zalogowanie po przejęciu danych rejestratora lotu nie uniemożliwia już zaliczenia postępów w zadaniu. Sojusz: krew nie woda: Wylogowanie się podczas ostatniego zadania Becketta nie powoduje już pojawienia się duplikatu klucza do podziemi Watogi. Codzienne: serce wroga: Nie można już powtórzyć natychmiast po zaliczeniu. Nietypowi sojusznicy: Opis celu „Ukończ zadanie «Siła sygnału»” nie jest już obcięty w Pip-Boyu. Niezbędny sprzęt: Usunięto błąd, w wyniku którego nie można było zaliczyć Niezbędnego sprzętu, jeśli gracz zabił złodziejkę bandytów przed rozmową z Wardem. INTERFEJS UŻYTKOWNIKA Ekrany wczytywania: Wskaźnik punktów S.C.O.R.E. i fanfary związane z nagrodą za awans nie pozostają dłużej widoczne podczas ekranów wczytywania. Lokalizacja: Instrukcja dla planszy Legendary Run jest teraz właściwie przetłumaczona w innych niż angielska wersjach gry. Menu główne: Na PC, naciśnięcie TAB po otwarciu menu głównego z mapy właściwie przywraca gracza do widoku mapy. Menu główne: Naciśnięcie „Graj” zanim menu główne skończy się wczytywać nie umieszcza już gracza bezpośrednio w trybie przygodowym ani nie wyświetla komunikatu o błędzie „Nie udało się znaleźć wybranej postaci”. Mapa: Usunięto błąd, w wyniku którego ikony w warsztacie na mapie wyświetlały normalne ikony miejsca i po wybraniu działały błędnie. Powiadomienia: Gracze nie będą już spamowani komunikatami o odwodnieniu, kiedy staną się odwodnieni podczas przeglądania planszy do gry Legendary Run. Powiadomienia: Powiadomienie, które pojawia się po zaliczeniu powtarzalnego wyzwania tygodniowego „Zdobądź PD 0/10 000” właściwie podaje teraz nazwę wyzwania. Pip-Boy: Zakładka kolekcji w Pip-Boyu właściwie wyświetla teraz odpowiednie ilości kapsli, sztabek złota, odznak kijanki itp. po pierwszym zalogowaniu się do świata. Społeczność: Usunięto błąd, w wyniku którego lista znajomych mogła wyświetlać się pusta po usunięciu znajomego. Drużyny: Usunięto błąd, w wyniku którego drużyny automatycznie rozwiązywały się po starciu Nuclear Winter. Legendary Run: Wybór rangi 100 na planszy gry właściwie wyświetla teraz obrazy podglądu dla wszystkich nagród w pakiecie Legendary Run. ŚWIAT Żurawinowe Trzęsawisko: Poprawiono miejsce niedaleko okręgowego biura straży, w którym gracz mógł zapaść się pod ziemię. Silosy atomowe: Poprawiono miejsce w komorze reaktora, w którym gracze mogli wyjść poza świat i pominąć część silosu atomowego. Ogólne: Poprawiono kilka lokacji w świecie, w których gracze mogli utknąć w bałaganie, w pobliżu bałaganu lub innych obiektów. Źródło: Bethesda i dGry.eu
  4. Pierwszą grą, która została zaprezentowana na PlayStation 5 trakcie wczorajszego pokazu, było GTA V. Rockstar przedstawiło Grand Theft Auto 5 w wersji na PlayStation 5, które ma trafić do sprzedaży już w 2021 roku. Produkcja ma działać w 4K z płynnością 60 klatek na sekundę. Przy okazji pokazany został także spory gameplay. Źródło: dGry.eu
  5. Angielskie studio, w którym kręcony był Wiedźmin Netflixa, zaczynają się znowu otwierać. A to oznacza rychłe wznowienie prac nad serialem. Wygląda na to, że Henry Cavill, czyli serialowy Wiedźmin, wkrótce wróci do pracy. Gwiazdor serialu jeszcze do niedawna zabijał wolny czas malując figurki Warhammera i tworząc memy ze swoim udziałem. Wszystko przez pandemię koronawirusa, która wstrzymała prace nad serialem, szczególnie po tym, jak wykryto go u jednego z aktorów. Jednak najnowsze doniesienia wskazują na to, że studia filmowe w Wielkiej Brytanii znów są otwierane – dotyczy to także studia współpracującego z Netflixem. Pierwszy sezon serialu o Geralcie filmowano głównie na Węgrzech, ale też w Hiszpanii i w Polsce. Potem prace przeniesiono do Wielkiej Brytanii, ale w marcu wszystko się zatrzymało. Teraz wszyscy pracują nad tym, by przemysł filmowy stanął na nogi, a brytyjskie służby i władze określiły wytyczne pracy na planach zdjęciowych. Jednak decyzja o powrocie do pracy należy i tak do każdego studia filmowego z osobna. Dwa już wznowiły prace i trwa uruchamianie kolejnych. Sam Netflix jeszcze nie wydał oficjalnego oświadczenia na temat wznowienia zdjęć do Wiedźmina. Ale Cavill na swoim Instagramie już dał znać, że jest gotów wrócić do pracy. Źródło: dGry.eu
  6. Kilka niezależnych źródeł donosi, że Bloodborne – w ulepszonej wersji – zmierza na komputery PC oraz konsolę PS5. Odświeżona wersja Bloodborne ma pojawić się na PC oraz PS5, a gra miała zostać zaprezentowana 4 czerwca, na pokazie Sony, który niestety został przesunięty – wynika z doniesień insider’ów. Pierwszą osobą, która przekazuje taki komunikat, jest streamerka Sloth Mom. Powołuje się ona na zaufane źródło i pisze: Tym, co miało zostać dziś ujawnione [na pokazie Sony], była edycja Bloodborne Remastered / HD, która pojawi się na PS5 i PC. Nie znam jeszcze daty wydania. Kolejną osobą zwiastującą nadejście Bloodborne na blaszaki jest dziennikarz Game Informera – Imran Khan. Według niego fani From Software będą mieć sporo powodów do radości w ciągu najbliższych dwóch lat. Na koniec Wario64, który pisze, że możemy już teraz zagrać w Bloodborne na PC dzięki usłudze PS Now, lub… poczekać jeszcze trochę. Wydaje się więc, że pokaz Bloodborne zbliża się wielkimi krokami. Obecnie czekamy na wyznaczenie nowej daty prezentacji gier na PS5. Sony obiecało, że poda ją niebawem. Źródło: dGry.eu
  7. Jak co tydzień, Epic Games udostępnia dziś kolejną darmową grę. Od godziny 17:00 w sklepie można zgarnąć sympatyczną produkcję kooperacyjną Overcooked. Świetna propozycja dla sympatyków tytułów o tematyce kulinarnej – Epicy rozdają przez cały tydzień słynną symulację gotowania Overcooked. Tytuł odbierzemy do 11 czerwca do godziny 17:00 pod tym adresem. Co ciekawe, produkcja była już kiedyś rozdawana w sklepie; wszyscy, którzy nie mieli jeszcze okazji jej dołączyć do swojej biblioteki, dostają teraz kolejną szansę. Po tygodniu Overcooked wróci do swojej starej ceny, a my otrzymamy bezpłatnie jakąś kolejną grę-niespodziankę. Nie został jeszcze ujawniony tytuł następnej darmoszki, ale w internecie plotkuje się, że być może za tydzień otrzymamy wspominane dawno w przeciekach Ark Survival Evolved, które miało być rozdawane od dzisiaj. Kilka słów o aktualnym prezencie od Epic Games. Overcooked pozwala na zabawę do czterech graczy przy jednym komputerze. Trafiamy do groteskowej krainy o wdzięcznej nazwie Cebulowe Królestwo, która znalazła się w niebezpieczeństwie – by ją uratować, musimy gotować (nawet nie czuję…). Dostajemy określoną recepturę i musimy stworzyć na jej podstawie potrawę. Wszystko dzieje się na czas, w związku z czym rozgrywka jest bardzo dynamiczna. Trudniejszym czyni zadanie fakt, że w kuchni czyha na nas wiele pułapek i niebezpieczeństw, których należy się strzec. Źródło: dGry.eu
  8. Kto chce stać się posiadaczem limitowanej konsoli Xbox One X w edycji Cyberpunk 2077, niech szykuje 1 499 zł. Możemy zaopatrzyć się już w Xbox One X Cyberpunk 2077 Limited Edition. Poniżej zamieszczamy linki do elektromarketów, w których sprzęt jest dostępny. Po kupnie dostaniecie go już teraz, a grę Cyberpunk 2077 pobierzecie bez dodatkowych opłat po premierze. Warto zaznaczyć, że liczba egzemplarzy zestawu została ściśle ograniczona do 45 000 sztuk: Konsola MICROSOFT XBOX ONE X 1TB Limited Edition Cyberpunk 2077 w Media Expert za 1 499 zł Konsola Xbox One X Cyberpunk 2077 Limited Edition za 1 499 zł Źródło: dGry.eu
  9. Dzisiaj swoją premierę ma Valorant, strzelanaka przypominająca nieco CS:GO przyszłości, za którą odpowiadają twórcy LoL. Jednocześnie pojawił się pierwszy patch 1.0. Oto szczegóły oraz wymagania sprzętowe gry. Valorant opuszcza testy beta i gra jest już dostępna do pobrania za darmo dla posiadaczy komputerów PC. Studio Riot Games przygotowało również premierowy patch 1.0, który dodaje nieco zawartości oraz rozprawia się z błędami zauważonymi podczas testów. Tutaj pobierzesz grę Valorant za darmo Valorant przypomina nieco CS:GO, lecz w odróżnieniu od tradycyjnych broni w tytule od Valve, tutaj otrzymamy również futurystyczny oręż. Tak samo jak w Counter-Strike: Global Offensive, starcie rozpoczynamy od kupowania broni. Oprócz prucia do przeciwników z różnych karabinów, mamy broń krótką, snajperki, noże i coś, co najbardziej odróżnia opisywany tytuł od CS:GO – umiejętności. Są futurystyczne łuki, zasłony (przez które widzimy pozycję wroga) i inne bajery rodem z science fiction. Kto chce pobrać Valorant, niech zerknie na wymagania sprzętowe: Valorant – zalecenia dotyczące specyfikacji Windows 7/8/10 64 bit 4GB RAM 1GB VRAM Valorant – wymagania sprzętowe minimalne (30 fps) CPU: Intel Core 2 Duo E8400 GPU: Intel HD 3000 Valorant – wymagania sprzętowe rekomendowane (60 fps) CPU: Intel i3-4150 GPU: Geforce GT 730 Valorant – wymagania sprzętowe high-end (144+ fps) CPU: Intel Core i5-4460 3.2GHz GPU: GTX 1050 Ti Jak wspomnieliśmy, dzisiaj pojawił się również patch 1.0 do Valorant. Zerknijcie, co przynosi ze sobą aktualizacja: Patch 1.0 do Valorant – lista zmian i nowości ROZGRYWKA I WYWAŻENIE AKTUALIZACJE AGENTÓW SAGE Czas odnowienia Leczącej Kuli wydłużono z 35 do 45 sekund. Podoba nam się to, jak dużo zdrowia jest w stanie odzyskać Sage w trakcie pojedynczego leczenia, jednak mieliśmy wrażenie, że mogła korzystać z tej umiejętności zbyt często podczas jednej rundy. Wytrzymałość pojedynczego segmentu Kuli Bariery zmniejszono z 1000 do 800. Czas trwania Kuli Bariery skrócono z 40 do 30 sekund. Ściany sojuszniczej Kuli Bariery są teraz widoczne na minimapie. Poprzednie zmiany w Kuli Bariery Sage zapewniały dodatkowe możliwości kontry podczas wczesnych rund i rund z pistoletami, jednak miała ona zbyt duży wpływ na każdą rundę. Mamy nadzieję, że ściana pozostanie potężnym narzędziem opóźniającym wroga, ale chcemy, żeby gracze się zastanowili, kiedy w trakcie rundy jej użyć. RAZE Promień maksymalnych obrażeń Bombowej Paki zmniejszono z 2 do 1 metra. Bombowa Paka okazała się dość potężna, zwłaszcza użyta jedna po drugiej. Zmniejszając wewnętrzny promień maksymalnych obrażeń, liczymy na ograniczenie zadawanych przez tę umiejętność średnich obrażeń bez jej zbytniego osłabienia. JETT Czas trwania dymu z Zasłony Chmur wydłużono z 4 do 7 sekund. Uważamy, że Jett jest wartościową agentką z uwagi na jej zdolność do uniemożliwienia przeciwnikowi skutecznej wymiany ognia. Sądzimy jednak, że jej umiejętności wspierające drużynę mogłyby być lepsze. W ten sposób zapewnimy jej oraz jej towarzyszom więcej czasu na wykorzystanie dymu. Pomyślny Wiatr automatycznie niszczy Potykacze Cyphera krótko po ujawnieniu gracza. Pomyślny Wiatr jest na tyle potężny, że Jett powinna z łatwością wyrwać się z każdej uwięzi. Pozwoli jej to na nieco większą swobodę w stosowaniu agresywnych, lecz nieco ryzykownych zagrań, dających więcej przestrzeni całej drużynie. PHOENIX Czas trwania Pożogi wydłużono z 6 do 8 sekund. Mieliśmy wrażenie, że krótki czas trwania ściany ognia w połączeniu z długim czasem użycia i jej krótkim zasięgiem zmuszał Phoenixa do nieco przewidywalnej gry, gdy chciał ją wykorzystać. Nieznacznie wydłużamy czas jej trwania, by zapewnić mu większe pole manewru. Zmiana obrażeń Pożogi z 15 co 0,25 sekundy na 1 co 0,033 sekundy. Zmiana ilości leczonych przez Pożogę obrażeń z 3 co 0,25 sekundy na 1 co 0,16 sekundy. Obrażenia i leczenie w czasie zostały zaktualizowane, by dostosować je do zmian innych umiejętności zadających obrażenia w czasie. Oprócz tego dostosowaliśmy wartość obrażeń/leczenia, żeby były w połowie tak skuteczne, jak Gorące Dłonie, a efekt leczenia każdej z tych dwóch umiejętności był równy (50 pkt. zdrowia każda). Zmiany miały na celu także sprawić, by Pożoga nie stała się faktyczną „uzdrawiającą” umiejętnością w porównaniu do Gorących Dłoni. Zmiana ilości leczonych przez Gorące Dłonie obrażeń z 3 co 0,25 sekundy na 1 co 0,08 sekundy. Zaktualizowano model leczenia w czasie, by dostosować go do zmian umiejętności zadających obrażenia w czasie. Maksymalny czas trwania błysku Podkręconej Piłki wydłużono z 0,8 do 1,1 sekundy. Czas trwania błysku jest krótki w związku z prędkością, z jaką Phoenix może posłać Podkręconą Piłkę w kierunku zbłąkanego wroga. Stwierdziliśmy jednak, że był zbyt krótki, zwłaszcza w stosunku do nowej ceny umiejętności — 200 kredytów. Drugie Podejście automatycznie przeładowuje wszystkie bronie po odrodzeniu się. Bliżej tej zmianie do usprawnienia jakości rozgrywki. Ult Phoenixa często stawia go w sytuacji, kiedy opróżnia on magazynki tuż przed odesłaniem. Drażniło to grających Phoenixem, ponieważ musieli czekać kilka sekund na odrodzenie, by kolejną sekundę stracić na przeładowanie broni, często będąc pod ostrzałem wroga. Uważamy, że kilkusekundowy czas odrodzenia uzasadnia automatyczne przeładowanie. OMEN Paranoja musi być teraz wyposażona, nie jest już umiejętnością szybkiego użycia. Usprawniono także wykrywanie trafień, zwłaszcza na bliskim dystansie. Zmieniono sposób użycia, by nagradzać bardziej aktywne wykorzystanie Paranoi, zamiast jej reakcyjnego stosowania. Wrogowie zostaną ostrzeżeni w momencie wystrzelenia pocisku, zamiast po prostu znaleźć się na jego drodze. Pozwoli to trafiać przeciwników o wiele skuteczniej. Mroczna Osłona — aby stworzyć dym Omen przechodzi teraz do świata, w którym widzi przez ściany, a wciśnięcie przycisku PRZEŁADOWANIA przełącza tryb namierzania między zwykłym a „fazowym”. Chcieliśmy, by Omen mógł o wiele precyzyjniej tworzyć dym w wybranych miejscach, zwłaszcza tych położonych wyżej. Umożliwiliśmy przełączenie na stary widok, by wspierać szybką rozgrywkę na bliskim dystansie z wykorzystaniem dymu, jaką wielu grających Omenem opanowało na wysokim poziomie. Sterowanie Mroczną Osłoną zostało zaktualizowane — Omen może teraz zwiększać dystans dymu klawiszem STRZAŁU PODSTAWOWEGO, zmniejszać przyciskiem STRZAŁU ALTERNATYWNEGO, a rzucać go przy użyciu KLAWISZA UMIEJĘTNOŚCI. Tak, z początku może to być trudna do opanowania zmiana dla tych, którzy grają Omenem, jednak w dalszej perspektywie (oraz w przypadku nowych graczy) uznaliśmy, że teraz jest ono bardziej intuicyjne, kiedy kontrolujemy dystans, trzymając jedną rękę na myszce. Krok w Mrok — Omen widzi teraz miejsce teleportacji na mapie oraz wskaźnik, który pokazuje mu wybrane miejsce, kiedy jego wizja jest ograniczona. Chcemy, by Omen wiedział, gdzie będzie teleportowany, zwłaszcza jeśli teleportuje się z własnego dymu. Z Cieni — Omen może teraz anulować teleportację, będąc w cienistej postaci, jeśli ponownie wciśnie KLAWISZ UMIEJĘTNOŚCI. W przypadku anulowania Omen straci wszystkie swoje punkty ulta. Chcemy, by Omen inicjował akcje i wywoływał strach w szeregach wroga, wykorzystując do tego swojego ulta. Wcześniej karą za jego użycie była niemal pewna śmierć, jeśli gracz został złapany przez wroga, przez co umiejętność ta była rzadko stosowana. Umożliwienie anulowania ulta, kiedy Omen jest w niebezpieczeństwie (co prawda kosztem utraty wszystkich punktów ulta), być może otworzy przed graczami nowe możliwości, pozwalając im jednocześnie wybrać najlepsze miejsce do teleportacji. WIZUALIZACJA DŹWIĘKU (TŁUMIENIE DŹWIĘKU) Przenieśliśmy więcej dźwięków wydawanych przez agentów do kategorii dźwięków ukazujących ich słyszalność na minimapie za pośrednictwem białego okręgu. Chodzi tu o dźwięki umiejętności, przeładowania, interakcji ze Spike’em i inne. Dlaczego? Chcieliśmy sprawić, by gracze zrozumieli, kiedy wydawane przez nich dźwięki są słyszane przez wrogów i uzmysłowić im, jak daleko dany dźwięk może docierać. AKTUALIZACJE MAP PRZEDSTAWIAMY NOWĄ MAPĘ — ASCENT Ascent to mapa osadzona we Włoszech. Wprowadza ona duży, otwarty obszar na środku, o który obie drużyny mogą toczyć walkę. Środek to teren, na którym można wykorzystać różnorodne umiejętności, a przejęcie kontroli nad nim otwiera dodatkowe drogi dla atakujących do obu punktów, gdzie można podłożyć Spike’a. Ponieważ Ascent to nowa mapa przygotowana na premierę, przez kilka pierwszych dni może być wybierana częściej podczas matchmakingu, aby gracze mieli więcej okazji do jej poznania. SPLIT Przebudowano wąski przesmyk na środku. Mieliśmy wrażenie, że obrońcy są w stanie skutecznie „zatkać” główne wąskie przejście na środku przez większą część rundy. Nowy układ powinien temu zaradzić. Zmiany poszerzają nieco przestrzeń i zapewniają dodatkową możliwość wykorzystania umiejętności opóźniających wrogów na schodach. Atakujący mają także szersze pole do popisu, jeśli chcą zająć wieżę B oraz wentyle. Pewnej żabie jest teraz cieplej w głowę. Ekipa naprawcza na dworcu kolejowym była w stanie wymienić spalony system głośnikowy. HAVEN/BIND/SPLIT/ASCENT Nasz nowy system, mający na celu walkę z lukami, wdrożyliśmy na wszystkich mapach — uniemożliwi on każdemu graczowi ucieczkę poza przestrzeń gry. W dalszym ciągu naprawiamy kolizję na poziomie, by zapewnić płynność rozgrywki na całym obszarze gry. Ukończyliśmy optymalizację tzw. „polecenia rysowania”. Blokujemy kolejne miejsca, w których Kamera Szpiegowska Cyphera uniemożliwiała przeciwnikom kontrę. Oczywiście dziękujemy wszystkim, którzy pomogli namierzyć te lokacje! AKTUALIZACJA TRYBU RYWALIZACJI Tryb rywalizacji nie będzie dostępny w dniu premiery. Podobnie jak w przypadku startu zamkniętej bety, tak i tutaj skupiamy się na zapewnieniu stabilności usług przed uruchomieniem matchmakingu rankingowego. Jest to także ukłon w stronę nowych graczy, podobnie jak to było w czasie zamkniętej bety, kiedy wszyscy musieli opanować samą grę, zanim zajęli się zabawą rankingową. Wprowadzimy tu także kilka poprawek, bazując na opiniach graczy po zamkniętej becie. Tryb rankingowy planujemy odpalić w jednym z kolejnych patchów po premierze gry. AKTUALIZACJE WYDAJNOŚCI W tym patchu naszej ekipie udało się usunąć kilka problemów z wydajnością. Skupiliśmy się głównie na spadkach liczby klatek, których mogliście doświadczać podczas walki. W chwilach, kiedy niewiele dzieje się na ekranie, niekoniecznie zauważycie wzrost FPS-ów. Wiedzcie jednak, że to nie koniec usprawnień wydajności. W kolejnych aktualizacjach możecie się spodziewać kolejnych działań. Wydajność podczas walki: poprawiono wiele przypadków spadku liczby klatek w trakcie walki. Dzięki temu gra powinna sprawiać wrażenie płynniejszej, zwłaszcza podczas walki na komputerach wyższej klasy. Dodano tzw. „łączenie efektów” dla uderzeń, wystrzałów oraz kroków. Powinno to ograniczyć spadki klatek podczas tych wydarzeń. Wyłączono łuski po nabojach z obliczeń fizycznych oraz ich dźwięki odbijania się od podłoża. W przyszłości, po optymalizacji, planujemy przywrócić tę funkcję. Dziesięciokrotnie zredukowano zużycie sygnałów dostępnych pod klawiszem Z oraz tych po śmierci gracza. Naprawiono błąd powodujący 90 raycastów na sekundę podczas sygnalizowania. Naprawiono błąd, który powodował, że jeśli NIE otworzyło się menu opcji co grę, regularnie dochodziło do spadku liczby klatek. Zwiększono wartość FPS na sprzęcie między średnią a wyższą klasą: przyspieszono obliczenia po stronie CPU dla wątków gry oraz renderowania. Zmiany te odczują zwłaszcza posiadacze potężniejszych GPU, ograniczanych przez szybkość ich CPU. Zoptymalizowano minimapę pod kątem widocznych elementów. Naprawiono błąd, w wyniku którego minimapa była obliczana dwukrotnie na każdą ramkę. Naprawiono bryły brzegowe dla różnorodnych efektów wizualnych, ograniczając liczbę aktualizowanych efektów w danym momencie. Ograniczono koszt aktualizacji transformacji wątku renderowania. Przeprojektowano różne elementu HUD-a, które funkcjonowały do tej pory na wyjątkowo wolnym komponencie. Zwiększono wartość FPS na sprzęcie między niższą a średnią klasą: usprawniono zawartość, która pomoże w renderowaniu świata gry na komputerach niższej i średniej klasy. Ograniczono tzw. „polecenia rysowania” na wszystkich mapach. Usunięto niezwiązane z rozgrywką cząstki map przy niskim i średnim poziomie jakości detali. Zoptymalizowano cienie widziane w pierwszej osobie, by nie zawierały światła, które nie wpływa na ostateczny wygląd cieni. Usunięto zbyt duże tekstury w przywieszkach, lunetach i tłumikach. Zoptymalizowano efekty wizualne postaci. Omen — WSZYSTKIE UMIEJĘTNOŚCI Sage — WSZYSTKIE UMIEJĘTNOŚCI Viper — WSZYSTKIE UMIEJĘTNOŚCI Uniemożliwiono wykorzystanie luki przy użyciu narzędzia Nvidia Inspector, pozwalającego widzieć przez ściany stawiane przez Viper i Phoenixa. Dodano ustawienia konfiguracji głośnika. Dodano podpowiedzi wyjaśniające poszczególne ustawienia graficzne. Statystyka czasu GPU wlicza teraz także czas bezczynności. JAKOŚĆ ROZGRYWKI Śmierć z ręki gracza niebędącego wrogiem nie zapewnia już punktów ulta. Wlicza się w to śmierć z powodu Spike’a, obrażeń od upadku, umiejętności towarzysza lub własnej. Powinno to wyeliminować dziwne metody zbierania punktów ulta, kiedy śmierć gracza nie ma większego wpływu na rozgrywkę (np. zabicie się na koniec rundy pistoletowej lub śmierć z ręki towarzysza na początku rundy oszczędzania). Będziemy monitorować temat, by sprawdzić, czy trzeba dalej zniechęcać graczy do ginięcia z własnej woli w rundach oszczędzania. Dodano komunikat „Zasady społeczności VALORANT” dla nowych graczy. Dodano ograniczenia czatu tekstowego i głosowego dla osób, które notorycznie łamią „Zasady społeczności”. Ograniczenia czatu tekstowego i głosowego nakładane są na 72 godziny. Po nałożeniu ograniczeń gracz będzie się musiał wylogować. Da mu to chwilę na ochłonięcie i przemyślenie swojego zachowania, nim ponownie zaloguje się do VALORANT. Ograniczenia czatu tekstowego będą dotyczyć czatu dla wszystkich oraz drużynowego, jednak wciąż dostępny będzie czat grupowy. Ograniczenia czatu głosowego będą dotyczyć czatu drużynowego, jednak wciąż dostępny będzie czat grupowy. Zaktualizowano kategorie zgłoszeń, by odpowiadały szerszemu zakresowi łamania „Zasad społeczności”. Dodano ekrany przejścia między wyborem postaci a grą właściwą. Przycisk ulepszenia skórki broni mówi teraz o rodzaju otrzymanego ulepszenia (wersja, animacja itp.). Aktualizacje wizualne na stronach kolekcji i kontraktów. Dostosowano obliczenia sygnalizowania, by były dokładniejsze. Dodano ustawienie wyłączające widżet liczby obserwujących w HUD-zie. Zaktualizowano kamerę po śmierci postaci, by uniknąć zasłonienia ekranu od razu po śmierci. Dodano znak wodny wersji gry. Aktualizacje obserwatora Dodano pierwszoosobowy widok z efektem fresnela podczas obserwacji drużyny. Dodano spójną kolorystykę dla atakujących/obrońców w HUD-zie. Atakujący i obrońcy nie zamieniają się miejscami w HUD-zie w rundach, kiedy następuje zmiana stron. Przypisania klawiszy nie zmieniają się co rundę przy przełączaniu się między graczami. Naprawiono tablicę wyników, by pokazywała prawidłowy wynik. Usunięto „czas zatrzymania”, który włączał się podczas oczekiwania, aż gracz połączy się ponownie na początku fazy zakupów. Zaktualizowano ikony sklepu. HUD I INTERFEJS UŻYTKOWNIKA Dodano efekty wizualne dla umiejętności, listy zabójstw i ceremonii (np. As lub Clutch). Zaktualizowano widok Spike’a w ekwipunku. Zaktualizowano ikony pancerza w sklepie. Zaktualizowano portrety postaci. Dodano ograniczenia czatu, dzięki czemu podczas wielokrotnego wysyłania tego samego sygnału lub komendy głosowej wysłana zostanie tylko jedna wiadomość danego rodzaju. NAPRAWIONE BŁĘDY: W GRZE Naprawiono błąd związany z „przewijaniem” rejestracji trafień, który dotykał wszystkich graczy, a przy niższej wartości FPS stawał się jeszcze bardziej uciążliwy. Przewijanie to sytuacja, w której klient i serwer komunikują się między sobą, by wiedzieć, czy doszło do trafienia. Serwer przewija (mówi klientowi — powinieneś być tutaj), by dostosować się do opóźnienia lub lagów. Usprawniono rejestrację trafień dla klientów o niskiej wartości FPS. Naprawiono błąd, który pozwalał graczowi poruszać się z ogromną prędkością po użyciu Toksycznej Zasłony Viper jako dopalacza. Naprawiono błąd umożliwiający aktywację Toksycznej Chmury Viper w powietrzu, jeśli została podniesiona. Usunięto spowolnienie z opisu Jadowitego Ukąszenia Viper. Kamera Szpiegowska Cyphera pokazuje teraz kierunek, w którym jest zwrócona po przejęciu. Naprawiono kolejne miejsca, w których gracze nie powinni móc umieszczać Kamery Szpiegowskiej Cyphera. Naprawiono strzały Sovy, które niekiedy odbijały się w nieprzewidywalny sposób. Naprawiono strzały Sovy, by nie były widoczne przez niektóre ściany. Naprawiono błąd, w wyniku którego dolna część ciała Jett była przesunięta podczas szybowania — fizykoterapia czyni cuda! Naprawiono błąd, w wyniku którego krew była wyłączona. Naprawiono błąd u obserwatorów, w wyniku którego zabici gracze byli wyświetlani w HUD-zie jako Phoenix, kiedy cała drużyna była martwa. Naprawiono błąd obserwatora, który sprawiał, że smugi Cyphera pojawiały się nieprawidłowo, jeśli obserwator przełączył się na niego po tym, jak Cypher wszedł lub wyszedł z podglądu kamery. Naprawiono błąd, w wyniku którego po rozłączeniu się całej drużyny po zmianie stron w celu poddania się, zamiast przegranej naliczana była wygrana. Naprawiono błąd, przez który smugi po stronie klienta ulegały desynchronizacji w trakcie przełączania sterowania. Naprawiono błąd, w wyniku którego wciśnięcie PPM podczas korzystania z broni Bucky pozwalało przebić się przez geografię świata. Naprawiono błąd związany z dymkiem komunikacji nad głową gracza — powinien być teraz widoczny podczas korzystania z czatu grupowego i drużynowego. Naprawiono błąd, przez który liczba kredytów w HUD-zie była znacznie wyższa niż 800 (które otrzymuje się podczas rund po zmianie stron). Naprawiono błąd, w wyniku którego na tablicy wyników wroga drużyna miała więcej kredytów niż wynosi limit. Naprawiono błąd, w wyniku którego ruch graczy był niedokładny po wskrzeszeniu lub odrodzeniu. Usunięto możliwości przekroczenia limitu na interaktywnych obiektach, takich jak kule czy Spike. Naprawiono błąd, w wyniku którego ekwipunek towarzyszy wyświetlał rannych towarzyszy jako mających pełne zdrowie. Naprawiono błąd związany z komunikatami HUD-a, które były ucinane, jeśli klawisz służący do aktywacji komunikatu był przypisany do klawisza z więcej niż jedną literą. Naprawiono błąd, w wyniku którego komunikat podczas fazy zakupów informował o konieczności wciśnięcia klawisza „B” do zakupu, mimo że klawisz przypisany do otwarcia zbrojowni był inny. Naprawiono błąd, przez który komunikaty o przywróceniu łączności były widoczne na początku każdej rundy. Naprawiono błąd obserwatora, w wyniku którego tekst nachodził na siebie w komunikacie fazy zakupów. Naprawiono błąd obserwatora, w wyniku którego niektóre umiejętności nie były poprawnie wyświetlane na minimapie. Naprawiono błąd, w wyniku którego koło sygnalizowania na dużej mapie nie ulegało wyszarzeniu po osiągnięciu limitu sygnalizowania. Naprawiono błąd w zbrojowni, w wyniku którego szczegóły dotyczące broni znikały po jej zakupie. Naprawiono błąd, w wyniku którego skrót klawiszowy „Wyposaż ostatnio używaną broń” nie działał poprawnie po użyciu umiejętności. Naprawiono nachodzące na siebie wskaźniki niestabilności (np. wysoki ping) i widżet obserwatora. Naprawiono nachodzące na siebie teksty i przekroczenia limitu w Raporcie z bitwy. Naprawiono błąd, w wyniku którego modele martwych postaci sporadycznie migotały. Naprawiono błąd animacji widziany przez obserwatorów podczas celowania z broni Odin. Naprawiono migoczący w kilku miejscach kursor myszy. Podpowiedź wskazującą kontrakty można teraz wyłączyć NA STAŁE. Naprawiono błąd, w wyniku którego połowa strony arsenału zanikała po kliknięciu zakładki „Kolekcja”. Naprawiono błąd, w wyniku którego spersonalizowane oferty w sklepie migotały przed zaniknięciem. Naprawiono błąd, w wyniku którego różne menu mogły nachodzić na ekran lobby po pominięciu kolejki. NAPRAWIONE BŁĘDY: KLIENT GRY Naprawiono kilka błędów wizualnych w menu ustawień. Naprawiono błąd z trybem wyświetlania „W oknie”, w wyniku którego okno gry VALORANT nie zapisywało poprawnie swojej pozycji. ZNANE PROBLEMY Mimo że sporo osiągnęliśmy w temacie usuwania błędów związanych z rejestracją trafień, istnieją jeszcze dwa, których wciąż nie wyeliminowaliśmy: Kiedy gracz zalicza sporą utratę pakietów, doświadcza niekiedy sytuacji, w których wróg wygląda, jakby kucał, kiedy tak naprawdę stoi (serwer pominął pakiet mówiący o tym, że „ten gracz już nie kuca”). Planujemy jak najszybciej naprawić ten błąd. Kiedy zamiast krwi włączone są iskry, pojawiają się problemy z rozróżnieniem między trafieniem w korpus a głowę — chcemy to naprawić w niedalekiej przyszłości. Źródło: dGry.eu
  10. Firma Sony ujawniła listę gier, które w czerwcu bez dodatkowych opłat będą mogli pobrać wszyscy abonenci usługi PS Plus. Zgodnie z wcześniejszymi zapewnieniami, od 26 maja na PS4 można ściągać Call of Duty: WW2. To strzelanka osadzona - zgodnie z tytułem - w czasach II wojny światowej. W kampanii fabularnej gracze kierują członkiem oddziału z amerykańskiej 1. Dywizji Piechoty. Posiadacze PlayStation 4 z aktywnym abonamentem otrzymają także Star Wars Battlefront 2 - FPS w uniwersum „Gwiezdnych wojen”. Gra oferuje rozbudowany multiplayer i tryb dla pojedynczego gracza. W tym ostatnim wcielamy się w Iden Versio, członkinię oddziału specjalnego Imperium. W czerwcu do PS Plus trafią: Call of Duty: WW2 (PS4) - już dostępne Star Wars Battlefront 2 (PS4) - od 2 czerwca Natomiast 2 czerwca znikną: Cities: Skylines (PS4) Farming Simulator 19 (PS4) Źródło: dGry.eu
  11. Games with Gold czerwiec 2020 przyniesie ze sobą standardowo cztery gry i Microsoft ujawnił już wszystkie tytuły. Tym razem bez wielkich hitów, lecz fani gier niezależnych mogą być zadowoleni. Games with Gold czerwiec 2020 – gry Xbox One i X360 – oferta Shantae and the Pirate’s Curse – gra dostępna od 1 czerwca do 30 czerwca na konsoli Xbox One Coffee Talk – gra dostępna od 16 czerwca do 15 lipca na konsoli Xbox One Destroy All Humans! – gra dostępna od 1 czerwca do 15 czerwca na konsoli Xbox One i Xbox 360 SINE MORA – gra dostępna od 16 czerwca do 30 czerwca na konsoli Xbox One i Xbox 360 Jak zatem widzicie, w GwG na czerwiec znalazła się platformówka 2D Shantae and the Pirate’s Curse (bardzo fajna, polecamy), Coffee Talk będąca przedstawicielem visual novel, Destroy All Humans! z 2005 roku (znane jeszcze z pierwszego Xboxa) oraz Sine Mora nawiązująca do klasycznych strzelanin z gatunku shoot’em up. Czy któraś z tych gier zagości na dysku Waszej konsoli? Źródło: dGry.eu
  12. W tym tygodniu nie powinniśmy narzekać na nowe gry, które debiutują w PS Store. Sony pokazało pełną listę, na której znajduje się choćby Mortal Kombat: Aftermath Kollection, Warface: Breakout oraz Minecraft Dungeons. Na oficjalnym blogu PlayStation pojawiła się lista gier, które w tym tygodniu zadebiutują na PS4. Sony zwraca naszą uwagę na kilka tytułów. Na pierwszy rzut idzie Kolekcja Mortal Kombat 11: Następstwa, czyli krwawa bijatyka wyposażona w najnowszy dodatek. Samo DLC Następstwa można nabyć również oddzielnie, lecz do jego uruchomienia musimy posiadać podstawową wersję MK 11. Kolejną polecaną przez Sony produkcją jest Minecraft Dungeons. Jak czytamy na karcie produktu, w tej nowej grze akcji osadzonej w świecie Minecrafta i inspirowanej klasycznymi grami RPG typu dungeon crawl weźmiesz udział w niezapomnianych starciach! Zapuść się w lochy w pojedynkę lub ze znajomymi! W drużynie liczącej do czterech graczy przedrzyjcie się przez zróżnicowane poziomy pełne przeciwników i skarbów, aby u kresu tej epickiej podróży uratować osadników i pokonać złego Arcyzłosadnika. Ciekawie prezentuje się również Warface: Breakout, czyli strzelanka w stylu CS:GO. To taktyczny shooter online, w którym ostra wymiana ognia i strategiczna kooperacja drużyny determinują PvP wysokich lotów. Na koniec Sony zwraca naszą uwagę na Bug Fables: The Everlasting Sapling, grę RPG o trzech robakach szukających skarbów i nieśmiertelności. Nowości na PS4 – premiery na ten tydzień: Premiera 26 maja Minecraft Dungeons – 79 zł Minecraft Dungeons Hero Edition – 125 zł Mortal Kombat 11: Aftermath Kollection – 249 zł Warface: Breakout – 99 zł Warface: Breakout – Deluxe Edition – 149 zł Premiera 27 maja Castle Pals – 21 zł Many Faces – 21 zł Premiera 28 maja A Fold Apart Atomicrops Bug Fables: The Everlasting Sapling Hotel R’n’R Moonlighter: Complete Edition Those Who Remain Premiera 29 maja Genetic Disaster Little Misfortune PONG Quest Utawarerumono: Prelude to the Fallen Źródło: dGry.eu
  13. Szczegóły oferty PlayStation Plus na czerwiec mamy poznać już za kilka dni. Synoptycy zapowiadają gwałtowny wzrost liczby abonentów. Maj dobiega końca i zapewne już w nadchodzącą środę poznamy szczegóły czerwcowej oferty PlayStation Plus dla konsol PlayStation 4. Ta wedle najnowszych pogłosek może być jeszcze lepsza niż te z ubiegłych miesięcy. Jeden z graczy podczas zakupu gry Marvel’s Spider-Man zauważył oznaczenie, które sugeruje, iż gra będzie udostępniona bezpłatnie subskrybentom usługi PlayStation Plus. Rzućcie okiem na poniższą grafikę. Oczywiście do czasu oficjalnych ogłoszeń Sony sprawa pozostaje otwarta, ale jeśli przymierzaliście się do zakupu najnowszej gry studia Insomniac Games, to warto poczekać przynajmniej do środy. Marvel’s Spider-Man zadebiutowało w 2018 roku wyłącznie na konsolach PlayStation 4. Źródło: dGry.eu
  14. Na brak nowości w ofercie Netfliksa narzekać nie musimy i narzekać nie będziemy musieli również w czerwcu. Tytuły na licencji: 1 czerwca – Pod podkładem 1 czerwca – Gospodynie z kasą. Nowy Jork 1 czerwca – Dzikość serca 1 czerwca – Nieuchwytny cel 1 czerwca – Naga broń 33 1/3: Ostateczna zniewaga 1 czerwca – Cztery łapy 1 czerwca – Wielka Przygoda Barneya 1 czerwca – Hey Arnold! The Movie 1 czerwca – Odzyskać dziecko 1 czerwca – Wybawiciel 17 czerwca – Upgrade 17 czerwca – Dark Web: Usuń Znajomego 17 czerwca – Narodziny Gwiazdy Netflix Original: 4 czerwca – Czy mnie słyszysz? (sezon 1) 5 czerwca – Choked: Money Talks 12 czerwca – Jo Koy: In His Elements 12 czerwca – Dating Around (sezon 2) 13 czerwca – Alexa & Katie (sezon 3B) 17 czerwca – Mr. Iglesias (sezon 2) 18 czerwca – The Order (sezon 2) 19 czerwca – The Politician (sezon 2) 19 czerwca – W rytmie Bossa Novy (sezon 2) 19 czerwca – Niemowlęta (sezon 2) 19 czerwca – Podłoga to lawa (sezon 1) 24 czerwca – Nikt nie wie, że tu jestem 30 czerwca – George Lopez: We’ll Do It For Half Źródło: dGry.eu

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie