Skocz do zawartości
Valkiria.com.pl
iLikeTurtle

Propka

Rekomendowane odpowiedzi

Nie wiem czy dobry dział a jak nie to proszę o przeniesienie ;)

Wychodzę z propozycją na zrobienie serwera cs 1.6 np. Csgo lub only dd2 bo widziałem że kiedyś były serwery cs 1.6 tutaj. I myślę że by było dobrym pomysłem na zrobienie takiego serwera. Bym mógł pomóc w jakiś sposób, kiedyś coś ogarnialem w robieniu serwerów Ale to  było bardzo dawno temu i teraz już nic nie pamiętam xd

Myślę że to jest dobry pomysł bo graczy w cs1.6  nie brakuje jak się dobrze to rozkręcić to będzie full serwer.

Najlepiej będzie dac na początek 15slotow potem np.20 i tak do 32. Żeby nie trzeba było płacić za zbędne sloty :)

Oczywiście to jest tylko propozycja A nie naleganie hehe 

Pozdrawiam Was żółwiki ^^

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jesteś chętny by sponsorować ten serwer? ;)

40 zł za serwer

50zł za reklame

 

Oczywiście miesięcznie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie ma kasy na serwer, hmmm. Nic dziwnego. Patrząc na ofertę serwerów naszej sieci nie macie prawa zrobić na tym jakichkolwiek większych pieniędzy. Nie oszukujmy się dużo osób nie kupi VIP'a na serwerach takich jak AWP Only, RETAKE, Mirage Only. O serwerze DeathMatch nawet nie mówię bo kto kupuje VIP'a na taki serwer? XD

Zamiast opłacać tego DeathMatcha zmienilibyście silnik na Deathrun'a z klasami. Na taki serwer dodać VIP'a lub nawet VIP'a i SVIP'a, kilka klas płatnych Premium i Super Premium. Wystarczy wejść na serwery Deathrun innych sieci i posłuchać. Średnia wieku na takim serwerze to +/- 13. A przecież na kim najszybciej zarobić? No proste, że na dzieciakach, które tylko biorą kase od mamy na psc tylko po to aby być lepszy na jakimś serwerze. Pewnie ktoś sobie pomyśli, że patrzę tylko na hajs, a nie na innych graczy. Może to i prawda, no ale jak chcecie utrzymać sieć serwerów bez pieniędzy?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Powiem Ci, że zapewne 70% osób powie, że postawienie aktualnie serwera 1.6 to strzał w kolano, ale ja sam z przyjemnością bym pograł... Oj aktywnie pograł w taki typowy serwer ODD2.

 

No i oczywiście czemu serwer nie stoi? No kasa... 

A nawet nie chodzi o same pieniądze, a o to, że prócz pieniędzy potrzeba aktywnego h@, adminów no i oczywiście graczy. Nikt nie lubi patrzeć na puste serwery ;) 

 

Ja osobiście mogę powiedzieć, że jakby serwer powstał to na pewno mógłbym mu sporo czasu poświęcić. A jakby było dla kogo to i nawet dorzucić się do miesięcznych opłat za serwer. No i Angel doskonale o tym wie ;) 

 

A dla Ciebie leci kolego plus za propozycję ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie