Skocz do zawartości

Witaj na

Rejestracja na naszym forum zajmie Ci około 30 sekund, otwierając przed Tobą multum nowych możliwości

Darmowy VIP dla Kobiet

W tym temacie drogie panie możecie uzyskać dostęp do kobiecych modeli oraz otrzymać darmowego VIP'a na naszych serwerach

Serwer Call of Duty Mod

Zapraszamy do zapoznania się z naszym nowym najbardziej rozbudowanym w sieci serwerem Call of Duty Mod

Ranking


Popularna zawartość

Zawartość, która uzyskała najwyższe oceny od 05/29/2020 uwzględniając wszystkie działy

  1. 9 punktów
  2. 5 punktów
    Nick: M!chael.N6 Ranga: Admin na serwerze 1vs1#3 Link do tematu: (tutaj podajemy najczęściej link do swojego podania):
  3. 5 punktów
    Ciekawy pomysł, ale nawet już od 20 mogła by być taka opcja ;)
  4. 3 punkty
    Ahaaaaa, to ja już wszystko wiem. Przyznał się, że zbanował nie tego co trzeba Odbanujcie go proszę, Nełon czyściutki jak łza dziewicy.
  5. 2 punkty
    Witajcie! W tym temacie głosujemy na nasze serwery. Każdy głos pomaga je rozwijać! Jak zagłosować? Głosować można codziennie, raz na 24 godziny. Po każdym oddanym głosie napisz post informujący o tym, że zagłosowałeś, stosując wzór: [serwer] - [ilość głosów oddanych dzisiaj] a w zamian otrzymasz każdorazowo punkt reputacji. Serwery Counter Strike GO Call of Duty MOD Only AWP Only Mirage 5 Maps Areny 1vs1 Surf Tier Uwaga! W tym temacie nie obowiązuje zasada "Post pod postem".
  6. 2 punkty
    Angielskie studio, w którym kręcony był Wiedźmin Netflixa, zaczynają się znowu otwierać. A to oznacza rychłe wznowienie prac nad serialem. Wygląda na to, że Henry Cavill, czyli serialowy Wiedźmin, wkrótce wróci do pracy. Gwiazdor serialu jeszcze do niedawna zabijał wolny czas malując figurki Warhammera i tworząc memy ze swoim udziałem. Wszystko przez pandemię koronawirusa, która wstrzymała prace nad serialem, szczególnie po tym, jak wykryto go u jednego z aktorów. Jednak najnowsze doniesienia wskazują na to, że studia filmowe w Wielkiej Brytanii znów są otwierane – dotyczy to także studia współpracującego z Netflixem. Pierwszy sezon serialu o Geralcie filmowano głównie na Węgrzech, ale też w Hiszpanii i w Polsce. Potem prace przeniesiono do Wielkiej Brytanii, ale w marcu wszystko się zatrzymało. Teraz wszyscy pracują nad tym, by przemysł filmowy stanął na nogi, a brytyjskie służby i władze określiły wytyczne pracy na planach zdjęciowych. Jednak decyzja o powrocie do pracy należy i tak do każdego studia filmowego z osobna. Dwa już wznowiły prace i trwa uruchamianie kolejnych. Sam Netflix jeszcze nie wydał oficjalnego oświadczenia na temat wznowienia zdjęć do Wiedźmina. Ale Cavill na swoim Instagramie już dał znać, że jest gotów wrócić do pracy. Źródło: dGry.eu
  7. 2 punkty
    Kilka niezależnych źródeł donosi, że Bloodborne – w ulepszonej wersji – zmierza na komputery PC oraz konsolę PS5. Odświeżona wersja Bloodborne ma pojawić się na PC oraz PS5, a gra miała zostać zaprezentowana 4 czerwca, na pokazie Sony, który niestety został przesunięty – wynika z doniesień insider’ów. Pierwszą osobą, która przekazuje taki komunikat, jest streamerka Sloth Mom. Powołuje się ona na zaufane źródło i pisze: Tym, co miało zostać dziś ujawnione [na pokazie Sony], była edycja Bloodborne Remastered / HD, która pojawi się na PS5 i PC. Nie znam jeszcze daty wydania. Kolejną osobą zwiastującą nadejście Bloodborne na blaszaki jest dziennikarz Game Informera – Imran Khan. Według niego fani From Software będą mieć sporo powodów do radości w ciągu najbliższych dwóch lat. Na koniec Wario64, który pisze, że możemy już teraz zagrać w Bloodborne na PC dzięki usłudze PS Now, lub… poczekać jeszcze trochę. Wydaje się więc, że pokaz Bloodborne zbliża się wielkimi krokami. Obecnie czekamy na wyznaczenie nowej daty prezentacji gier na PS5. Sony obiecało, że poda ją niebawem. Źródło: dGry.eu
  8. 2 punkty
    Jak co tydzień, Epic Games udostępnia dziś kolejną darmową grę. Od godziny 17:00 w sklepie można zgarnąć sympatyczną produkcję kooperacyjną Overcooked. Świetna propozycja dla sympatyków tytułów o tematyce kulinarnej – Epicy rozdają przez cały tydzień słynną symulację gotowania Overcooked. Tytuł odbierzemy do 11 czerwca do godziny 17:00 pod tym adresem. Co ciekawe, produkcja była już kiedyś rozdawana w sklepie; wszyscy, którzy nie mieli jeszcze okazji jej dołączyć do swojej biblioteki, dostają teraz kolejną szansę. Po tygodniu Overcooked wróci do swojej starej ceny, a my otrzymamy bezpłatnie jakąś kolejną grę-niespodziankę. Nie został jeszcze ujawniony tytuł następnej darmoszki, ale w internecie plotkuje się, że być może za tydzień otrzymamy wspominane dawno w przeciekach Ark Survival Evolved, które miało być rozdawane od dzisiaj. Kilka słów o aktualnym prezencie od Epic Games. Overcooked pozwala na zabawę do czterech graczy przy jednym komputerze. Trafiamy do groteskowej krainy o wdzięcznej nazwie Cebulowe Królestwo, która znalazła się w niebezpieczeństwie – by ją uratować, musimy gotować (nawet nie czuję…). Dostajemy określoną recepturę i musimy stworzyć na jej podstawie potrawę. Wszystko dzieje się na czas, w związku z czym rozgrywka jest bardzo dynamiczna. Trudniejszym czyni zadanie fakt, że w kuchni czyha na nas wiele pułapek i niebezpieczeństw, których należy się strzec. Źródło: dGry.eu
  9. 2 punkty
    Kto chce stać się posiadaczem limitowanej konsoli Xbox One X w edycji Cyberpunk 2077, niech szykuje 1 499 zł. Możemy zaopatrzyć się już w Xbox One X Cyberpunk 2077 Limited Edition. Poniżej zamieszczamy linki do elektromarketów, w których sprzęt jest dostępny. Po kupnie dostaniecie go już teraz, a grę Cyberpunk 2077 pobierzecie bez dodatkowych opłat po premierze. Warto zaznaczyć, że liczba egzemplarzy zestawu została ściśle ograniczona do 45 000 sztuk: Konsola MICROSOFT XBOX ONE X 1TB Limited Edition Cyberpunk 2077 w Media Expert za 1 499 zł Konsola Xbox One X Cyberpunk 2077 Limited Edition za 1 499 zł Źródło: dGry.eu
  10. 2 punkty
    Dzisiaj swoją premierę ma Valorant, strzelanaka przypominająca nieco CS:GO przyszłości, za którą odpowiadają twórcy LoL. Jednocześnie pojawił się pierwszy patch 1.0. Oto szczegóły oraz wymagania sprzętowe gry. Valorant opuszcza testy beta i gra jest już dostępna do pobrania za darmo dla posiadaczy komputerów PC. Studio Riot Games przygotowało również premierowy patch 1.0, który dodaje nieco zawartości oraz rozprawia się z błędami zauważonymi podczas testów. Tutaj pobierzesz grę Valorant za darmo Valorant przypomina nieco CS:GO, lecz w odróżnieniu od tradycyjnych broni w tytule od Valve, tutaj otrzymamy również futurystyczny oręż. Tak samo jak w Counter-Strike: Global Offensive, starcie rozpoczynamy od kupowania broni. Oprócz prucia do przeciwników z różnych karabinów, mamy broń krótką, snajperki, noże i coś, co najbardziej odróżnia opisywany tytuł od CS:GO – umiejętności. Są futurystyczne łuki, zasłony (przez które widzimy pozycję wroga) i inne bajery rodem z science fiction. Kto chce pobrać Valorant, niech zerknie na wymagania sprzętowe: Valorant – zalecenia dotyczące specyfikacji Windows 7/8/10 64 bit 4GB RAM 1GB VRAM Valorant – wymagania sprzętowe minimalne (30 fps) CPU: Intel Core 2 Duo E8400 GPU: Intel HD 3000 Valorant – wymagania sprzętowe rekomendowane (60 fps) CPU: Intel i3-4150 GPU: Geforce GT 730 Valorant – wymagania sprzętowe high-end (144+ fps) CPU: Intel Core i5-4460 3.2GHz GPU: GTX 1050 Ti Jak wspomnieliśmy, dzisiaj pojawił się również patch 1.0 do Valorant. Zerknijcie, co przynosi ze sobą aktualizacja: Patch 1.0 do Valorant – lista zmian i nowości ROZGRYWKA I WYWAŻENIE AKTUALIZACJE AGENTÓW SAGE Czas odnowienia Leczącej Kuli wydłużono z 35 do 45 sekund. Podoba nam się to, jak dużo zdrowia jest w stanie odzyskać Sage w trakcie pojedynczego leczenia, jednak mieliśmy wrażenie, że mogła korzystać z tej umiejętności zbyt często podczas jednej rundy. Wytrzymałość pojedynczego segmentu Kuli Bariery zmniejszono z 1000 do 800. Czas trwania Kuli Bariery skrócono z 40 do 30 sekund. Ściany sojuszniczej Kuli Bariery są teraz widoczne na minimapie. Poprzednie zmiany w Kuli Bariery Sage zapewniały dodatkowe możliwości kontry podczas wczesnych rund i rund z pistoletami, jednak miała ona zbyt duży wpływ na każdą rundę. Mamy nadzieję, że ściana pozostanie potężnym narzędziem opóźniającym wroga, ale chcemy, żeby gracze się zastanowili, kiedy w trakcie rundy jej użyć. RAZE Promień maksymalnych obrażeń Bombowej Paki zmniejszono z 2 do 1 metra. Bombowa Paka okazała się dość potężna, zwłaszcza użyta jedna po drugiej. Zmniejszając wewnętrzny promień maksymalnych obrażeń, liczymy na ograniczenie zadawanych przez tę umiejętność średnich obrażeń bez jej zbytniego osłabienia. JETT Czas trwania dymu z Zasłony Chmur wydłużono z 4 do 7 sekund. Uważamy, że Jett jest wartościową agentką z uwagi na jej zdolność do uniemożliwienia przeciwnikowi skutecznej wymiany ognia. Sądzimy jednak, że jej umiejętności wspierające drużynę mogłyby być lepsze. W ten sposób zapewnimy jej oraz jej towarzyszom więcej czasu na wykorzystanie dymu. Pomyślny Wiatr automatycznie niszczy Potykacze Cyphera krótko po ujawnieniu gracza. Pomyślny Wiatr jest na tyle potężny, że Jett powinna z łatwością wyrwać się z każdej uwięzi. Pozwoli jej to na nieco większą swobodę w stosowaniu agresywnych, lecz nieco ryzykownych zagrań, dających więcej przestrzeni całej drużynie. PHOENIX Czas trwania Pożogi wydłużono z 6 do 8 sekund. Mieliśmy wrażenie, że krótki czas trwania ściany ognia w połączeniu z długim czasem użycia i jej krótkim zasięgiem zmuszał Phoenixa do nieco przewidywalnej gry, gdy chciał ją wykorzystać. Nieznacznie wydłużamy czas jej trwania, by zapewnić mu większe pole manewru. Zmiana obrażeń Pożogi z 15 co 0,25 sekundy na 1 co 0,033 sekundy. Zmiana ilości leczonych przez Pożogę obrażeń z 3 co 0,25 sekundy na 1 co 0,16 sekundy. Obrażenia i leczenie w czasie zostały zaktualizowane, by dostosować je do zmian innych umiejętności zadających obrażenia w czasie. Oprócz tego dostosowaliśmy wartość obrażeń/leczenia, żeby były w połowie tak skuteczne, jak Gorące Dłonie, a efekt leczenia każdej z tych dwóch umiejętności był równy (50 pkt. zdrowia każda). Zmiany miały na celu także sprawić, by Pożoga nie stała się faktyczną „uzdrawiającą” umiejętnością w porównaniu do Gorących Dłoni. Zmiana ilości leczonych przez Gorące Dłonie obrażeń z 3 co 0,25 sekundy na 1 co 0,08 sekundy. Zaktualizowano model leczenia w czasie, by dostosować go do zmian umiejętności zadających obrażenia w czasie. Maksymalny czas trwania błysku Podkręconej Piłki wydłużono z 0,8 do 1,1 sekundy. Czas trwania błysku jest krótki w związku z prędkością, z jaką Phoenix może posłać Podkręconą Piłkę w kierunku zbłąkanego wroga. Stwierdziliśmy jednak, że był zbyt krótki, zwłaszcza w stosunku do nowej ceny umiejętności — 200 kredytów. Drugie Podejście automatycznie przeładowuje wszystkie bronie po odrodzeniu się. Bliżej tej zmianie do usprawnienia jakości rozgrywki. Ult Phoenixa często stawia go w sytuacji, kiedy opróżnia on magazynki tuż przed odesłaniem. Drażniło to grających Phoenixem, ponieważ musieli czekać kilka sekund na odrodzenie, by kolejną sekundę stracić na przeładowanie broni, często będąc pod ostrzałem wroga. Uważamy, że kilkusekundowy czas odrodzenia uzasadnia automatyczne przeładowanie. OMEN Paranoja musi być teraz wyposażona, nie jest już umiejętnością szybkiego użycia. Usprawniono także wykrywanie trafień, zwłaszcza na bliskim dystansie. Zmieniono sposób użycia, by nagradzać bardziej aktywne wykorzystanie Paranoi, zamiast jej reakcyjnego stosowania. Wrogowie zostaną ostrzeżeni w momencie wystrzelenia pocisku, zamiast po prostu znaleźć się na jego drodze. Pozwoli to trafiać przeciwników o wiele skuteczniej. Mroczna Osłona — aby stworzyć dym Omen przechodzi teraz do świata, w którym widzi przez ściany, a wciśnięcie przycisku PRZEŁADOWANIA przełącza tryb namierzania między zwykłym a „fazowym”. Chcieliśmy, by Omen mógł o wiele precyzyjniej tworzyć dym w wybranych miejscach, zwłaszcza tych położonych wyżej. Umożliwiliśmy przełączenie na stary widok, by wspierać szybką rozgrywkę na bliskim dystansie z wykorzystaniem dymu, jaką wielu grających Omenem opanowało na wysokim poziomie. Sterowanie Mroczną Osłoną zostało zaktualizowane — Omen może teraz zwiększać dystans dymu klawiszem STRZAŁU PODSTAWOWEGO, zmniejszać przyciskiem STRZAŁU ALTERNATYWNEGO, a rzucać go przy użyciu KLAWISZA UMIEJĘTNOŚCI. Tak, z początku może to być trudna do opanowania zmiana dla tych, którzy grają Omenem, jednak w dalszej perspektywie (oraz w przypadku nowych graczy) uznaliśmy, że teraz jest ono bardziej intuicyjne, kiedy kontrolujemy dystans, trzymając jedną rękę na myszce. Krok w Mrok — Omen widzi teraz miejsce teleportacji na mapie oraz wskaźnik, który pokazuje mu wybrane miejsce, kiedy jego wizja jest ograniczona. Chcemy, by Omen wiedział, gdzie będzie teleportowany, zwłaszcza jeśli teleportuje się z własnego dymu. Z Cieni — Omen może teraz anulować teleportację, będąc w cienistej postaci, jeśli ponownie wciśnie KLAWISZ UMIEJĘTNOŚCI. W przypadku anulowania Omen straci wszystkie swoje punkty ulta. Chcemy, by Omen inicjował akcje i wywoływał strach w szeregach wroga, wykorzystując do tego swojego ulta. Wcześniej karą za jego użycie była niemal pewna śmierć, jeśli gracz został złapany przez wroga, przez co umiejętność ta była rzadko stosowana. Umożliwienie anulowania ulta, kiedy Omen jest w niebezpieczeństwie (co prawda kosztem utraty wszystkich punktów ulta), być może otworzy przed graczami nowe możliwości, pozwalając im jednocześnie wybrać najlepsze miejsce do teleportacji. WIZUALIZACJA DŹWIĘKU (TŁUMIENIE DŹWIĘKU) Przenieśliśmy więcej dźwięków wydawanych przez agentów do kategorii dźwięków ukazujących ich słyszalność na minimapie za pośrednictwem białego okręgu. Chodzi tu o dźwięki umiejętności, przeładowania, interakcji ze Spike’em i inne. Dlaczego? Chcieliśmy sprawić, by gracze zrozumieli, kiedy wydawane przez nich dźwięki są słyszane przez wrogów i uzmysłowić im, jak daleko dany dźwięk może docierać. AKTUALIZACJE MAP PRZEDSTAWIAMY NOWĄ MAPĘ — ASCENT Ascent to mapa osadzona we Włoszech. Wprowadza ona duży, otwarty obszar na środku, o który obie drużyny mogą toczyć walkę. Środek to teren, na którym można wykorzystać różnorodne umiejętności, a przejęcie kontroli nad nim otwiera dodatkowe drogi dla atakujących do obu punktów, gdzie można podłożyć Spike’a. Ponieważ Ascent to nowa mapa przygotowana na premierę, przez kilka pierwszych dni może być wybierana częściej podczas matchmakingu, aby gracze mieli więcej okazji do jej poznania. SPLIT Przebudowano wąski przesmyk na środku. Mieliśmy wrażenie, że obrońcy są w stanie skutecznie „zatkać” główne wąskie przejście na środku przez większą część rundy. Nowy układ powinien temu zaradzić. Zmiany poszerzają nieco przestrzeń i zapewniają dodatkową możliwość wykorzystania umiejętności opóźniających wrogów na schodach. Atakujący mają także szersze pole do popisu, jeśli chcą zająć wieżę B oraz wentyle. Pewnej żabie jest teraz cieplej w głowę. Ekipa naprawcza na dworcu kolejowym była w stanie wymienić spalony system głośnikowy. HAVEN/BIND/SPLIT/ASCENT Nasz nowy system, mający na celu walkę z lukami, wdrożyliśmy na wszystkich mapach — uniemożliwi on każdemu graczowi ucieczkę poza przestrzeń gry. W dalszym ciągu naprawiamy kolizję na poziomie, by zapewnić płynność rozgrywki na całym obszarze gry. Ukończyliśmy optymalizację tzw. „polecenia rysowania”. Blokujemy kolejne miejsca, w których Kamera Szpiegowska Cyphera uniemożliwiała przeciwnikom kontrę. Oczywiście dziękujemy wszystkim, którzy pomogli namierzyć te lokacje! AKTUALIZACJA TRYBU RYWALIZACJI Tryb rywalizacji nie będzie dostępny w dniu premiery. Podobnie jak w przypadku startu zamkniętej bety, tak i tutaj skupiamy się na zapewnieniu stabilności usług przed uruchomieniem matchmakingu rankingowego. Jest to także ukłon w stronę nowych graczy, podobnie jak to było w czasie zamkniętej bety, kiedy wszyscy musieli opanować samą grę, zanim zajęli się zabawą rankingową. Wprowadzimy tu także kilka poprawek, bazując na opiniach graczy po zamkniętej becie. Tryb rankingowy planujemy odpalić w jednym z kolejnych patchów po premierze gry. AKTUALIZACJE WYDAJNOŚCI W tym patchu naszej ekipie udało się usunąć kilka problemów z wydajnością. Skupiliśmy się głównie na spadkach liczby klatek, których mogliście doświadczać podczas walki. W chwilach, kiedy niewiele dzieje się na ekranie, niekoniecznie zauważycie wzrost FPS-ów. Wiedzcie jednak, że to nie koniec usprawnień wydajności. W kolejnych aktualizacjach możecie się spodziewać kolejnych działań. Wydajność podczas walki: poprawiono wiele przypadków spadku liczby klatek w trakcie walki. Dzięki temu gra powinna sprawiać wrażenie płynniejszej, zwłaszcza podczas walki na komputerach wyższej klasy. Dodano tzw. „łączenie efektów” dla uderzeń, wystrzałów oraz kroków. Powinno to ograniczyć spadki klatek podczas tych wydarzeń. Wyłączono łuski po nabojach z obliczeń fizycznych oraz ich dźwięki odbijania się od podłoża. W przyszłości, po optymalizacji, planujemy przywrócić tę funkcję. Dziesięciokrotnie zredukowano zużycie sygnałów dostępnych pod klawiszem Z oraz tych po śmierci gracza. Naprawiono błąd powodujący 90 raycastów na sekundę podczas sygnalizowania. Naprawiono błąd, który powodował, że jeśli NIE otworzyło się menu opcji co grę, regularnie dochodziło do spadku liczby klatek. Zwiększono wartość FPS na sprzęcie między średnią a wyższą klasą: przyspieszono obliczenia po stronie CPU dla wątków gry oraz renderowania. Zmiany te odczują zwłaszcza posiadacze potężniejszych GPU, ograniczanych przez szybkość ich CPU. Zoptymalizowano minimapę pod kątem widocznych elementów. Naprawiono błąd, w wyniku którego minimapa była obliczana dwukrotnie na każdą ramkę. Naprawiono bryły brzegowe dla różnorodnych efektów wizualnych, ograniczając liczbę aktualizowanych efektów w danym momencie. Ograniczono koszt aktualizacji transformacji wątku renderowania. Przeprojektowano różne elementu HUD-a, które funkcjonowały do tej pory na wyjątkowo wolnym komponencie. Zwiększono wartość FPS na sprzęcie między niższą a średnią klasą: usprawniono zawartość, która pomoże w renderowaniu świata gry na komputerach niższej i średniej klasy. Ograniczono tzw. „polecenia rysowania” na wszystkich mapach. Usunięto niezwiązane z rozgrywką cząstki map przy niskim i średnim poziomie jakości detali. Zoptymalizowano cienie widziane w pierwszej osobie, by nie zawierały światła, które nie wpływa na ostateczny wygląd cieni. Usunięto zbyt duże tekstury w przywieszkach, lunetach i tłumikach. Zoptymalizowano efekty wizualne postaci. Omen — WSZYSTKIE UMIEJĘTNOŚCI Sage — WSZYSTKIE UMIEJĘTNOŚCI Viper — WSZYSTKIE UMIEJĘTNOŚCI Uniemożliwiono wykorzystanie luki przy użyciu narzędzia Nvidia Inspector, pozwalającego widzieć przez ściany stawiane przez Viper i Phoenixa. Dodano ustawienia konfiguracji głośnika. Dodano podpowiedzi wyjaśniające poszczególne ustawienia graficzne. Statystyka czasu GPU wlicza teraz także czas bezczynności. JAKOŚĆ ROZGRYWKI Śmierć z ręki gracza niebędącego wrogiem nie zapewnia już punktów ulta. Wlicza się w to śmierć z powodu Spike’a, obrażeń od upadku, umiejętności towarzysza lub własnej. Powinno to wyeliminować dziwne metody zbierania punktów ulta, kiedy śmierć gracza nie ma większego wpływu na rozgrywkę (np. zabicie się na koniec rundy pistoletowej lub śmierć z ręki towarzysza na początku rundy oszczędzania). Będziemy monitorować temat, by sprawdzić, czy trzeba dalej zniechęcać graczy do ginięcia z własnej woli w rundach oszczędzania. Dodano komunikat „Zasady społeczności VALORANT” dla nowych graczy. Dodano ograniczenia czatu tekstowego i głosowego dla osób, które notorycznie łamią „Zasady społeczności”. Ograniczenia czatu tekstowego i głosowego nakładane są na 72 godziny. Po nałożeniu ograniczeń gracz będzie się musiał wylogować. Da mu to chwilę na ochłonięcie i przemyślenie swojego zachowania, nim ponownie zaloguje się do VALORANT. Ograniczenia czatu tekstowego będą dotyczyć czatu dla wszystkich oraz drużynowego, jednak wciąż dostępny będzie czat grupowy. Ograniczenia czatu głosowego będą dotyczyć czatu drużynowego, jednak wciąż dostępny będzie czat grupowy. Zaktualizowano kategorie zgłoszeń, by odpowiadały szerszemu zakresowi łamania „Zasad społeczności”. Dodano ekrany przejścia między wyborem postaci a grą właściwą. Przycisk ulepszenia skórki broni mówi teraz o rodzaju otrzymanego ulepszenia (wersja, animacja itp.). Aktualizacje wizualne na stronach kolekcji i kontraktów. Dostosowano obliczenia sygnalizowania, by były dokładniejsze. Dodano ustawienie wyłączające widżet liczby obserwujących w HUD-zie. Zaktualizowano kamerę po śmierci postaci, by uniknąć zasłonienia ekranu od razu po śmierci. Dodano znak wodny wersji gry. Aktualizacje obserwatora Dodano pierwszoosobowy widok z efektem fresnela podczas obserwacji drużyny. Dodano spójną kolorystykę dla atakujących/obrońców w HUD-zie. Atakujący i obrońcy nie zamieniają się miejscami w HUD-zie w rundach, kiedy następuje zmiana stron. Przypisania klawiszy nie zmieniają się co rundę przy przełączaniu się między graczami. Naprawiono tablicę wyników, by pokazywała prawidłowy wynik. Usunięto „czas zatrzymania”, który włączał się podczas oczekiwania, aż gracz połączy się ponownie na początku fazy zakupów. Zaktualizowano ikony sklepu. HUD I INTERFEJS UŻYTKOWNIKA Dodano efekty wizualne dla umiejętności, listy zabójstw i ceremonii (np. As lub Clutch). Zaktualizowano widok Spike’a w ekwipunku. Zaktualizowano ikony pancerza w sklepie. Zaktualizowano portrety postaci. Dodano ograniczenia czatu, dzięki czemu podczas wielokrotnego wysyłania tego samego sygnału lub komendy głosowej wysłana zostanie tylko jedna wiadomość danego rodzaju. NAPRAWIONE BŁĘDY: W GRZE Naprawiono błąd związany z „przewijaniem” rejestracji trafień, który dotykał wszystkich graczy, a przy niższej wartości FPS stawał się jeszcze bardziej uciążliwy. Przewijanie to sytuacja, w której klient i serwer komunikują się między sobą, by wiedzieć, czy doszło do trafienia. Serwer przewija (mówi klientowi — powinieneś być tutaj), by dostosować się do opóźnienia lub lagów. Usprawniono rejestrację trafień dla klientów o niskiej wartości FPS. Naprawiono błąd, który pozwalał graczowi poruszać się z ogromną prędkością po użyciu Toksycznej Zasłony Viper jako dopalacza. Naprawiono błąd umożliwiający aktywację Toksycznej Chmury Viper w powietrzu, jeśli została podniesiona. Usunięto spowolnienie z opisu Jadowitego Ukąszenia Viper. Kamera Szpiegowska Cyphera pokazuje teraz kierunek, w którym jest zwrócona po przejęciu. Naprawiono kolejne miejsca, w których gracze nie powinni móc umieszczać Kamery Szpiegowskiej Cyphera. Naprawiono strzały Sovy, które niekiedy odbijały się w nieprzewidywalny sposób. Naprawiono strzały Sovy, by nie były widoczne przez niektóre ściany. Naprawiono błąd, w wyniku którego dolna część ciała Jett była przesunięta podczas szybowania — fizykoterapia czyni cuda! Naprawiono błąd, w wyniku którego krew była wyłączona. Naprawiono błąd u obserwatorów, w wyniku którego zabici gracze byli wyświetlani w HUD-zie jako Phoenix, kiedy cała drużyna była martwa. Naprawiono błąd obserwatora, który sprawiał, że smugi Cyphera pojawiały się nieprawidłowo, jeśli obserwator przełączył się na niego po tym, jak Cypher wszedł lub wyszedł z podglądu kamery. Naprawiono błąd, w wyniku którego po rozłączeniu się całej drużyny po zmianie stron w celu poddania się, zamiast przegranej naliczana była wygrana. Naprawiono błąd, przez który smugi po stronie klienta ulegały desynchronizacji w trakcie przełączania sterowania. Naprawiono błąd, w wyniku którego wciśnięcie PPM podczas korzystania z broni Bucky pozwalało przebić się przez geografię świata. Naprawiono błąd związany z dymkiem komunikacji nad głową gracza — powinien być teraz widoczny podczas korzystania z czatu grupowego i drużynowego. Naprawiono błąd, przez który liczba kredytów w HUD-zie była znacznie wyższa niż 800 (które otrzymuje się podczas rund po zmianie stron). Naprawiono błąd, w wyniku którego na tablicy wyników wroga drużyna miała więcej kredytów niż wynosi limit. Naprawiono błąd, w wyniku którego ruch graczy był niedokładny po wskrzeszeniu lub odrodzeniu. Usunięto możliwości przekroczenia limitu na interaktywnych obiektach, takich jak kule czy Spike. Naprawiono błąd, w wyniku którego ekwipunek towarzyszy wyświetlał rannych towarzyszy jako mających pełne zdrowie. Naprawiono błąd związany z komunikatami HUD-a, które były ucinane, jeśli klawisz służący do aktywacji komunikatu był przypisany do klawisza z więcej niż jedną literą. Naprawiono błąd, w wyniku którego komunikat podczas fazy zakupów informował o konieczności wciśnięcia klawisza „B” do zakupu, mimo że klawisz przypisany do otwarcia zbrojowni był inny. Naprawiono błąd, przez który komunikaty o przywróceniu łączności były widoczne na początku każdej rundy. Naprawiono błąd obserwatora, w wyniku którego tekst nachodził na siebie w komunikacie fazy zakupów. Naprawiono błąd obserwatora, w wyniku którego niektóre umiejętności nie były poprawnie wyświetlane na minimapie. Naprawiono błąd, w wyniku którego koło sygnalizowania na dużej mapie nie ulegało wyszarzeniu po osiągnięciu limitu sygnalizowania. Naprawiono błąd w zbrojowni, w wyniku którego szczegóły dotyczące broni znikały po jej zakupie. Naprawiono błąd, w wyniku którego skrót klawiszowy „Wyposaż ostatnio używaną broń” nie działał poprawnie po użyciu umiejętności. Naprawiono nachodzące na siebie wskaźniki niestabilności (np. wysoki ping) i widżet obserwatora. Naprawiono nachodzące na siebie teksty i przekroczenia limitu w Raporcie z bitwy. Naprawiono błąd, w wyniku którego modele martwych postaci sporadycznie migotały. Naprawiono błąd animacji widziany przez obserwatorów podczas celowania z broni Odin. Naprawiono migoczący w kilku miejscach kursor myszy. Podpowiedź wskazującą kontrakty można teraz wyłączyć NA STAŁE. Naprawiono błąd, w wyniku którego połowa strony arsenału zanikała po kliknięciu zakładki „Kolekcja”. Naprawiono błąd, w wyniku którego spersonalizowane oferty w sklepie migotały przed zaniknięciem. Naprawiono błąd, w wyniku którego różne menu mogły nachodzić na ekran lobby po pominięciu kolejki. NAPRAWIONE BŁĘDY: KLIENT GRY Naprawiono kilka błędów wizualnych w menu ustawień. Naprawiono błąd z trybem wyświetlania „W oknie”, w wyniku którego okno gry VALORANT nie zapisywało poprawnie swojej pozycji. ZNANE PROBLEMY Mimo że sporo osiągnęliśmy w temacie usuwania błędów związanych z rejestracją trafień, istnieją jeszcze dwa, których wciąż nie wyeliminowaliśmy: Kiedy gracz zalicza sporą utratę pakietów, doświadcza niekiedy sytuacji, w których wróg wygląda, jakby kucał, kiedy tak naprawdę stoi (serwer pominął pakiet mówiący o tym, że „ten gracz już nie kuca”). Planujemy jak najszybciej naprawić ten błąd. Kiedy zamiast krwi włączone są iskry, pojawiają się problemy z rozróżnieniem między trafieniem w korpus a głowę — chcemy to naprawić w niedalekiej przyszłości. Źródło: dGry.eu
  11. 2 punkty
    Ogólnie widzę, że tutaj dużo osób jest za dodaniem nocnego mirka na serwerze Only Mirage #1 więc na swojego Only Mirage #2 również dodam bo uważam, że propozycja jest naprawdę bardzo fajna i będzie to ciekawe urozmaicenie. Robienie ankiety na Mirku #2 sobie oszczędzę bo widzę tutaj mega pozytywny odbiór propozycji więc wątpie, że u mnie będzie inaczej.
  12. 2 punkty
    Użytkownik: @OneShotNowack Nadanie/odebranie rangi: Odebranie rangi Mirage #1 Powód: Czitowanie
  13. 2 punkty
    Użytkownik: @Yakuza Nadanie/odebranie rangi: odebranie mirage #2 Powód: https://www.valkiria.com.pl/index.php?/topic/3959-skarga-yakuza/
  14. 2 punkty
    brak odpowiedzi, wiec leci degradacja, ja sie nie bede bawil w ostrzezenia.
  15. 2 punkty
    Jak przejdzie to puszczę głosowanie o której włączać
  16. 2 punkty
    Na 5 Maps może coś takiego. Nie chcę wybierać stricte pięciu map bo możliwe, że będą ich rotacje np, train za cobbla itd. Tematycznie pasuje, w razie czego można odciąć dolną część grafiki, mniej więcej na wysokości kolan CT'ka, aby wywalić napis counter strike, ale on bedzie raczej łatwy do usunięcia Jeśli coś nie pasuje w tej grafice to mogę poszukać innej
  17. 2 punkty
  18. 2 punkty
    Ciężko jest robić BH statycznie. Tym bardziej, że speeda łapiesz ze strafa, którego ty praktycznie nie robisz.....Nie komentuj więcej, poczekaj na decyzję działu antycheat.
  19. 1 punkt
    Głosów oddanych dziś: 11/∞ - Call of Duty MOD Głosów oddanych dziś: 11/∞- Only AWP Głosów oddanych dziś: 11/∞- Only Mirage Głosów oddanych dziś: 11/∞ - 5 Maps Głosów oddanych dziś: 17/∞ - Areny 1vs1 Głosów oddanych dziś: 11/∞- Surf Tier
  20. 1 punkt
    Głosów oddanych dziś: 7/∞ - Call of Duty MOD Głosów oddanych dziś: 7/∞ - Only AWP Głosów oddanych dziś: 7/∞ - Only Mirage Głosów oddanych dziś: 7/∞ - 5 Maps Głosów oddanych dziś: 7/∞ - Areny 1vs1 Głosów oddanych dziś: 7/∞ - Surf Tier
  21. 1 punkt
    Głosów oddanych dziś: 5/25 - Call of Duty MOD Głosów oddanych dziś: 5/25 - Only AWP Głosów oddanych dziś: 5/25 - Only Mirage Głosów oddanych dziś: 5/25 - 5 Maps Głosów oddanych dziś: 5/25 - Areny 1vs1 Głosów oddanych dziś: 5/25 - Surf Tier
  22. 1 punkt
    Głosów oddanych dziś: 13/∞ - Call of Duty MOD Głosów oddanych dziś: 13/∞ - Only AWP Głosów oddanych dziś: 13/∞ - Only Mirage Głosów oddanych dziś: 17/∞ - 5 Maps Głosów oddanych dziś: 13/∞ - Areny 1vs1 Głosów oddanych dziś: 13/∞ - Surf Tier
  23. 1 punkt
    Głosów oddanych dziś: 12/∞ - Call of Duty MOD Głosów oddanych dziś: 12/∞ - Only AWP Głosów oddanych dziś: 12/∞ - Only Mirage Głosów oddanych dziś: 16/∞ - 5 Maps Głosów oddanych dziś: 12/∞ - Areny 1vs1 Głosów oddanych dziś: 12/∞ - Surf Tier
  24. 1 punkt
    Głosów oddanych dziś: 8/∞ - Call of Duty MOD Głosów oddanych dziś: 8/∞ - Only AWP Głosów oddanych dziś: 8/∞ - Only Mirage Głosów oddanych dziś: 8/∞ - 5 Maps Głosów oddanych dziś: 8/∞ - Areny 1vs1 Głosów oddanych dziś: 8/∞ - Surf Tier
  25. 1 punkt
    Głosów oddanych dziś: 4/25 - Call of Duty MOD Głosów oddanych dziś: 4/25 - Only AWP Głosów oddanych dziś: 4/25 - Only Mirage Głosów oddanych dziś: 4/25 - 5 Maps Głosów oddanych dziś: 4/25 - Areny 1vs1 Głosów oddanych dziś: 4/25 - Surf Tier
  26. 1 punkt
    Głosów oddanych dziś: 8/∞ - Call of Duty MOD Głosów oddanych dziś: 8/∞ - Only AWP Głosów oddanych dziś: 8/∞ - Only Mirage Głosów oddanych dziś: 8/∞ - 5 Maps Głosów oddanych dziś: 8/∞ - Areny 1vs1 Głosów oddanych dziś: 8/∞ - Surf Tier
  27. 1 punkt
    Głosów oddanych dziś: 5/∞ - Call of Duty MOD Głosów oddanych dziś: 5/∞ - Only AWP Głosów oddanych dziś: 5/∞ - Only Mirage Głosów oddanych dziś: 5/∞ - 5 Maps Głosów oddanych dziś: 5/∞ - Areny 1vs1 Głosów oddanych dziś: 5/∞ - Surf Tier
  28. 1 punkt
    Głosów oddanych dziś: 4/∞ - Call of Duty MOD Głosów oddanych dziś: 4/∞ - Only AWP Głosów oddanych dziś: 4/∞ - Only Mirage Głosów oddanych dziś: 4/∞ - 5 Maps Głosów oddanych dziś: 4/∞ - Areny 1vs1 Głosów oddanych dziś: 4/∞ - Surf Tier
  29. 1 punkt
    Głosów oddanych dziś: 1/25 - Call of Duty MOD Głosów oddanych dziś:1/25- Only AWPGłosów oddanych dziś:1/25- Only Mirage Głosów oddanych dziś: 1/25- 5 Maps Głosów oddanych dziś: 1/25- Areny 1vs1Głosów oddanych dziś: 1/25- Surf Tier
  30. 1 punkt
    Głosów oddanych dziś: 9/25 - Call of Duty MOD Głosów oddanych dziś: 9/25- Only AWPGłosów oddanych dziś: 9/25- Only Mirage Głosów oddanych dziś: 9/25- 5 Maps Głosów oddanych dziś: 15/25- Areny 1vs1Głosów oddanych dziś: 8/25- Surf Tier
  31. 1 punkt
    Głosów oddanych dziś: 5/∞ - Call of Duty MOD Głosów oddanych dziś: 5/∞ - Only AWP Głosów oddanych dziś: 5/∞ - Only Mirage Głosów oddanych dziś: 5/∞ - 5 Maps Głosów oddanych dziś: 5/∞ - Areny 1vs1 Głosów oddanych dziś: 5/∞ - Surf Tier 1 7days dodał reakcję
  32. 1 punkt
    Moja propozycje są następująca: 1. 3 rundy noscope + auto bh 2. Naćpana runda + noscope 3. Tłumaczenie alertów dla obco krajowców np. Zakaz kampienia lub Na serwerze obowiązuje kultura Mam nadzieję, że któraś propozycja się przyjmie bo 1 i 2 mogą urozmaicić graczom grę na serwerze.
  33. 1 punkt
    Głosów oddanych dziś: 1/∞ - Call of Duty MOD Głosów oddanych dziś: 1/∞ - Only AWP #1 Głosów oddanych dziś: 1/∞ - Only AWP #2 Głosów oddanych dziś: 1/∞ - Only Mirage #1 Głosów oddanych dziś: 1/∞ - Only Mirage #2 Głosów oddanych dziś: 1/∞ - 5 Maps Głosów oddanych dziś: 1/∞ - Areny 1vs1 #1 Głosów oddanych dziś: 1/∞ - Areny 1vs1 #2 Głosów oddanych dziś: 1/∞ - Areny 1vs1 #3 Głosów oddanych dziś: 1/∞ - 5vs5 #1 Głosów oddanych dziś: 1/∞ - 5vs5 #2 Głosów oddanych dziś: 1/∞ - Retake Only Głosów oddanych dziś: 1/∞ - Paintball MOD Głosów oddanych dziś: 1/∞ - Surf Tier
  34. 1 punkt
    WIADOMOŚĆ WYGENEROWANA AUTOMATYCZNIE Propozycja zaakceptowana Jeśli nie zgadzasz się z tą akcją, zgłoś ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie. Pozdrawiamy, Zespół Valkiria.com.pl
  35. 1 punkt
    Głosów oddanych dziś: 12/∞ - Call of Duty MOD Głosów oddanych dziś: 13/∞ - Only AWP #1 Głosów oddanych dziś: 11/∞ - Only AWP #2 Głosów oddanych dziś: 12/∞ - Only Mirage #1 Głosów oddanych dziś: 12/∞ - Only Mirage #2 Głosów oddanych dziś: 12/∞ - 5 Maps Głosów oddanych dziś: 12/∞ - Areny 1vs1 #1 Głosów oddanych dziś: 12/∞ - Areny 1vs1 #2 Głosów oddanych dziś: 12/∞ - Areny 1vs1 #3 Głosów oddanych dziś: 12/∞ - 5vs5 #1 Głosów oddanych dziś: 12/∞ - 5vs5 #2 Głosów oddanych dziś: 12/∞ - Retake Only Głosów oddanych dziś: 12/∞ - Paintball MOD Głosów oddanych dziś: 12/∞ - Surf Tier
  36. 1 punkt
    Głosów oddanych dziś: 6/∞ - Call of Duty MOD Głosów oddanych dziś: 6/∞ - Only AWP #1 Głosów oddanych dziś: 6/∞ - Only AWP #2 Głosów oddanych dziś: 6/∞ - Only Mirage #1 Głosów oddanych dziś: 6/∞ - Only Mirage #2 Głosów oddanych dziś: 6/∞ - 5 Maps Głosów oddanych dziś: 6/∞ - Areny 1vs1 #1 Głosów oddanych dziś: 6/∞ - Areny 1vs1 #2 Głosów oddanych dziś: 6/∞ - Areny 1vs1 #3 Głosów oddanych dziś: 6/∞ - 5vs5 #1 Głosów oddanych dziś: 6/∞ - 5vs5 #2 Głosów oddanych dziś: 6/∞ - Retake Only Głosów oddanych dziś: 6/∞ - Paintball MOD Głosów oddanych dziś: 6/∞ - Surf Tier
  37. 1 punkt
    Głosów oddanych dziś: 5/∞ - Call of Duty MOD Głosów oddanych dziś: 5/∞ - Only AWP #1 Głosów oddanych dziś: 5/∞ - Only AWP #2 Głosów oddanych dziś: 5/∞ - Only Mirage #1 Głosów oddanych dziś: 5/∞ - Only Mirage #2 Głosów oddanych dziś: 5/∞ - 5 Maps Głosów oddanych dziś: 5/∞ - Areny 1vs1 #1 Głosów oddanych dziś: 5/∞ - Areny 1vs1 #2 Głosów oddanych dziś: 5/∞ - Areny 1vs1 #3 Głosów oddanych dziś: 5/∞ - 5vs5 #1 Głosów oddanych dziś: 5/∞ - 5vs5 #2 Głosów oddanych dziś: 5/∞ - Retake Only Głosów oddanych dziś: 5/∞ - Paintball MOD Głosów oddanych dziś: 5/∞ - Surf Tier
  38. 1 punkt
    1. Nick: Szybkie Wuu 2. Imię: Kamil 3. Wiek: 17 3. Znajomość SMXX (1-10): 7 ucze się jeszcze od innego admina 4. Sprawny i działający mikrofon: Tak 5. Link do swojego serwerowego GameTracker'a: https://www.gametracker.com/szybkiewu/ 6. Parę słów o sobie : Gram w piłkę nożną, chodzę na siłownie dzień bez piwa jest dla mnie dniem straconym 7. Dlaczego chciałbyś zostać administratorem: Często jestem na serwerze więc pomyślałem że można spróbować sił jako admin 8. Podaj STEAM_ID: https://steamcommunity.com/profiles/76561198153266656/ 9. Ile czasu możesz poświecić na serwerze: Jeśli ktoś gra na serwerze to z 3h minimum 10. W jakich godzinach grasz? (Dni robocze, weekendy): od poniedziałku do środy od 20-01, czwartek piątek od 17-22 weekendy po 22-01 11. Staż w Counter-Strike GO: Od cs'a 1.6 12. Czy posiadałeś już admina? (nie podajemy linków): Tak 13. Składka (reklama */przelew/sms): Nie
  39. 1 punkt
    Głosów oddanych dziś: 8/∞ - Call of Duty MOD Głosów oddanych dziś: 8/∞ - Only AWP #1 Głosów oddanych dziś: 8/∞ - Only AWP #2 Głosów oddanych dziś: 8/∞ - Only Mirage #1 Głosów oddanych dziś: 8/∞ - Only Mirage #2 Głosów oddanych dziś: 8/∞ - 5 Maps Głosów oddanych dziś: 8/∞ - Areny 1vs1 #1 Głosów oddanych dziś: 8/∞ - Areny 1vs1 #2 Głosów oddanych dziś: 8/∞ - Areny 1vs1 #3 Głosów oddanych dziś: 8/∞ - 5vs5 #1 Głosów oddanych dziś: 8/∞ - 5vs5 #2 Głosów oddanych dziś: 8/∞ - Retake Only Głosów oddanych dziś: 8/∞ - Paintball MOD Głosów oddanych dziś: 8/∞ - Surf Tier
  40. 1 punkt
    Głosów oddanych dziś: 9/∞ - Call of Duty MOD Głosów oddanych dziś: 9/∞ - Only AWP #1 Głosów oddanych dziś: 9/∞ - Only AWP #2 Głosów oddanych dziś: 9/∞ - Only Mirage #1 Głosów oddanych dziś: 9/∞ - Only Mirage #2 Głosów oddanych dziś: 9/∞ - 5 Maps Głosów oddanych dziś: 9/∞ - Areny 1vs1 #1 Głosów oddanych dziś: 9/∞ - Areny 1vs1 #2 Głosów oddanych dziś: 9/∞ - Areny 1vs1 #3 Głosów oddanych dziś: 9/∞ - 5vs5 #1 Głosów oddanych dziś: 8/∞ - 5vs5 #2 Głosów oddanych dziś: 9/∞ - Retake Only Głosów oddanych dziś: 9/∞ - Paintball MOD Głosów oddanych dziś: 9/∞ - Surf Tier
  41. 1 punkt
    Głosów oddanych dziś: 8/∞ - Call of Duty MOD Głosów oddanych dziś: 8/∞ - Only AWP #1 Głosów oddanych dziś: 8/∞ - Only AWP #2 Głosów oddanych dziś: 8/∞ - Only Mirage #1 Głosów oddanych dziś: 8/∞ - Only Mirage #2 Głosów oddanych dziś: 8/∞ - 5 Maps Głosów oddanych dziś: 8/∞ - Areny 1vs1 #1 Głosów oddanych dziś: 8/∞ - Areny 1vs1 #2 Głosów oddanych dziś: 8/∞ - Areny 1vs1 #3 Głosów oddanych dziś: 8/∞ - 5vs5 #1 Głosów oddanych dziś: 7/∞ - 5vs5 #2 Głosów oddanych dziś: 8/∞ - Retake Only Głosów oddanych dziś: 8/∞ - Paintball MOD Głosów oddanych dziś: 8/∞ - Surf Tier
  42. 1 punkt
    Głosów oddanych dziś: 7/∞ - Call of Duty MOD Głosów oddanych dziś: 7/∞ - Only AWP #1 Głosów oddanych dziś: 7/∞ - Only AWP #2 Głosów oddanych dziś: 7/∞ - Only Mirage #1 Głosów oddanych dziś: 7/∞ - Only Mirage #2 Głosów oddanych dziś: 7/∞ - 5 Maps Głosów oddanych dziś: 7/∞ - Areny 1vs1 #1 Głosów oddanych dziś: 7/∞ - Areny 1vs1 #2 Głosów oddanych dziś: 7/∞ - Areny 1vs1 #3 Głosów oddanych dziś: 7/∞ - 5vs5 #1 Głosów oddanych dziś: 6/∞ - 5vs5 #2 Głosów oddanych dziś: 7/∞ - 5vs5 #3 Mirage Głosów oddanych dziś: 7/∞ - Paintball MOD Głosów oddanych dziś: 7/∞ - Surf Tier
  43. 1 punkt
    Głosów oddanych dziś: 13/∞ - Call of Duty MOD Głosów oddanych dziś: 13/∞ - Only AWP #1 Głosów oddanych dziś: 13/∞ - Only AWP #2 Głosów oddanych dziś: 13/∞ - Only Mirage #1 Głosów oddanych dziś: 13/∞ - Only Mirage #2 Głosów oddanych dziś: 13/∞ - 5 Maps Głosów oddanych dziś: 16 /∞ - Areny 1vs1 #1 Głosów oddanych dziś: 13/∞ - Areny 1vs1 #2 Głosów oddanych dziś: 12/∞ - Areny 1vs1 #3 Głosów oddanych dziś: 13/∞ - 5vs5 #1 Głosów oddanych dziś: 13/∞ - 5vs5 #2 Głosów oddanych dziś: 13/∞ - Retake Only Głosów oddanych dziś: 13/∞ - Paintball MOD Głosów oddanych dziś: 13/∞ - Surf Tier
  44. 1 punkt
    @rabbit. @Atreya @virek @Nexo @Shaman @EafeS @diaz @PijaQuu @PRo100whEad @Slodze Cukier ;D @MichalMP @KoteQQQQ @BluZaK @SchMidT
  45. 1 punkt
    Witam, niestety ale nie tolerujemy takiego zachowania ze strony administracji, a więc podanie odrzucam.
  46. 1 punkt
    Głosów oddanych dziś: 8/∞ - Call of Duty MOD Głosów oddanych dziś: 8/∞ - Only AWP #1 Głosów oddanych dziś: 8/∞ - Only AWP #2 Głosów oddanych dziś: 8/∞ - Only Mirage #1 Głosów oddanych dziś: 8/∞ - Only Mirage #2 Głosów oddanych dziś: 8/∞ - 5 Maps Głosów oddanych dziś: 8/∞ - Areny 1vs1 #1 Głosów oddanych dziś: 8/∞ - Areny 1vs1 #2 Głosów oddanych dziś: 8/∞ - Areny 1vs1 #3 Głosów oddanych dziś: 8/∞ - 5vs5 #1 Głosów oddanych dziś: 8/∞ - 5vs5 #2 Głosów oddanych dziś: 8/∞ - Retake Only Głosów oddanych dziś: 8/∞ - Paintball MOD Głosów oddanych dziś: 8/∞ - Surf Tier
  47. 1 punkt
    -wiek +gt (sry nie to patrzyłem) -staż Jak dla mnie za wcześnie. NIE
  48. 1 punkt
    Głosów oddanych dziś: 5/∞ - Call of Duty MOD Głosów oddanych dziś: 5/∞ - Only AWP #1 Głosów oddanych dziś: 5/∞ - Only AWP #2 Głosów oddanych dziś: 5/∞ - Only Mirage #1 Głosów oddanych dziś: 5/∞ - Only Mirage #2 Głosów oddanych dziś: 5/∞ - 5 Maps Głosów oddanych dziś: 5/∞ - Areny 1vs1 #1 Głosów oddanych dziś: 5/∞ - Areny 1vs1 #2 Głosów oddanych dziś: 5/∞ - Areny 1vs1 #3 Głosów oddanych dziś: 5/∞ - 5vs5 #1 Głosów oddanych dziś: 5/∞ - 5vs5 #2 Głosów oddanych dziś: 5/∞ - 5vs5 #3 Mirage Głosów oddanych dziś: 5/∞ - Paintball MOD Głosów oddanych dziś: 5/∞ - Surf Tier
  49. 1 punkt
    Siemanko, coraz więcej osób z małopolski W końcu haha
  50. 1 punkt
    Piękna sprawa, chociaż aktualny COD MW miażdży wszystko

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie